Fitness Seller

Verantwoord ?

Sanders23

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
hallo ik ben 15 jaar volgende maan 16
ik train nu thuis met dumbbells.
omdat je in de fitness in de buurt 16 moet zijn
ik ga zaterdag achter creatine
moet ik dit doen?
hoe snel zie ik resultaat tov naturel ?
wat zijn de bijwerkingen ?
en wat moet ik doen ?

Creatine zal je nog niet veel aan hebben, zeker niet met alleen wat dumbbells. Creatine is een voedingssuplement en het zit in vlees dus het is naturel.

Eerst even lekker trainen met misschien een whey shake na je training en lekker rustig bouwen en van het leven genieten je bent nog jong.

• Topic Starter Topic Starter
volgende week ga ik naar de fitness ik zal neit enkel met dumbbells trainen he zal dit bijwerkingden hebben op mijn jonge leeftijd ?

Nee bijwerkingen zijn niet echt bekend bij creatine gebruik. Wat zou kunnen kans is minimaal een lichte hoofdpijn door vochtvasthouden.

en hoe veel sneller heb je progressie of zijn dat "verhaaltjes"

Creatine is een supplement wat je zeker gaat helpen en ik denk dat je mag verwachten tussen de 1 en 2 weken.

wow zo snel dus 1 maand naturel is ongeveer 2 weken creatine ?

Nee zo moet je het niet zien creatine zorgt met name voor meer kracht en wat vocht winst waardoor je er wat voller uitziet. Dus het boost je training zeg maar

Je bent pas 15 jaar. Traint matig en eet waarschijnlijk ook nog niet eens fatsoenlijk.
Als je nou begint met je bekend te maken met een sportschool, oefeningen en deze juist uit voeren.. Creatine, come on son..

creatine is geen wondermiddel als je dat soms denk, je houd meer vocht vast in je spieren waardoor je miss een paar reps meer kan, maar stap je er van af ben je die weer kwijt ;)

je gaat harder tevreden zijn met je resultaten als je gewoon deftige oefeningen doet met een mooi voedingsschema erbij tov dat je geen deftig voedinsschema hebt en creatine neemt.

Je bent nog niet eens begonnen met trainen of je wilt al aan de creatine. En sowieso snap ik niet dat Jesse zegt dat het beter is.

1. Ga gewoon eerst lekker trainen, ondervind oefeningen welke je het fijnste vind.
2. Stel rustig aan een trainings schema op, hier in de sticky's kun je veel uithalen.
3. Ga meer eten, en ga rustig onderzoeken doen voor een voedingsschema en stel die samen.
4. Train een half jaar.
5. Begin dat aan de supps.

Je kunt nog zoveel gainen zonder supps waarom nu al? Eerst trainen en dan pas extra dingen gebruiken. het zijn geen wondermiddels maar middeltjes om je over bepaalde grensen te trekken. En aangezien je nog geen grens hebt is het ook onnodig.

Zelfde als gasten die binnen 3 maanden aan de AAS gaan omdat het niet snel genoeg gaat -_-. je bent pas (bijna) 16 komop man....

Creatine is pure geldverspilling voor jou.. eet goed train goed slaap goed en je zult resultaten boeken waar je van verschiet ;)

wow zo snel dus 1 maand naturel is ongeveer 2 weken creatine ?

Creatine is 'naturel'. Het is niet omdat het scary klinkt dat het steriods zijn. Verder ga je veel meer hebben aan een goed voedingsschemaen whey dan aan creatine , zeker in het begin dat je nog maar traint.

Je bent of een troll of ontzettend dom

dit is toch echt gepost onder beginners hoor, dus waarom zou hij trollen?

Terug
Naar boven