Fitness Seller

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nog nooit iemand zo snel zien draaien als hij
Volgens mij vergeet je Wouter Bos. Anyway, volgens mij dacht geen enkele Trump aanhanger dat alle beloften en alle toezeggingen nagekomen zouden worden. Politiek is geen sprookje. Telkens hierop willen aansturen in elke discussie is een beetje zielig aan het worden, vooral omdat dit door niemand wordt betwist. Ook zit er een verschil tussen iets willen en iets kunnen. Volgens mij is de grootste aantrekkingskracht van Trump onder andere; een ander geluid waardoor ook niet stemmers worden bereikt (meer democratie?), minder politiek correcte uitspraken, iets hebben gepresteerd in het verleden en een relatieve outsider.
 
Volgens mij vergeet je Wouter Bos. Anyway, volgens mij dacht geen enkele Trump aanhanger dat alle beloften en alle toezeggingen nagekomen zouden worden. Politiek is geen sprookje. Telkens hierop willen aansturen in elke discussie is een beetje zielig aan het worden, vooral omdat dit door niemand wordt betwist. Ook zit er een verschil tussen iets willen en iets kunnen. Volgens mij is de grootste aantrekkingskracht van Trump onder andere; een nieuw geluid, minder politiek correcte uitspraken, iets hebben gepresteerd in het verleden en een relatieve outsider.
http://www.businessinsider.com/donald-trump-too-big-fail-debt-2015-10?international=true&r=US&IR=T
 
Ja, wat wil je hiermee nou aantonen? Dat hij niets heeft gepresteerd in zijn leven omdat hij bijna een miljard schuld heeft gehad? Hij is er bovenop gekomen ook en dat spreekt zijn achterban denk ik wel aan. Zo eenzijdig dit allemaal man, is toch geen gesprek mee te voeren. Stem je met de rest van mijn post in aangezien je daar niks over te zeggen hebt? Is dan winst.
 
"Volgens mij is de grootste aantrekkingskracht van Trump onder andere; een nieuw geluid, minder politiek correcte uitspraken, iets hebben gepresteerd in het verleden en een relatieve outsider." Die andere 2 punten kloppen gewoon, maar maken iemand niet een goede president/kandidaat?

Ja, wat wil je hiermee nou aantonen? Dat hij niets heeft gepresteerd in zijn leven omdat hij bijna een miljard schuld heeft gehad? Hij is er bovenop gekomen ook. Zo eenzijdig dit allemaal man, is toch geen gesprek mee te voeren. Stem je met de rest van mijn post in aangezien je daar niks over te zeggen hebt? Is dan winst.
Hij kreeg ook maar een kleine lening van 1 miljoen om mee te beginnen. Als je een miljard schuld maakt dan heb je inderdaad niet goed gepresteerd? Vooral als een journalist berekent dat een van je bedrijven onmogelijk winst kan maken en jij deze aanklaagt als tegenreactie. En kom op zeg, je doet nu alsof je zo 'slim' bent, maar komt zelf met waardeloze argumenten. Heb je goed overgenomen van Trump.:o
 
maar maken iemand niet een goede president/kandidaat?
Ik ga af op wat ik hoor en lees over Trump aanhangers in de VS. En of dat een goede president maakt, ik heb geen flauw idee. Dat is nog te bezien. Ik denk wel dat hij beter in staat is om een betere president te zijn dan Hillary.

Hij kreeg ook maar een kleine lening van 1 miljoen om mee te beginnen. Als je een miljard schuld maakt dan heb je inderdaad niet goed gepresteerd? Vooral als een journalist berekent dat een van je bedrijven onmogelijk winst kan maken en jij deze aanklaagt als tegenreactie. En kom op zeg, je doet nu alsof je zo 'slim' bent, maar komt zelf met waardeloze argumenten. Heb je goed overgenomen van Trump.:o
Welke argumenten vind je waardeloos dan, ik doe niet 'slim' of iets ik probeer concreet te maken hoe ik iets zie. Daar mag jij en een ieder het zijne (of hare) verder van vinden.

1 miljoen is niet veel in de business van vastgoed in NY en wat hij van plan was. Grote gebouwen kopen. Maar is niet met niets begonnen maar je kan onmogelijk zeggen geef mij 1 miljoen en ik maak er een paar miljard van. Dat hij een schuld had van bijna een miljard heeft hem niet bij de pakken doen neerzitten, hij is er zover ik begrepen heb helemaal bovenop gekomen. Dat is toch sterk?
 
Ik heb hier al eerder en vaker aangegeven dat Trump strategisch overwogen uitspraken gedaan heeft om te komen waar hij nu is. Kijk naar het charisma on demand filmpje van mei dit jaar wat precies in beeld brengt hoe en waarom hij bepaalde extreme uitspraken heeft gedaan. Marketing. Als je dat niet in de gaten had ben je sowieso niet helemaal bij. Dat maakt die verontwaardiging ook zo mooi. Mensen die al die uitspraken zo serieus namen, komop zeg.

Dat failliet gaan geneuzel begint ook vermoeiend te worden. Deze man stikt van de centen. De gemiddelde ondernemer gaat vaker onderuit dan dat hij succes heeft. Voor andere start-ups en ondernemende mensen is het heel normaal als sommige van hun projecten falen, maar in geval van Trump zou het heel gek zijn. Geloof mij dat er voldoende mensen worden geboren met 1 miljoen dollar op hun bankrekening. Er zijn er maar weinig die dat tot een imperium uitbouwen.

Al met al is het grootste bewijs dit: hij heeft heeft geflikt. Hij is met een 'landslide' de machtigste man op deze wereld geworden (tenminste: voor de schermen). Dus je kan zo veel schreeuwen dat het een pannekoek is, wat hij heeft geflikt afgelopen jaar is hard bewijs van zijn kunde.

Je kan wijzen naar allerlei externe factoren die mee spelen, maar Trump loopt al jaaaren met dit idee en heeft hier nauwlettend naar toe gewerkt. Toen de kans er was heeft hij hem gegrepen en perfect gebruik gemaakt van de omstandigheden.

Verder heb ik wel vertrouwen in hem in de zin dat hij het beste voor heeft met USA en ik denk dat wereldvrede daarbij hoort.

Toch mooi man lekker alpha mannetje aan de macht. Zoals het hoort. Beta white knight SJW's tijd is geweest. Hoogtepuntje was het feministisch sneeuwschuiven in Zweden.
 
Kijk naar het charisma on demand filmpje van mei dit jaar wat precies in beeld brengt hoe en waarom hij bepaalde extreme uitspraken heeft gedaan. Marketing. Als je dat niet in de gaten had ben je sowieso niet helemaal bij. Dat maakt die verontwaardiging ook zo mooi. Mensen die al die uitspraken zo serieus namen, komop zeg.
Al met al is het grootste bewijs dit: hij heeft heeft geflikt. Hij is met een 'landslide' de machtigste man op deze wereld geworden (tenminste: voor de schermen). Dus je kan zo veel schreeuwen dat het een pannekoek is, wat hij heeft geflikt afgelopen jaar is hard bewijs van zijn kunde.
+1. Overduidelijk inderdaad met de marketing en heel knap hoe hij het heeft geflikt.

Voor degene die het gemist hebben, dit filmpje vat het aardig samen.

Zo'n baas :roflol: Laat ook goed zien hoe hij weet om te gaan met de media.
 
+1. Overduidelijk inderdaad met de marketing en heel knap hoe hij het heeft geflikt.

Voor degene die het gemist hebben, dit filmpje vat het aardig samen.

Zo'n baas :roflol: Laat ook goed zien hoe hij weet om te gaan met de media.

Ik had dat filmpje hier idd al eerder gepost, erg goed. Scott Adams is ook baas.

 
Vandaag tijdens college een artikel behandeld waarin Trump basically Hitler was

:) :) :)
 
Ik heb hier al eerder en vaker aangegeven dat Trump strategisch overwogen uitspraken gedaan heeft om te komen waar hij nu is. Kijk naar het charisma on demand filmpje van mei dit jaar wat precies in beeld brengt hoe en waarom hij bepaalde extreme uitspraken heeft gedaan. Marketing. Als je dat niet in de gaten had ben je sowieso niet helemaal bij. Dat maakt die verontwaardiging ook zo mooi. Mensen die al die uitspraken zo serieus namen, komop zeg.

Dat failliet gaan geneuzel begint ook vermoeiend te worden. Deze man stikt van de centen. De gemiddelde ondernemer gaat vaker onderuit dan dat hij succes heeft. Voor andere start-ups en ondernemende mensen is het heel normaal als sommige van hun projecten falen, maar in geval van Trump zou het heel gek zijn. Geloof mij dat er voldoende mensen worden geboren met 1 miljoen dollar op hun bankrekening. Er zijn er maar weinig die dat tot een imperium uitbouwen.

Al met al is het grootste bewijs dit: hij heeft heeft geflikt. Hij is met een 'landslide' de machtigste man op deze wereld geworden (tenminste: voor de schermen). Dus je kan zo veel schreeuwen dat het een pannekoek is, wat hij heeft geflikt afgelopen jaar is hard bewijs van zijn kunde.

Je kan wijzen naar allerlei externe factoren die mee spelen, maar Trump loopt al jaaaren met dit idee en heeft hier nauwlettend naar toe gewerkt. Toen de kans er was heeft hij hem gegrepen en perfect gebruik gemaakt van de omstandigheden.

Verder heb ik wel vertrouwen in hem in de zin dat hij het beste voor heeft met USA en ik denk dat wereldvrede daarbij hoort.

Toch mooi man lekker alpha mannetje aan de macht. Zoals het hoort. Beta white knight SJW's tijd is geweest. Hoogtepuntje was het feministisch sneeuwschuiven in Zweden.
:roflol: Geweldig deze denkwijze.
Jij kickt nogal op Alpha mannetjes is het niet?
 
Gebeurt ook niet vaak dat er al na 2 weken zo geflipflopt wordt :D

Zoals ik al eerder zei tegen jou, wacht om te beginnen de éérste 100 dagen in office af.

15:40
 
Laatst bewerkt:
Artikel van de NYT ergens paar maanden terug over de persoon Hitler (showfiguur, praten over het groot maken van een land, etc). Stuk of zeven alinea's waarin de auteur de gedragskenmerken van Hitler kenmerkte. Bleek dus over Trump te gaan, omdat elke "Hitler" ook met "Trump" ingevuld kon worden.


Veranderen van school.
Mja mja. Als je een straffe lijn trekt dat de gevoerde politiek heel wat anders is dan de persoon zelf, dan kan je de discussie nog wel voeren. Om nooit iemand af te mogen vergelijken met een Hitler of Stalin, sla je de discussie ook dood.

"Tromp is basically Odalf Hitlor!!!" Slaat natuurlijk nergens op. Melden dat beiden het moesten hebben van geweldige overredingskracht en het oproepen van dromen bij het volk kan natuurlijk, doortrekken dat Trump over een aantal jaar de totale macht grijpt en een genocide pleegt is dan weer complete nonsens.


dus als Rutte een belofte breekt is het een lul maar als Trump het doet is het allemaal alleen maar tactiek

ok den
Beetje machiavellistisch, je woord niet houden als de situatie veranderd is. Eigenlijk hartstikke logisch dat een andere aanpak gewenst is als de situatie een jaar later bij besturen anders is, maar dan ben je gelijk "niet meer integer" hurr.
 
Whuahha met vrijwel elk ander persoon had ik hierom moeten lachen maar bij Trump vind ik het op een of andere manier net zo leuk als welke blockbuster dan ook. :D


Zo mooi om die Obama te horen wauwelen over niet gekwalificeerd. Wat had Obama dan meer gespresteerd voor het presidentschap dan Trump? GTFO.
 
Back
Naar boven