MuscleMeat

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

3A3F8F7000000578-3926100-image-a-91_1478837362565.jpg

Wat een deugniet die Obama. :)

Inside Obama's White House album
 
Hij heeft het presidentschap gewonnen. Hoe maakt geen barst uit. Ik krijg steeds meer het idee dat jij alleen een democratie respecteert als het in jouw straatje past. Ik merk dictatoriale trekjes in jouw gedachtengoed. Iets waar iemand als jij juist tegen moet ageren.

Nja, hij heeft wel gewonnen op een manier waarvan het twijfelachtig is of het wel echt 100% democratisch is.. aangezien Hilary de popular vote heeft. Maar als dat nu momenteel eenmaal hun systeem is.., dan respecteer ik zeker z'n overwinning.

En ik vind trouwens wel dat het uitmaakt hoe je wint.. als je je met elleboogwerk op een smerige wijze omhoog werkt, ten koste van anderen, door vooral andere mensen naar beneden te drukken.., vind ik dat verre van bewonderenswaardig.. Voor de manier waarop hij gewonnen heeft zal ik daarom nooit respect kunnen hebben.
 
Nja, hij heeft wel gewonnen op een manier waarvan het twijfelachtig is of het wel echt 100% democratisch is.. aangezien Hilary de popular vote heeft. Maar als dat nu momenteel eenmaal hun systeem is.., dan respecteer ik zeker z'n overwinning.

En ik vind trouwens wel dat het uitmaakt hoe je wint.. als je je met elleboogwerk op een smerige wijze omhoog werkt, ten koste van anderen, door vooral andere mensen naar beneden te drukken.., vind ik dat verre van bewonderenswaardig.. Voor de manier waarop hij gewonnen heeft zal ik daarom nooit respect kunnen hebben.
Niemand kan zo dom zijn. Je bent gewoon een geniale troll.

Respetc :bow2:
 
Cor, dit is nou democratie in al zijn vormen. Hoe smerig, volgens jou, het ook is. Prima dat je het toch respecteert dan.
 
wel grappig dat een zolderkamerbewoner met een uitkering elitair doet over wat precies democratisch is
 
als Trump nu vermoord wordt,is het wer de fout van de media , net als met Pim Fortuyn ,was ook de schuld van de media !
 
Niemand gaat Trump vermoorden Jean.
 
En ik vind trouwens wel dat het uitmaakt hoe je wint.. als je je met elleboogwerk op een smerige wijze omhoog werkt, ten koste van anderen, door vooral andere mensen naar beneden te drukken.., vind ik dat verre van bewonderenswaardig.. Voor de manier waarop hij gewonnen heeft zal ik daarom nooit respect kunnen hebben.
Die campagnes zijn nou eenmaal dirty, een spel van aandacht trekken. Denk niet dat er een kandidaat is geweest die met niks dan integere respectvolle opmerkingen ver komt. De dag erna zit ie met respect bij Obama te chillen.

Zou ie al over de aliens gebriefed zijn?
 
Niemand kan zo dom zijn. Je bent gewoon een geniale troll.

Respetc :bow2:

Zeg mij nu eens wat er zo dom is aan m'n post.. Voor de manier waarop hij gewonnen heeft zal ik gewoon nooit respect hebben, net zomin als voor toplui, ceo's die zich door elleboogwerk omhoog hebben gewerkt.. & Eerder getuigt jouw post van een groot gebrek aan volwassen- en respectloosheid.

wel grappig dat een zolderkamerbewoner met een uitkering elitair doet over wat precies democratisch is

Doe helemaal niet elitair, zeg gewoon m'n mening. En ik zie zolderkamerbewoner of mooier gezegd kluizenaar trouwens als iets enorm positiefs. (in tegenstelling tot wat de maatschappij daarvan vind)

Die campagnes zijn nou eenmaal dirty, een spel van aandacht trekken. Denk niet dat er een kandidaat is geweest die met niks dan integere respectvolle opmerkingen ver komt. De dag erna zit ie met respect bij Obama te chillen.

Nee idd, daarom heb ik zoiezo al weinig met politici. Het blijft het lelijkste wat een mens kan overkomen.
 
Laatst bewerkt:
wtf,zijn dat allemaal pedo's daar of wat???

Watch Joe Biden give an endless hug to Hillary Clinton and kissing children


(Highly Disturbing) Creepy Joe Biden Caught Groping Girls On Camera /The Left says Nothing

(at 2:26): "By the Way, Do you know how horny I get for 13 year old pussy.... [rest indistinguishable]"? What the fuck?!!?

 
DIT DUS alweer maar eens ......


why is this not being displayed in mainstream media.WTF


liberals own the media.just another example
 
trouwens,waarom doet Clinton geen oproep op nationale tv-zender om de 'protesteerders' te stoppen ??
 
Clinton en Bush dynastie eindelijk van verlost. Geen Killarys en Baby Hitler killing low energy Jebbo.
 
Back
Naar boven