MuscleMeat

Verenigde Staten

Los van hoe onafhankelijk danwel afhankelijk de media in het algemeen is, de media heeft een heel grote invloed. Facebook speelt ook een grote invloed in de manier waarop en welk nieuws je tot je krijgt. Veel gebruikers komen via facebook aan nieuws en kijken naar wat vrienden delen die meestal min of meer zelfde voorkeur hebben en je zodoende eenzijdig nieuws tot je krijgt. Nou is onafhankelijk nieuws haast een utopie omdat het lastig is voor een journalist om niet iets van zichzelf erin te leggen maar een balans tussen verschillende nieuwsbronnen voorschotelen aan het desbetreffende publiek is beter mogelijk, iets waar aantoonbaar tekort wordt geschoten. Veel kijkers haken ook gauw af als ze nieuws zien dat oninterressant voor hen is. Komt het meer aan op o.a. eigen initiatief, en hoe zal het daarmee staan?

Als ik de mainstream media bekijk leggen ze er wel meer dan een beetje van hunzelf in.

Nja, hij heeft wel gewonnen op een manier waarvan het twijfelachtig is of het wel echt 100% democratisch is.. aangezien Hilary de popular vote heeft. Maar als dat nu momenteel eenmaal hun systeem is.., dan respecteer ik zeker z'n overwinning.

En ik vind trouwens wel dat het uitmaakt hoe je wint.. als je je met elleboogwerk op een smerige wijze omhoog werkt, ten koste van anderen, door vooral andere mensen naar beneden te drukken.., vind ik dat verre van bewonderenswaardig.. Voor de manier waarop hij gewonnen heeft zal ik daarom nooit respect kunnen hebben.

alsof politiek over democratie gaat. Ik hoef alleen maar naar de Belgische politiek te kijken om te zien dat dit niet zo is.

En hij is niet de eerste die op deze manier gewonnen heeft,dus whats the problem?

Holy shit. Ik kende Jonathan Pie niet, maar wat ie hier allemaal roept is volgens mij wel aardig correct over Trump, Clinton en Brexit. Wat ie zegt is ZEKER waar voor wat er hier in de Nederlandse politiek gebeurt met dat liberale linkse gejank en waarom Wilders zo succesvol is.

Kijk t effe. Hij is in elk geval grappig :)

Holy shit. Ik kende Jonathan Pie niet, maar wat ie hier allemaal roept is volgens mij wel aardig correct over Trump, Clinton en Brexit. Wat ie zegt is ZEKER waar voor wat er hier in de Nederlandse politiek gebeurt met dat liberale linkse gejank en waarom Wilders zo succesvol is.

Kijk t effe. Hij is in elk geval grappig :)

is zeker waar,niks nieuws aan,heb ik hier al meerdere malen gezegd wat hij allemaal zegt

Is er of komt er nog een White House dog? Is toch een traditie? Iemand? Arminius?

Heerlijk

Jammer, het ging een tijd goed met je.

Die airhorns :roflol:

mijn god , hier voor de ongelovigen,kijk dit filmpje maar eens hoe CNN de interviews abrupt onderbreekt als de waarheid gezegd wordt ivm Clinton enzo !! must watch and share !
CNN moet gewoon verband worden

vanaf 5.50 komt het ergste...

en nog, allemaal die valse beschuldigingen tov Trump , Trump zou ze allemaal in de jail moeten zetten .
Hoor je allemaal niet in het nieuws hoor deze dingen.Trump is gewoon de goedheid zelve

Trump Sex Accuser's Family Says She's Lying

Laatst bewerkt:
kom maar op met die commentaar nu Clinton-aanhangers...Love Trumps hate he ? juist omgekeerd ja,linkse kuthippies allemaal,en maar betogen en drugs nemen ipv te gaan werken.
Hoog tijd voor een grote opruiming daar

Trump Supporters Being Savagely Beaten By Protesters

Laatst bewerkt:
jean ga eens iets doen met je leven

Terug
Naar boven