AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Schandelijk dit.

-----------

Vraag me af wat er op lange(re) termijn gebeurt met de bedrijven die toch in de VS blijven door Trump. Als ze na kosten en baten af te wegen beslissen dat het beter zou zijn om weg te trekken, lijkt het me logisch dat het dreigement van hoge invoertaksen niet blijft werken.

Nee; gaat ook alleen maar werken bij gratie van megasubsidies. Snap het sentiment wel, maar de VS willen vast zelf ook wel eens wat exporteren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.745
Ze zullen sowieso worden gepaaid met voordelen. Niemand verwacht dat ze hun buitenlandse fabrieken zullen sluiten. De producten voor de Amerikaanse markt moet men gewoon plaatselijk vervaardigen.

Ja voor Trump was er nergens oorlog :) lekker ingelepeld gans dit opstel.
Meeste ambtenaren stemmen volgens mij nog altijd 1. PvdA, 2. D66. En lokale partijen uiteraard. Gros nog altijd PvdA, van oudsher de ambtenarenpartij.

- Blijkt uit een online enquête van Binnenlands Bestuur onder ambtenaren en bestuurders uit 2014.

De meeste ambtenaren zijn dus representatief voor het electoraat? 4 is zeker CDA? Who knew!

De meeste ambtenaren zijn dus representatief voor het electoraat? 4 is zeker CDA? Who knew!
Onderwijs = ambtenaar. Kan alleen geen cijfers vinden vanuit onderwijs. Ben wel benieuwd. Er is wel een verschuiving gaande.

En hoewel de PvdA ook nu de grootste partij voor ambtenaren blijft, is de steun vooral te danken aan ambtenaren van 51 jaar en ouder. 18 procent van de ambtenaren tussen de 51-60 jaar stemt op de PvdA; van de ambtenaren boven de 61 jaar doet 22 procent dat. Van ambtenaren tussen de 31-40 jaar stemt slechts 8 procent op de sociaal-democraten. Zij stemmen vooral op D66 (25 procent) en VVD (15 procent).
Steun voor PvdA was altijd veel meer, maar de partij verliest overal dus logisch.

Ambtenaren keren zich massaal af van PvdA - Binnenlands Bestuur

Ff over dat telefoongesprek tussen Trump en Turnbull.

Er werd gezed dat Trump na 25 minuten boos de hoorn erop had gelegd. Meerdere kranten en nieuwszenders claimen dat dit gebeurd is, maar wat/wie is de bron?

Het lijkt mij namelijk dat niemand van de media hier bij was, en Trump en Turnbull ontkennen het beiden.

Dus waar komt deze informatie vandaan?

Weer een gevalletje framing door fake news?

Wat hebben jullie daar gedaan?
Glijden van de spermabaan.
Wat hebben jullie daar gegeten?
Spermaballen, niet te vreten.

Ik kijk zelden tv, maar als ik kijk is het bijna altijd npo1, 2 of 3. Commerciële zenders vind ik persoonlijk alleen maar meuk eigenlijk. Reality tv en slechte series
Ik ook. Er is bijna niks bij de commerciëlen wat ik uberhaupt zou willen zien. Ik kijk eigenlijk alleen maar Voetbal Inside. Dat gezegd hebbende kan er wat mij betreft ook best een sloot programma's bij de NPO weg. Dit dus min of meer:

Zie nog wel toekomst in publieke omroep. Publieke bestel kan toe met 1 tv zender en een radiozender. De toekomst van tv kijken is toch niet meer met bord op schoot wachten tot Helga het nieuws opsomt van de autocue. Beperk het tot beperkt aantal formats die oninteressant zijn voor commerciëlen, series, documentaires of achtergronden bij nieuwsitems. Dat soort dingen. Puzzels, talkshows, dating shows als boer zoekt vrouw kunnen prima elders.

Ik vind de talk shows op de commerciëlen dan wel weer van abominaal niveau. Hoewel Ivo Niehe er dan wel weer makkelijk heen kan wat mij betreft.

Ik vind de talk shows op de comerciëlen dan wel weer van abominaal niveau.
Idd. Er is een chronisch gebrek aan goede talkshows op de NL TV. Kijk eens wat er zoal komt doordeweeks of op een zaterdagavond. Bagger. Echt niet normaal. Of de herhaling van de herhaling. Nou hebben we in het algemeen ook een steeds kortere focus denk ik, er wordt vast een hoop gezappt. Al is zomergasten dan weer het andere uiterste, het idee is wel aardig maar wanneer de gast bagger is is de uitzending niet vaak veel beter. En een paar uur is dan te lang vind ik. Paar jaar terug kon ik er langer naar kijken overigens.

Die Paul Joseph Watson verdient een medaille. Ik vraag me alleen af wanneer ie een auto ongeluk krijgt. Hij schopt nogal wat invloedrijke mensen/bedrijven tegen het zere been.

Hij zou niet de eerste zijn die om het leven komt door een 'technisch mankement'.

Terug
Naar boven