MuscleMeat

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881

Laatst bewerkt:
Leek een betere kandidaat dan Hillary maar is keihard door de mand gevallen, softie.

Lijkt een goede keuze.

Nog een keer de uitleg dan.

Meryl Streep heeft het mis: Donald Trump dreef niet de spot met handicap journalist | ThePostOnline

In een toespraakje op de uitreiking van de Golden Globes maakt Meryl Streep er onlangs weer gewag van: Donald Trump zou een gehandicapte verslaggever van de New York Times belachelijk hebben gemaakt door hem met woord en gebaar te imiteren. Ik ben geen groot aanhanger van Trump, maar ik ben nog veel minder gecharmeerd van nepnieuws, en dit verhaal valt in die categorie. Het Democratische kamp blijft het voorval met niet aflatende ijver en te pas en onpas van stal halen, maar het is, op meerdere niveaus, onjuist.

Laatst bewerkt:
Meryl fucking Streep.

De vrouw die dit soort quotes gebruikt in haar speeches:

ou-want-something-said-ask-a-man-if-you-want-something-done-ask-a-woman-margaret-thatcher-183809.jpg

Jaaa ja.

More like

ation-had-been-left-in-female-hands-we-would-still-be-living-in-grass-huts-camille-paglia-257581.jpg

Mc Chick dat jij een cuck bent moge duidelijk zijn. Maar je moet toch wel echt zo ver met je hoofd in je reet zitten als je de hypocrisie achter haar hele speech niet kan zien.

‘Disrespect invites disrespect. Violence incites violence. When the powerful use their position to bully others, we all lose.’

Ik zie dit op mijn facebook timeline geliked worden door 3 mensen: blanke verwende meisjes. Serieus, als je dit ziet en het een topvrouw vind ben je wel zo ontzettend afgeschreven.

Bill Buur says it all.

It’s also a fact that no president in modern times has been so anti-press, or so intent on attacking press freedom, as Barack Obama, one of Streep’s heroes.
Under his administration, the US government has set a new record for withholding Freedom of Information Act requests. Obama’s also used the Espionage Act to prosecute whistleblowers who leak to journalists more times than all previous administrations COMBINED. So yes, the stench of hypocrisy throughout Streep’s speech was putridly pungent.
Maar 'change' & 'hope' blijft glijden als oorsmeer in de linksche oortjes. Hij beloofde 'change', en dat bracht hij. Weliswaar op een andere manier; namelijk door zeven landen te bombarderen. Is daarmee de enige nobelprijs winnaar die dat geflikt heeft.

Mark Wahlberg had het juist;
‘A lot of Hollywood is living in a bubble. They’re pretty out of touch with the common person, with the everyday guy out there providing for their family.’

Laatst bewerkt:
Waren alle vrouwen qua karakter maar als M. Zwagerman.

well played

Terug
Naar boven