- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker ingelepeld gans dit opstel.Meeste ambtenaren stemmen volgens mij nog altijd 1. PvdA, 2. D66. En lokale partijen uiteraard. Gros nog altijd PvdA, van oudsher de ambtenarenpartij.Ja voor Trump was er nergens oorloglekker ingelepeld gans dit opstel.
Onderwijs = ambtenaar. Kan alleen geen cijfers vinden vanuit onderwijs. Ben wel benieuwd. Er is wel een verschuiving gaande.De meeste ambtenaren zijn dus representatief voor het electoraat? 4 is zeker CDA? Who knew!
Steun voor PvdA was altijd veel meer, maar de partij verliest overal dus logisch.En hoewel de PvdA ook nu de grootste partij voor ambtenaren blijft, is de steun vooral te danken aan ambtenaren van 51 jaar en ouder. 18 procent van de ambtenaren tussen de 51-60 jaar stemt op de PvdA; van de ambtenaren boven de 61 jaar doet 22 procent dat. Van ambtenaren tussen de 31-40 jaar stemt slechts 8 procent op de sociaal-democraten. Zij stemmen vooral op D66 (25 procent) en VVD (15 procent).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Smerige seksrijmpjes die je vroeger op het schoolplein uit volle borst meezongWat hebben jullie daar gedaan?
Glijden van de spermabaan.
Wat hebben jullie daar gegeten?
Spermaballen, niet te vreten.
Ik ook. Er is bijna niks bij de commerciëlen wat ik uberhaupt zou willen zien. Ik kijk eigenlijk alleen maar Voetbal Inside. Dat gezegd hebbende kan er wat mij betreft ook best een sloot programma's bij de NPO weg. Dit dus min of meer:Ik kijk zelden tv, maar als ik kijk is het bijna altijd npo1, 2 of 3. Commerciële zenders vind ik persoonlijk alleen maar meuk eigenlijk. Reality tv en slechte series
Zie nog wel toekomst in publieke omroep. Publieke bestel kan toe met 1 tv zender en een radiozender. De toekomst van tv kijken is toch niet meer met bord op schoot wachten tot Helga het nieuws opsomt van de autocue. Beperk het tot beperkt aantal formats die oninteressant zijn voor commerciëlen, series, documentaires of achtergronden bij nieuwsitems. Dat soort dingen. Puzzels, talkshows, dating shows als boer zoekt vrouw kunnen prima elders.
Ik vind opzettelijk leugens verspreiden niet meer vallen onder slechte journalistiek.Er is geen 'fake news', alleen slechte journalistiek. De media aldaar lopen ook alleen nog maar slaafs hun partij achterna. Zelfs Goebbels had het overdadig gevonden.
Idd. Er is een chronisch gebrek aan goede talkshows op de NL TV. Kijk eens wat er zoal komt doordeweeks of op een zaterdagavond. Bagger. Echt niet normaal. Of de herhaling van de herhaling. Nou hebben we in het algemeen ook een steeds kortere focus denk ik, er wordt vast een hoop gezappt. Al is zomergasten dan weer het andere uiterste, het idee is wel aardig maar wanneer de gast bagger is is de uitzending niet vaak veel beter. En een paar uur is dan te lang vind ik. Paar jaar terug kon ik er langer naar kijken overigens.Ik vind de talk shows op de comerciëlen dan wel weer van abominaal niveau.
Nouja, bij tijd en wijle vind ik Pauw nog wel interressant. Sowieso beter dan Humberto. Maar ik ga er niet speciaal voor zitten elke avond.Idd. Er is een chronisch gebrek aan goede talkshows op de NL TV.
Beter dan Jinek en Tan is geen host. Die verkracht zijn gasten eerst verbaal en dan met zijn bruine arm tot de elleboog erin. En dan zijn kerst op de taart, de lach.