MuscleMeat

Verenigde Staten (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nee, Barron heeft ook een functie gekregen in het familiebedrijfje.
     
    Hij is weer bezig.


    Ironisch dat hij kritiek uitte op Trump over het al dan niet accepteren v.d. verkiezingsuitslag. Om zich dan vervolgens aan te sluiten bij de ietwat enge kliek die, inderdaad, de verkiezingsuitslag niet wou erkennen.

    :lol:
     
    "Together we are stronger than Trump"

    Ja dat zagen we in november :roflol:
     
    Mooi plaatje.


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    ---
     
    Hij is weer bezig.


    Ironisch dat hij kritiek uitte op Trump over het al dan niet accepteren v.d. verkiezingsuitslag. Om zich dan vervolgens aan te sluiten bij de ietwat enge kliek die, inderdaad, de verkiezingsuitslag niet wou erkennen.

    :lol:

    Toch mooi die Moore. Beste pro Trump woorden evah.

     
    Gister hoorde ik sleazeball Ricky Nieman zeggen dat Trump gewonnen had ondanks dat driekwart van de stemmen niet voor hem waren. :roflol:

    Maar ja wat moet je denken van iemand dit dit laat optekenen in een interview:

    “Echt, ik eet mijn boek op als Trump de presidentsverkiezingen wint. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij Hillary verslaat. Ik weet wel: ze zeiden destijds ook over Ronald Reagan en George Bush dat die geen president konden worden, maar Trump is Bush 2.0. Nog iets gekker, nog iets uitgesprokener. Ik mag hopen dat dit de laatste stuiptrekking is van de mensen die boos en gefrustreerd zijn en dat de stemming alsnog omslaat.”

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    De backfire van 2016.

    Ja ik ben er nog steeds niet over uit of het wel echt een backfire was.

    Volgens mij heb ik het hier al eens vaker over gehad. Ik heb geen hoge pet op van Moore. Zijn docu's zijn welliswaar vermakelijk maar tis veelal propaganda. Daarom juist, Moore, die toch wel aardig bedreven is in het juist editten van audio en video materiaal om het uit context te plaatsen. Juist hij had moeten weten dat deze speech zou worden gebruikt door het pro Trump kamp.

    Goed, die liberals zitten ooit zo ver met hun hoofd in hun reet dat ze echt niet meer helder kunnen zien. Deze speech heeft hij toch op voorhand geschreven. Flink over de woorden nagedacht. Je moet toch wel heel blind zijn dan om het niet te zien. Dat als je eerst 4 minuten toch wel redelijk harde pro Trump argumenten geeft, om ze vervolgens in een bepaalde context te plaatsen door wat woorden er achteraan te praten. Dat dat eerste gedeelte puur goud is voor bepaalde mensen.

    Of hij is zo naief of zit in dermate tunnelvisie, of het was met voorbedachte rade. Dat laatste lijkt me toch aannemelijker.

    Voor mij voelt het allemaal als een stukje fake damage control wat hij nu doet. Volgens mij haat hij die Clinton net als ieder weldenkend mens. Hij levert een knetterharde pro Trump speech, en zet vervolgens zijn blauwe petje weer op en gaat wat lopen mekkeren over Trump. Zijn hele inkomen is gebasseerd op de achterban van Clinton en de liberals. Hij had waarschijnlijk al het script klaar liggen voor een aantal nieuwe 'docu's' en hij moet zijn kijkers wel te vriend houden. Win win op die manier.
     
    Ja ik ben er nog steeds niet over uit of het wel echt een backfire was.

    Volgens mij heb ik het hier al eens vaker over gehad. Ik heb geen hoge pet op van Moore. Zijn docu's zijn welliswaar vermakelijk maar tis veelal propaganda. Daarom juist, Moore, die toch wel aardig bedreven is in het juist editten van audio en video materiaal om het uit context te plaatsen. Juist hij had moeten weten dat deze speech zou worden gebruikt door het pro Trump kamp.

    Goed, die liberals zitten ooit zo ver met hun hoofd in hun reet dat ze echt niet meer helder kunnen zien. Deze speech heeft hij toch op voorhand geschreven. Flink over de woorden nagedacht. Je moet toch wel heel blind zijn dan om het niet te zien. Dat als je eerst 4 minuten toch wel redelijk harde pro Trump argumenten geeft, om ze vervolgens in een bepaalde context te plaatsen door wat woorden er achteraan te praten. Dat dat eerste gedeelte puur goud is voor bepaalde mensen.

    Of hij is zo naief of zit in dermate tunnelvisie, of het was met voorbedachte rade. Dat laatste lijkt me toch aannemelijker.

    Voor mij voelt het allemaal als een stukje fake damage control wat hij nu doet. Volgens mij haat hij die Clinton net als ieder weldenkend mens. Hij levert een knetterharde pro Trump speech, en zet vervolgens zijn blauwe petje weer op en gaat wat lopen mekkeren over Trump. Zijn hele inkomen is gebasseerd op de achterban van Clinton en de liberals. Hij had waarschijnlijk al het script klaar liggen voor een aantal nieuwe 'docu's' en hij moet zijn kijkers wel te vriend houden. Win win op die manier.
    Op het einde zegt ie "And it will feel, good".

    In het origineel zegt ie daarna "for a day". Althans, dat las ik ergens. ff kijken of ik t origineel kan vinden.

    *edit Gevonden!

    op 00:44

    Het is dus wel degelijk een backfire. Het origineel is een anti-trump video. In die vid van jouw hebben ze het anti gedeelte (die rant vanaf 00:52), wat als laatste komt, er gewoon uit geknipt :D.

    Ironisch, want nu is het een dikke fuck you naar Michael Moore dus :roflol:
     
    Als zelfbenoemd moreel geweten van de VS dacht hij wellicht dat meer mensen TrumpLand gingen bekijken. De 'documentaire' lijkt ook totaal geen impact te hebben gehad.

    Ironisch, want nu is het een dikke fuck you naar Michael Moore dus :roflol:

    Dubbele backfire!

    raw.gif
     
    0578-4138578-Kellyanne_Conway_Trump_s_campaign_manager_won_special_praise_dur-a-87_1484881889387.jpg
    0578-4138578-Kellyanne_Conway_Trump_s_campaign_manager_won_special_praise_dur-m-86_1484881883575.jpg


    Gelukkig greep hij niet verkeerd toen hij haar hand vastnam.
     
    Live stream:

    NBC:
     
    Wolf Blitzer is ook zo een moggool. Hij heeft een leuke naam maar daar is ook alles mee gezegd.
     
    Back
    Naar boven