XXL Nutrition

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Dames en heren, ga er even voor zitten. Dit is goud.
    Ik zag het voorbij komen, ja. Ik kan me niet voorstellen waarom TPO zo'n malloot een podium biedt.
    -1 TPO.

    En mensen, alsjeblieft, wat een KUT argument dat Clinton verkozen zou moeten worden omdat ze een vrouw is. Het gaat om de beste kandidaat, niet om feminisme. Godverdomme. Het maakt toch niet uit dat Trump een piemeltje heeft, waarom maakt het dan wel uit dat zij er geen heeft?
     


    The triggering has happened, but no safe spaces from reality.
     
    Nu op CNN: DOW hits all time high.


    Dit kan natuurlijk nooit waar zijn. Bij de publieke omroepen werd namelijk altijd gezegd dat alle beurzen zouden crashen (en dat we allemaal dood zouden gaan).
     
    Eens kijken hoe snel hij bepaalde grote programmapunten laat vallen :)

    *kuch* muslim ban *kuch*
     
    Wauw, ik wist niet dat men hier op dit forum zo politiek geëngageerd was. Ik dacht dat dit een BB forum was, maar het schijnt dat men hier liever over politiek praat dan over trainen. Ik vind eigenlijk dat dit soort topics helemaal geen plaats moeten hebben op dit forum. Het is uiteraard erg vermakelijk, maar het zorgt ook voor veel gezeur/haat. Anoniem op het internet posten zorgt meestal niet voor een goed debat en het heeft geen nut. Je past je eigen mening toch niet aan.
     
    Wauw, ik wist niet dat men hier op dit forum zo politiek geëngageerd was. Ik dacht dat dit een BB forum was, maar het schijnt dat men hier liever over politiek praat dan over trainen. Ik vind eigenlijk dat dit soort topics helemaal geen plaats moeten hebben op dit forum. Het is uiteraard erg vermakelijk, maar het zorgt ook voor veel gezeur/haat. Anoniem op het internet posten zorgt meestal niet voor een goed debat en het heeft geen nut. Je past je eigen mening toch niet aan.
    Bedankt Hans.
     
    everybody respect the autority of mr.Trump o
    Bij het NOS-jeugdjournaal gingen ze langs bij een basisschool, en dan vroeg de juf: "Wie is er voor Clinton?" *alle handjes in de lucht*, "Wie is er voor Trump?" *stilte, 0 handjes*. :roflol:

    ja,want kinderen weten hoe de wereld in mekaar zit ,weer typisch voor de media
     

    Pechtold wil zijn dochter niet vertellen dat Trump president is. Hij liegt zelfs tegen zijn eigen dochter. :roflol: Wel heerlijk om te zien hoe snel al die debielen draaien.

    zouden beter wat respect tonen voor Trump,ze gaan hem nog nodig hebben,debielen
     
    Wauw, ik wist niet dat men hier op dit forum zo politiek geëngageerd was. Ik dacht dat dit een BB forum was, maar het schijnt dat men hier liever over politiek praat dan over trainen. Ik vind eigenlijk dat dit soort topics helemaal geen plaats moeten hebben op dit forum. Het is uiteraard erg vermakelijk, maar het zorgt ook voor veel gezeur/haat. Anoniem op het internet posten zorgt meestal niet voor een goed debat en het heeft geen nut. Je past je eigen mening toch niet aan.

    Waarom zou dit niet mogen? Veel threads die niet over trainen gaan. Ook allemaal verwijderen dan? Als je niet graag over politiek praat dan kan je de posts gewoon ook niet lezen.
     
    Even tussendoor hè

    Stel nou dat Trump een muur bouwt. Of in ieder geval een manier bedenkt waardoor het onmogelijk is om zonder Amerikaanse toestemming de grens over te steken. Zou dat niet betekenen dat de drugskartellen op kunnen doeken in Mexico? De smokkel over de grens levert miljarden en miljarden op, met de gewelddadige criminaliteit die erbij komt. Heeft Mexico dus eigenlijk ook niet veel baat bij een systeem waarbij alleen legaal de grens gepasseerd mag worden?

    Srs gedachte

    de grenzen staan nu toch ook niet zo maar open? Er worden al tunnels etc gegraven. Denk dat het zo'n vaart niet zal lopen dat opeens geen drugs meer binnen komen. Dan vinden ze daar in Mexico wel nieuwe manieren, criminelen zijn creatief. Ik dacht dat de muur ook vooral bedoelt was tegen immigratie?

    Wauw, ik wist niet dat men hier op dit forum zo politiek geëngageerd was. Ik dacht dat dit een BB forum was, maar het schijnt dat men hier liever over politiek praat dan over trainen. Ik vind eigenlijk dat dit soort topics helemaal geen plaats moeten hebben op dit forum. Het is uiteraard erg vermakelijk, maar het zorgt ook voor veel gezeur/haat. Anoniem op het internet posten zorgt meestal niet voor een goed debat en het heeft geen nut. Je past je eigen mening toch niet aan.

    Nou dan kijk je hier toch lekker niet. Dahaaaaag
     
    de grenzen staan nu toch ook niet zo maar open? Er worden al tunnels etc gegraven. Denk dat het zo'n vaart niet zal lopen dat opeens geen drugs meer binnen komen. Dan vinden ze daar in Mexico wel nieuwe manieren, criminelen zijn creatief. Ik dacht dat de muur ook vooral bedoelt was tegen immigratie?



    Nou dan kijk je hier toch lekker niet. Dahaaaaag


    Dit
     
    Wauw, ik wist niet dat men hier op dit forum zo politiek geëngageerd was. Ik dacht dat dit een BB forum was, maar het schijnt dat men hier liever over politiek praat dan over trainen. Ik vind eigenlijk dat dit soort topics helemaal geen plaats moeten hebben op dit forum. Het is uiteraard erg vermakelijk, maar het zorgt ook voor veel gezeur/haat. Anoniem op het internet posten zorgt meestal niet voor een goed debat en het heeft geen nut. Je past je eigen mening toch niet aan.
    Een goed begin begint bij jezelf.


    Doei
     
    Waarom zou dit niet mogen? Veel threads die niet over trainen gaan. Ook allemaal verwijderen dan? Als je niet graag over politiek praat dan kan je de posts gewoon ook niet lezen.
    Ik zeg toch ook niet dat het niet mag? Ik zeg alleen dat het geen toegevoegde waarde heeft. Over politiek praten op internet = altijd gezeik. Ga lekker je gang. Ik zal me er niet mee bemoeien. ;)
     
    Back
    Naar boven