MuscleMeat

Verenigde Staten

Trump praises Egypt's al-Sisi: 'He's a fantastic guy'

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.807
Daarentegen is hij aanhanger van een failliete ideologie die miljoenen mensen het leven heeft gekost.

j67kh4.gif

Eerste verlies is daar, wen er maar aan zogenaamde president! :D

De Morgen blijft ook serieus doordraaien in het Trump-nieuws en het bashen... Begint me wat de keel uit te hangen. En vind Bart Eeckhout z'n stukken ook maar magertjes en tendentieus geworden sinds hij hoofdredacteur is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.812
Het zijn labiele tijden @mat.

Telkens als ik het niet verwacht :roflol:

Kukenheim: 'Wilders premier? Dan Amsterdam een republiek'

"Rebellie past onze stad als een handschoen," zei Kukenheim met een verwijzing naar de hoge notering van de PVV in de peilingen. "Dat betekent dat we als diverse en tolerante stad ook niet moeten aarzelen om tegen de landelijke trend in te gaan."

krijgen we dan straks in maart ook al die Trump hysterie in ons eigen kikkerlandje ?

Amsterdam de tolerante stad ? ,

ga maar eens verkleed als Jood of openlijke gay door de Baarsjes lopen ,dan zal de tolerantie je tegemoet komen ,

en zo tolerant dat vrouwenuitbuiting en drugscriminaliteit een van de grootste toeristenattracties zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
Tja d66 en wethouder diversiteit, dodelijk.

Prima wat kereltje allemaal roept maar zou eens moeten stoppen met het vingertje wijzen naar anderen als het over zijn stokpaardje populisme gaat;

Laatst bewerkt:
A US appeals court has denied the Trump administration’s request to reverse Friday’s order by a federal judge temporarily lifting the travel ban on citizens of seven Muslim-majority countries introduced by US President Donald Trump.(RT)
WA Attorney General ‏@AGOWA 1 u1 uur geleden
Trump Administration's request for immediate administrative stay DENIED.

Brace yourselves, tweet storm is coming.

Simone Kukenheim
D66 Wethouder gemeente Amsterdam: Onderwijs, Jeugdzorg, Diversiteit

Bedrijfstak
Rijksoverheid
Huidig
  1. [Link niet meer beschikbaar]
Vorig
  1. Stadsdeel Amsterdam Zuid,
  2. Deelraad Amsterdam Oud Zuid,
  3. Tweede Kamerfractie D66
Opleiding
  1. Toneelschool Maastricht :roflol:

die arrogante kut heeft nog nooit een normale baan gehad :haar:

tsja , en dan krijg je dit soort capriolen :

Kukenheim kreeg wel steun van de coalitie, zij het bij de SP met enige aarzeling. ' Fout op fout is gemaakt. Ik ben heel kritisch geweest, maar het belangrijkste is of ze het erkent en bereid is om er lering uit te trekken voor de toekomst. Daar gaat het wat mij betreft om', aldus Erik Flentge van SP.

Kukenheim mag voorlopig dus blijven zitten, zij het zwaar beschadigd. Bovendien komen er nog nog voldoende zware dossiers op haar af. Zo is er het ingewikkelde dossier rondom de matching dan wel loting bij middelbare scholen. Ook moet er van alles verbeteren rondom de jeugdhulpverlening na de fouten die er zijn gemaakt met het 10-jarige jongetje Ferdyan. Dat alles moet uit de koker komen van een wethouder van wie het gezag ernstig is aangetast.

Hillary heeft dit niet gedaan :D
De Morgen blijft ook serieus doordraaien in het Trump-nieuws en het bashen... Begint me wat de keel uit te hangen. En vind Bart Eeckhout z'n stukken ook maar magertjes en tendentieus geworden sinds hij hoofdredacteur is.
Jup, zelfs ik irriteer mij mateloos aan al het gebash op Trump, al dat niet terecht. Ik denk dat ik van linkse gutmensch naar rechtse pvv tokkie ga. Ooh wacht ik ben al rechts... gvd

Terug
Naar boven