XXL Nutrition

Nieuws Verdonk was ook een smerige langharige werkschuwe hippie krakert!

deurklink

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Rita Verdonk overtrad de wet

Binnenlands - door Redactie op 01-09-2008 @ 19:26

De aanvoerder van Trots op Nederland Rita Verdonk heeft in de jaren tachtig de wet overtreden door deel te nemen aan blokkades bij de ontruiming van een krakersbolwerk in Nijmegen. Dat schrijft het weekblad Vrij Nederland deze week.

Uitlatingen van Verdonk vorige week in het tv-programma Knevel en Van den Brink waren aanleiding voor het weekblad om een artikel uit 2006 over de oud-minister voor Integratie op te dissen. In het programma reageerde Verdonk op de commotie rond de vermeende steunbetuiging van minister van Vrom Jacqueline Cramer (PvdA) aan het krakersblaadje Bluf!. Verdonk stelde dat zij nooit heeft 'verkeerd in krakerskringen'. "Ik heb nooit iets te maken gehad met krakers. Ik keurde het toen af, ik keur het nu af."

In het VN-artikel van twee jaar geleden vertelt Verdonk over haar verzet tegen de ontruiming van het krakersbolwerk. "Ik was een actievoerder. Ik was tegen die parkeergarage. Waarom moesten er huizen verdwijnen als er elders in de stad garages half leeg stonden? Ik maakte gebruik van mijn recht om te demonstreren. Dat heb ik ook gedaan bij een van de protesten tegen de kerncentrale in Dodewaard. Daar heb ik keihard moeten rennen voor het traangas. Maar ik heb nooit met stenen gegooid of iets dergelijks."

In het artikel verhaalt Verdonk hoe zij meedeed met een zogeheten sit-in tegen de sloop van huizen voor de aanleg van de parkeergarage. "We zijn over daken geklommen en we hebben daar toen de hele nacht gezeten." De politica vervolgt: "De volgende ochtend stond er ineens een tank voor onze neus. We werden een voor een van de grond getrokken door de ME'ers en weggesleept."

Het Kamerlid zei tegen het presentatieduo van de EO dat zij zou aftreden als blijkt dat zij zich schuldig heeft gemaakt aan geweld of het inbreken. Dat is voor haar de grens: "Natuurlijk heeft iedereen wel iets gedaan in het verleden waarvan je denkt, dat zou ik nu niet meer doen, maar dat geldt niet voor stenengooien, inbreken of bedreigen, daar ligt heel duidelijk een grens. Als zoiets over mij in de openbaarheid komt, treed ik af."

De woordvoerder van Verdonk was maandagavond niet bereikbaar voor commentaar.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/98265/-Vrij-Nederland:-Rita-Verdonk-overtrad-de-wet.html

Wet is Wet!

:roflol:

Ik ben niet links, niet rechts, ik ben recht door zee een vieze langharige werkschuwe hippie krakert!

Laatst bewerkt:
Een opportunist tot in d'r genen.

Een vieze verkwanselaar van de Nederlandse identiteit want haar ondernemertjes halen vreemdelingen hierheen voor hun bouwprojecten.

Verder mag het volk het verder uitgaan zoeken.

Heb haar nog nooit horen spreken over modernisering en opkrikking van geschiedenis lessen, 8 uur per week geschiedenis is geen overdrijving namelijk. 8 uur Nederlands ook niet.

In plaats daarvan spreek ze over Ali en Azraf die Piet en Klaas geen hand willen geven. Sodemieter op. Kom liever met en plan voor een termijn van 10 jaar om het patroitisme in ons los te maken en de economie ervoor te laten bloeden als een runt.

Als je in iemands verleden gaat zoeken kan je altijd wel vuile was buitenhangen. Iedereen heeft wel eens wat uitgestoken, maar om nu te zeggen dat dit zo'n grote misdaad was? Hypocriet kan je het ook niet echt noemen. Gezien het 28 jaar geleden was, is dit totaal niet meer relevant aan haar recentelijke uitspraken.

Ik zou me eerder zorgen maken om mensen die blijkbaar tijd hebben om zich met dit soort onzin bezig te houden.

ijzeren rita!

Als VVD minister van vreemdelingen zaken en het integratie beleid deed ze een beduidend betere job. Toen had ik ook echt het idee dat er een mentaliteits bewind gevoerd werd.

Gewoon, Jesus gaf Maria Magdalena een stevig glas wijn en daarna een nog stevigere beurt.

Als je in iemands verleden gaat zoeken kan je altijd wel vuile was buitenhangen. Iedereen heeft wel eens wat uitgestoken, maar om nu te zeggen dat dit zo'n grote misdaad was? Hypocriet kan je het ook niet echt noemen. Gezien het 28 jaar geleden was, is dit totaal niet meer relevant aan haar recentelijke uitspraken.

Ik zou me eerder zorgen maken om mensen die blijkbaar tijd hebben om zich met dit soort onzin bezig te houden.

:roflol: Die inbreker van Groenlinks heeft zijn daden toch ook jaaaren geleden begaan en dan is het wel slecht? Rita is dus net zo hypocriet als de rest van het zootje in Den Haag! :thumbup:

boeieee...echt triets al dat gezeik

Als VVD minister van vreemdelingen zaken en het integratie beleid deed ze een beduidend betere job. Toen had ik ook echt het idee dat er een mentaliteits bewind gevoerd werd.

Mentaliteit daargelaten, wat heeft ze volgens jou concreet voor elkaar gekregen?

valt me tegen van Rita.. :roflol: k*tkraker

Dan blijft alleen Wilders over om op te stemmen :D

:roflol: Die inbreker van Groenlinks heeft zijn daden toch ook jaaaren geleden begaan en dan is het wel slecht? Rita is dus net zo hypocriet als de rest van het zootje in Den Haag! :thumbup:

Zijn toch wel wat verschillen.
Duyvendak is er trots op en schrijft er zelfs een boek over:D

Rita schaamt zich waarschijnlijk eerder;)

Zijn toch wel wat verschillen.
Duyvendak is er trots op en schrijft er zelfs een boek over:D

Rita schaamt zich waarschijnlijk eerder;)

Rita zegt gewoon dat ze er vroeger EN nu tegen is/was. Dit is dus glashard gelogen en komt haar geloofwaardigheid niet ten goede.

Rita zegt gewoon dat ze er vroeger EN nu tegen is/was. Dit is dus glashard gelogen en komt haar geloofwaardigheid niet ten goede.

Vroeger kan ook 20 jaar geleden zijn;)
Net hoe je e.e.a. interpreteerd. Zijn linkse rakkers goed in, dus mag Rita ook wel een keer doen.

Misschien had ze wel een krakervriendje toendertijd.

En geloofwaardigheid in de politiek? Bestaat dat? Ze liegen en bedriegen allemaal. Degene die tussen het liegen door ook nog wat presteerd is imo de persoon waar je moet voor kiezen. En ik denk dat Rita dan een redelijke keuze is.

Rita liegt? Het zal toch niet waar zijn! Volgens mij kan Ayaan de dochter van Hirsi, die de zoon is van Magan, de zoon van Isse, de zoon van Guleid, die de zoon was van Ali, die de zoon was van Wai'ays, die de zoon was van Muhammad, van Ali, van Umar, van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud er ook over meepraten. De ene dag is er volgens Verdonk niks aan de hand en een aantal dagen zou Ayaan de dochter van... het Nederlanderschap niet hebben verkregen.

De leugen op haar website over 15x criminelere groepen allochtonen staat er ook nog steeds op.

Verdonk heeft staat haar bewindsperiode alleen maar gedraaid en gekeerd, niet voor niets liepen de debatten met haar steeds uit op nachtwerk. Wordt nog gezellig als TON eventueel deel mag nemen aan een coalitie.

• Topic Starter Topic Starter

Welkom in Nederland, de discussie rond Duyvendak/Kramer vs Cramer niet gevolgt blijkbaar. Geeft niet hoor, je kan ook niet alles volgen...

Terug
Naar boven