Fitness Seller

Verenigde Staten

Met elke willekeurige Republikein zou Obamacare kapotgemaakt worden, maar dat terzijde

Eerlijk gezegd hoop ik op een muur/sterke grens, dan zou eindelijk een argument gemaakt kunnen worden tegen wapenbezit. Altijd mooi die G's die langskomen met "ja maar in Australië moest iedereen binnen een bepaalde tijd zijn wapens inleveren zonder consequenties, en daarna stond er een grote straf op!!" ja no shit, Australië heeft masterrace grenzen met de oceaan

inb4 roodnekken die iedereen de muur schieten als je wat zegt over teveel wapens

Met elke willekeurige Republikein zou Obamacare kapotgemaakt worden, maar dat terzijde

Eerlijk gezegd hoop ik op een muur/sterke grens, dan zou eindelijk een argument gemaakt kunnen worden tegen wapenbezit. Altijd mooi die G's die langskomen met "ja maar in Australië moest iedereen binnen een bepaalde tijd zijn wapens inleveren zonder consequenties, en daarna stond er een grote straf op!!" ja no shit, Australië heeft masterrace grenzen met de oceaan

inb4 roodnekken die iedereen de muur schieten als je wat zegt over teveel wapens

Laat het legaal wapenbezit maar hoe het is. En die muur is helemaal geen argument tegen legaal wapenbezit.

Betere screening op wapenaankoop ben ik het wel mee eens.

Ze zouden beter wat doen aan het illegaal wapenbezit,maar dat is dan weer te moeilijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.504

Laatst bewerkt:
'Koningin Elizabeth nodigt Donald Trump uit'

AAkxxGT.png
© ANP
Koningin Elizabeth wil Donald Trump en zijn vrouw Melania uitnodigen voor een staatsbezoek zodra Trump president van de Verenigde Staten is. Een Britse krant beweert dat de Britse koningin een bezoek van de aanstaande Amerikaanse president al voorbereidt.

Volgens The Sunday Times is het de bedoeling dat Trump een uitnodiging krijgt om in de zomer van 2017 naar Windsor Castle te komen. Het bezoek in juni of juli zou een van de eerste buitenlandse bezoeken zijn voor de aanstaande Amerikaanse president.

De uitnodiging van het paleis zou afgelopen week al ter sprake zijn gekomen toen Nigel Farage, de leider van de politieke partij UKIP, bij Trump op bezoek was in zijn appartement in New York. "Trump kijkt er erg naar uit. Hij is erg Engelsgezind. Zijn overleden moeder Mary, die in Schotland werd geboren, hield erg van de koningin", zegt een bron uit het kamp van Farage. Hij zei: "Ik ga de koningin ontmoeten. Ik kan niet wachten om naar Engeland te gaan. Mijn moeder zou daarmee in haar nopjes geweest zijn geweest."

Volgens de krant beschouwt de Britse regering de koningin als een belangrijk instrument om vriendschap te sluiten met met de nieuwe Amerikaanse president.

Denk dat Harry wel goed met The D. kan opschieten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.508
Dit was ook een topmoment:

De Democratic Party moet echt af van de Clinton kliek in hun gelederen.

1. Terugtrekken uit Trans-Pacific Partnership
Amerika zal niet meedoen aan TPP, het handelsverdrag dat vorig jaar werd overeengekomen door twaalf landen die grenzen aan de Stille Oceaan. TPP is 'een potentiële ramp voor onze economie', vindt Trump. Hier lees je meer daarover.

2. Beperkingen op Amerikaanse energie schrappen
Trump wil af van de 'banen-vernietigende' beperkingen waarmee Amerikaanse energieproducenten te maken hebben. Hij wil met name inzetten op het winnen van schaliegas en 'schone' steenkool, 'waardoor je miljoenen goedbetaalde banen creëert'. "Dat is wat we willen, dat is waar we op hebben zitten wachten."

3. Afrekenen met regels
Trump wil voor een deel afrekenen met de regelgeving waaraan bedrijven zich moeten houden. Zijn plan: voor elke nieuwe maatregel moeten twee bestaande maatregelen worden afgeschaft.

4. Amerika's infrastructuur beschermen
De toekomstige president zal op het ministerie van Defensie en in de krijgsmacht direct mensen aan het werk zetten die de 'vitale infrastructuur' van de Verenigde Staten immuun moeten maken voor cyberaanvallen 'en alle andere vormen van aanvallen'.

5. Misbruik werkvergunningen onderzoeken
Trump wil misbruik tegengaan van werk- en/of verblijfsvergunningen die uitpakken in het nadeel van Amerikaanse werknemers.

6. Ethische hervorming: lobbyverbod
Mensen die de overheid hebben vertegenwoordigd, mogen de eerste vijf jaar nadat ze hun functie hebben neergelegd, geen lobbybaantjes bekleden. Ze mogen zelfs levenslang niet in Washington lobbyen namens buitenlandse overheden.

Gekkies. Gelukkig zijn ze niet serieus te nemen.

Spencer - alt-right - Breitbart - Bannon :roflol:

Trump 4evah brahs

Je sig is heel lang aan de zijkant op mijn tel Kraft, ben ik de enige?

Terug
Naar boven