AndroidHealthClinic

verdikt door medicatie

jonthan82

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
84kg
ik train al 7 jaar redelijk intensief
nu heb ik een probleem
door omstandigheden heb ik verleden jaar 9 maanden in een psychatrische instelling gezeten voor angstaanvallen .
ik heb daar en nu nog steeds medicatie genomen .
ik ben door die medicatie 25 kg verdikt , het meeste in buikstreek .
ik zit nu momenteel iedere dag op de hometrainer , maar mijn fysiek is ook serieus gedaald
is er iemand die mij tips kan geven om het vet in en rond buikstreek kwijt te raken?

ook zou ik graag voor de eerste keer aas gaan gebruiken.
ik moet niet extreem gaan .
geen injecties ook , enkel pillen
wie kan me goede aanraden

grts jona

Laatst bewerkt door een moderator:
lol als je al opgesloten hebt gezeten lijkt het me niet verstandig te gaan kuren. lees je maar is in over de (psychische) bijwerkingen.

succes!

• Topic Starter Topic Starter
lol als je al opgesloten hebt gezeten lijkt het me niet verstandig te gaan kuren. lees je maar is in over de (psychische) bijwerkingen.

succes!

jip,
ja heb ik gelezen ,
maar toch bij sommige navraag gedaan en sommige pillen zouden minder bijwerkingen hebben
en bijwerkingen duren niet zo lang
ik ben er ook al deels bovenop he, nog wel last van angsten maar is beter
ik denk dat er toch iets moet bestaan met minder bijwerkingen
heel veel ken ik er dus niet van maar in de gym spuiten de meeste , dus kan ik er ook niet veel navraag gaan doen
daarmee dat ik me hier heb ingeschreven nu ,
en ik hoop dat er niet te veel zever wordt gezegd maar dat ik effectief geholpen word

houd het voor nu maar gewoon bij 1 topic, en ga je inlezen betreft voeding (cutten)... aan de AAS gaan gaat je weinig opleveren

jip,
ja heb ik gelezen ,
maar toch bij sommige navraag gedaan en sommige pillen zouden minder bijwerkingen hebben
heel veel ken ik er dus niet van maar in de gym spuiten de meeste , dus kan ik er ook niet veel navraag gaan doen
en ik hoop dat er niet te veel zever wordt gezegd maar dat ik effectief geholpen word

oooow zeg dat dan ook man.

niet doen!

geen aas gebruiken als het tussen de oren niet 100% is.

nu heb ik een probleem
door omstandigheden heb ik verleden jaar 9 maanden in een psychatrische instelling gezeten voor angstaanvallen .
ik zit nu momenteel iedere dag op de hometrainer , maar mijn fysiek is ook serieus gedaald
is er iemand die mij tips kan geven om het vet in en rond buikstreek kwijt te raken?

grts jona

Ga eerst maar eens op dieet.. als je niet weet hoe dat moet zijn AAS kansloos.

re

ok bedankt hier alvast
dieet ben ik nu bezig
zal wat meer cardio gaat doen eerst
heb ook post geplaatst op vetverbranding , maar daar kreeg ik al een reactie van ene die niet weet dat ieders lichaam anders is
nuja , zo mensen heb je
dus voordat ik hier verder ga zal ik dus gaan "cutten" , dus luisteren naar jullie he :D
ls ik wat verder ben en dat vet weg is kom ik hier wel nog eens op terug

thnx iedereen

jip,
ja heb ik gelezen ,

mocht je kuren ga geen orals doen gewoon enjections minderlast van bijwerkingen!

nu heb ik een probleem

grts jona

Als je dergelijke vragen niet zelf kunt beantwoorden ben jij nog lang niet klaar voor AAS.

Mag ik vragen welke medicatie je hebt want in veel gevallen komt het dus wel door te vele eten.
Zit zelf ook aan de medicatie en ook voor angsten maar kuur wel gewoon zonder dat ik last krijg van psychische klachten.
Wat ik wel heb is dat ik wat sneller op mijn teentjes ben getrapt maar dat houd ik zelf heel goed in de hand.
Mijn medicatie is lexapro en mirtazapine. Die laatste zou sommige mensen ook heel vet maken lees ik overal maar bij mij is dat dus niet het geval, zelfde verhaal een beetje want de mensen die aankomen eten gewoon meer dan anders en zijn zwaar vermagerd door de stress, die komen dan ook 25kg aan wat niet zo gek is want mirtazapine verhoogt de eetlust en verlaagt cortisol waar door je ook weer meer spiermassa krijgt.

Ik weet verder niet met wie ik hier te maken heb dus wil ook niets aanraden, sorry daar voor maar ik wil echt niet iemand psychisch in de war brengen door dat ik wat aan raad. Verder zijn er zo veel bbders die spychisch niet in orde zijn mede door aas gebruik en omdat de levenswijze zwaar kan vallen,
die kuren vaak ook gewoon door en hebben medicatie. Niemand komt daar voor uit hier maar ik wel

Edit

Stop of verminder eerst maar eens die hoeveelheid cardio. Zorg dat je eerst even rond onderhoud eet om je eigen stofwisseling weer om hoog te brengen minimaal 2 weken (alleen als je nu te weining calorien binnen krijgt) ga er naar rustig weer beginnen met zakken van de hoeveelheid cals tot max 500 cals onder onderhoud en bouw je cardio weer op tot 3 tot 4 dagen ma de training max 30 minuten of anders max een uurtje.

Laatst bewerkt:
Lekker cardio'en, cafeine voor wat extra energy. Gaat je vast lukken.

volg mss de media beter die andere Jonathan die in Mortselse politiecel is doodgeslagen had ook angstaanvallen en acute psychose door gebruik van amphetamines en steroids, AAS nooit onderschatten zeker de psychische aspecten niet, blijf maar gwn normaal sporten tot je volledig met je beide voeten stevig in je schoenen staat :)

Niet doen voordat je er nog een psychose over heen gaat ook.

Iemand die ik ken is helemaal van lotje getikt, en zelfs hij zit maar 3 weken per jaar in een inrichting.
Als je 9 maanden in een jaar zit heb je echt geen sterke psyche. Blijf ver weg van hormonen.
Want die kunnen echt met je mind ****en.

nu heb ik een probleem

grts jona

Je hebt vroeger heel lang en intensief getraind. Je lichaam heeft een soort geheugen. ALs je traint zoals vroeger dan zit je gegarandeerd op drie maanden terug op bijna je oude niveau. Nu denk je aan AAS omdat je gedemotiveerd bent. Train een jaar hard, en als ke dan nog wil beginnen met een kuur, dan kan jje dat dan nog altijd overwegen.

Heb je nog last van die angstaanvallen? Heb je de oorzaak aangepakt? Is het opgelost, of blijf je nu nog in mindere mate dergelijke medicijnen nemen.
Kan je uitwijden over de oorzaken van je aanval? Was je toen nog aan het sporten? Was je toen al een tijd gestopt?...

Niet doen voordat je er nog een psychose over heen gaat ook.

Iemand die ik ken is helemaal van lotje getikt, en zelfs hij zit maar 3 weken per jaar in een inrichting.
Als je 9 maanden in een jaar zit heb je echt geen sterke psyche. Blijf ver weg van hormonen.
Want die kunnen echt met je mind ****en.
Moet je wel aanleg hebben om een spychose te krijgen want dat wor dtoch grotendeels genetisch bepaald.
Ik denk dat het er puur aan licht wat voor klachten de ts heeft en misschien nu wel helemaal niet heeft.
Als je in je achterhoofd houd dat aas je iets onrustig kan maken kun je dat zelf ook in de hand houden.
Ik heb dat iig wel, werd een mong**l van oxy's maar als ik er bij na denk rurn ik mijn mind zo om dat ik er geen last meer van heb.
Zo ken ik iemand zonder psychische klachten maar door aas gebruik ook ontsoort geraakt.

Ik moet er wel bij zeggen dat als je aas gebruikt en dat de nadelen niet erg zijn dat dat ook een teken is van minderwaardigheid bij je zelf dus ook een vorm van spychische klachten.

Laatst bewerkt:
Je hebt vroeger heel lang en intensief getraind. Je lichaam heeft een soort geheugen. ALs je traint zoals vroeger dan zit je gegarandeerd op drie maanden terug op bijna je oude niveau. Nu denk je aan AAS omdat je gedemotiveerd bent. Train een jaar hard, en als ke dan nog wil beginnen met een kuur, dan kan jje dat dan nog altijd overwegen.

Heb je nog last van die angstaanvallen? Heb je de oorzaak aangepakt? Is het opgelost, of blijf je nu nog in mindere mate dergelijke medicijnen nemen.
Kan je uitwijden over de oorzaken van je aanval? Was je toen nog aan het sporten? Was je toen al een tijd gestopt?...

de angsten zijn al beter
ik kon niet meer alleen thuis blijven,niet meer in auto rijden, ik kon niks meer alleen of ik begon te hyperventileren
ik heb een zware exposure training achter de rug van bijna een jaar
nu kan ik terug alleen zijn
maar in de auto rijden lukt nog steeds niet, ik denk steeds dat ik iets ga krijgen :(

ik neem nu volgende medicatie :
xanax 20 druppels
dianxit 2 per dag
sypralexa 20 mg
en seroquel 100 mg

dus zijn wel wat pillen he
de dokter zegt dat ik verdikt ben door die seroquel

ik wil wel duidelijk maken , sommige zeggen hier dat je meer eet , meer dit deed ik zeker niet
als ik in behandeling was deed ik wel iedere dag daar badminton die eigenlijk redelijk intensief was

dit is wat ik nu doe in de gym :
1 : 30 minuten fietsen
2 : borst,rug,en buikspieren trainen
buikspieren doe ik nu 3 x 20 keer
en iedere dag zit ik een uur in de gym

ik let op mijn voeding al meer
ben nu al 2 kg kwijt maar ik denk niet in de buikstreek waar het zou moeten
ik ben nl heel zwaar in bovenbil en kuiten
denk dat daar de spiermassa aan het minderen is

ps
kan er mij iemand een degelijk voedingsschemageven ?
kan ik een shake halen in decathlon die gepast is ?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 16:45 ----------

graag reactie

dat is geen training, ga je aub inlezen dit slaat werkelijkwaar helemaal nergens op heb je die 7 jaar ook zo getraind?

dat is geen training, ga je aub inlezen dit slaat werkelijkwaar helemaal nergens op heb je die 7 jaar ook zo getraind?

beste,
ik zou graag info willen, geen kritiek
ps ik doe veel cardio om mijn buikvet weg te krijgen momenteel
niet om aan te komen

Terug
Naar boven