AndroidHealthClinic

verdikt door medicatie

jonthan82

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
84kg
ik train al 7 jaar redelijk intensief
nu heb ik een probleem
door omstandigheden heb ik verleden jaar 9 maanden in een psychatrische instelling gezeten voor angstaanvallen .
ik heb daar en nu nog steeds medicatie genomen .
ik ben door die medicatie 25 kg verdikt , het meeste in buikstreek .
ik zit nu momenteel iedere dag op de hometrainer , maar mijn fysiek is ook serieus gedaald
is er iemand die mij tips kan geven om het vet in en rond buikstreek kwijt te raken?

ook zou ik graag voor de eerste keer aas gaan gebruiken.
ik moet niet extreem gaan .
geen injecties ook , enkel pillen
wie kan me goede aanraden

grts jona

Laatst bewerkt door een moderator:
lol als je al opgesloten hebt gezeten lijkt het me niet verstandig te gaan kuren. lees je maar is in over de (psychische) bijwerkingen.

succes!

• Topic Starter Topic Starter
lol als je al opgesloten hebt gezeten lijkt het me niet verstandig te gaan kuren. lees je maar is in over de (psychische) bijwerkingen.

succes!

jip,
ja heb ik gelezen ,
maar toch bij sommige navraag gedaan en sommige pillen zouden minder bijwerkingen hebben
en bijwerkingen duren niet zo lang
ik ben er ook al deels bovenop he, nog wel last van angsten maar is beter
ik denk dat er toch iets moet bestaan met minder bijwerkingen
heel veel ken ik er dus niet van maar in de gym spuiten de meeste , dus kan ik er ook niet veel navraag gaan doen
daarmee dat ik me hier heb ingeschreven nu ,
en ik hoop dat er niet te veel zever wordt gezegd maar dat ik effectief geholpen word

houd het voor nu maar gewoon bij 1 topic, en ga je inlezen betreft voeding (cutten)... aan de AAS gaan gaat je weinig opleveren

jip,
ja heb ik gelezen ,
maar toch bij sommige navraag gedaan en sommige pillen zouden minder bijwerkingen hebben
heel veel ken ik er dus niet van maar in de gym spuiten de meeste , dus kan ik er ook niet veel navraag gaan doen