XXL Nutrition

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Ik ben trouwens heel milieubewust bezig, maar vooral omdat het lekker goedkoop is. Kachel altijd uit, auto verkocht, zodat ik alles op de fiets doe, koud douchen. Kost totaal geen moeite, maar wel goed voor het milieu, echter veel belangrijker: goed voor mijn spaarrekening.

jij doet alles op de fiets?
 
Heerlijk om al de massa-hysterie van de andere kant van de Grote Plas te mogen bewonderen. Nu ja, trouwens, heel fatsoensrukkend Links-Nederlands zit momenteel benzo's weg te vreten alsof het Skittles zijn dus helaas ook in Nederland geen tekort aan hysterie.

Persoonlijk vind ik dat men alles lekker op zijn beloop moet laten. De VS heeft véél, héle slechte presidenten gehad en de wereld bestaat nog. Trump wil in ieder geval de banden met Mother Russia aanhalen, mijns inziens een zeer wijze keus aangezien alleen volstrekte idioten nog met een Koude Oorlog-sentiment rondlopen. Nu bezien hoe de relatie met China verloopt maar veel liever een vredelievende Trump dan de walgelijke, oorlogsgeile Clinton, met haar army-propaganda zelfs al voordat ze verkozen was.
 
Is al weer beter thx, blijft vreemd maar heb al wat vrede met het enorme dieptepunt waar onze westerse beschaving nu in terecht gekomen is.. (En kan de zaken waarom ik dacht dat hij onmogelijk president kon worden nu ook wel overboord gooien.)

& Ging blijkbaar iets te mooi geweest zijn, eerst de eerste zwarte man die president wordt en daarna de eerste vrouw.

De democraten waren precies ook al aan het feesten de dag voor de stemming, met die optredens van zoveel artiesten.., precies of de buit al binnen was. Was ook niet echt wijs imo.
Kunnen er nog felicitaties van af naar de beste man toe? Een goede democratie gewoonte en democratie in al zijn glorie. Moeten democraten aanspreken.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk om al de massa-hysterie van de andere kant van de Grote Plas te mogen bewonderen. Nu ja, trouwens, heel fatsoensrukkend Links-Nederlands zit momenteel benzo's weg te vreten alsof het Skittles zijn dus helaas ook in Nederland geen tekort aan hysterie.

Persoonlijk vind ik dat men alles lekker op zijn beloop moet laten. De VS heeft véél, héle slechte presidenten gehad en de wereld bestaat nog. Trump wil in ieder geval de banden met Mother Russia aanhalen, mijns inziens een zeer wijze keus aangezien alleen volstrekte idioten nog met een Koude Oorlog-sentiment rondlopen. Nu bezien hoe de relatie met China verloopt maar veel liever een vredelievende Trump dan de walgelijke, oorlogsgeile Clinton, met haar army-propaganda zelfs al voordat ze verkozen was.

Wat zeg jij nu over Hillary, zo is ze niet hoor. Zij is de goedheid zelve.
 
Democratie dit en democratie dat,maar niet als het niet in hun kraam past.
Yup. Ook mooi hoe van tevoren werd voorspeld dat Trump-aanhangers de boel wel eens kort en klein konden gaan slaan na afloop, waar het nu Clinton-aanhangers zijn die dat doen. :roflol:
 
Yup. Ook mooi hoe van tevoren werd voorspeld dat Trump-aanhangers de boel wel eens kort en klein konden gaan slaan na afloop, waar het nu Clinton-aanhangers zijn die dat doen. :roflol:
Zo zie je maar weer dat de msm full of shit is.
 
Altijd eng om te zien hoe de "politiek correcte" mensch compleet omslaat en alles doet wat ze de ander verwijten als het even niet gaat zoals ze verwacht hadden.

Ze zijn tegen racisme,discriminatie en noem maar op. Maar ze zijn wel pro geweld. :)
 
Voormalig luitenant-generaal Michael Flynn, een van de topadviseurs van Donald Trump, wil de banden met Turkije aanhalen en prediker Fethullah Gülen uitleveren.
Gaan we al.
 
Back
Naar boven