Fitness Seller

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.086
Laatst bewerkt:
jij komt toch maar heel onnozel over hoor met je uitspraken,je wilt je superslim uitdrukken maar het komt zo nog dommer over :roflol:

Niet slim, maar eerder beheerst en rustig en in contact met de realiteit. Wil me dus gewoon uitdrukken op een manier die ik voor mezelf acceptabel vind.

Kunnen er nog felicitaties van af naar de beste man toe? Een goede democratie gewoonte en democratie in al zijn glorie. Moeten democraten aanspreken.

Moest hij gewonnen hebben met de meerderheid van de stemmen mss.. Alhoewel, de manier waarop hij gewonnen heeft (constant zwartmaken van tegenstander) vind ik niet echt felicitatie waardig, dus dan beter niet feliciteren..

Niet slim, maar eerder beheerst en rustig en in contact met de realiteit. Wil me dus gewoon uitdrukken op een manier die ik voor mezelf acceptabel vind.

Moest hij gewonnen hebben met de meerderheid van de stemmen mss.. Alhoewel, de manier waarop hij gewonnen heeft (constant zwartmaken van tegenstander) vind ik niet echt felicitatie waardig, dus dan beter niet feliciteren..
Hillary maakte Trump niet zwart?

En als Hillary won? Dan is het zwartmaken wel ok?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.092
Ondertussen in Rusland:

Vladimir Soprano

• Like
Waarderingen: mat
Hillary maakte Trump niet zwart?

En als Hillary won? Dan is het zwartmaken wel ok?

Ook, maar toch niet in die mate zoals hij haar heeft zwartgemaakt (imo), en die laatste dagen van z'n campagne was hij nog constant bezig op haar af te geven om op die manier kiezers naar zich toe proberen te trekken (zij natuurlijk ook maar niet zo persoonlijk en laag imo).
En herinner me bv ook hoe hij zei dat hij zo van Florida hield en dat Hilary na haar campagne nooit meer een voet in Florida zou zetten.., heb dan zoiets van moet je op zo'n manier nog proberen te winnen.. & Hilary zou zoiets mss ook wel kunnen zeggen, maar is ook wie het zegt en op welke manier je het zegt, en dan wordt het weer een kwestie van smaak en hoe je het interpreteert..

Laatst bewerkt:
Thank god, Amerika is gered geen oorlog met Rusland. En al die cry babies duidelijk dat ze tijd te veel hebben.

Ook, maar toch niet in die mate zoals hij haar heeft zwartgemaakt (imo), en die laatste dagen van z'n campagne was hij nog constant bezig op haar af te geven om op die manier kiezers naar zich toe proberen te trekken (zij natuurlijk ook maar niet zo persoonlijk en laag imo).
En herinner me bv ook hoe hij zei dat hij zo van Florida hield en dat Hilary na haar campagne nooit meer een voet in Florida zou zetten.. Nuja, Hilary zou zoiets mss ook wel zeggen, maar is ook wie het zegt en op welke manier je het zegt, en dan wordt het weer een kwestie van smaak en hoe je het interpreteert..
Nou nou, dat is wel heel erg.

Stukken erger dan iemand een gevaarlijke, xenofobe racist te noemen die, zodra hij president is, een nucleaire oorlog zal beginnen.

En herinner me bv ook hoe hij zei dat hij zo van Florida hield en dat Hilary na haar campagne nooit meer een voet in Florida zou zetten.., heb dan zoiets van moet je op zo'n manier nog proberen te winnen.. & Hilary zou zoiets mss ook wel kunnen zeggen, maar is ook wie het zegt en op welke manier je het zegt, en dan wordt het weer een kwestie van smaak en hoe je het interpreteert..

zeg toch gewoon dat je Trump haat omdat de media dat wilt .

Hij heeft het presidentschap gewonnen. Hoe maakt geen barst uit. Ik krijg steeds meer het idee dat jij alleen een democratie respecteert als het in jouw straatje past. Ik merk dictatoriale trekjes in jouw gedachtengoed. Iets waar iemand als jij juist tegen moet ageren.

Terug
Naar boven