AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Het doet enigszins nep aan, kan me gewoon niet voorstellen dat mensen echt zo reageren. Wellicht toch nog iets over van naïviteit..

Asprirant-Tweede Kamerlid voor DENK spreekt op bijeenkomst verboden voor vrouwen
Over 'integratie', met als doel het verbinden van moslimorganisaties :hahaha:

wat zal onze nationale Trump hater Pechtold hierover melden , o wacht het zijn moslims dus geoorloofd

Ah DENK, de partij van de liefde.

Het hele immigratiedebat heeft wel invloed gehad. Vanmorgen was Buursma (CDA) er toch wel zeker van dat we 'onze' Judeo-Gristelijke cultuur moeten beschermen.

Het doet enigszins nep aan, kan me gewoon niet voorstellen dat mensen echt zo reageren. Wellicht toch nog iets over van naïviteit..

Vind de 'pro-IS' signalen meer weg hebben van respect tonen voor dat hij er staat. Good luck met je protest. Die 'tegen Israel' praten gewoon een narative na of hebben een uiterlijk dat je zou kunnen profileren als minder enthousiast over joden.

Zullen ze wel even voor hebben moeten vissen en het eea eruit knippen, dat sowieso, maar ik had iets extremere reacties verwacht.

Misschien als hij een rode pet op had of misschien valt het allemaal wel mee als je er geen gesponsorde proffessionele 'demonstranten' bij hebt.

attack him... mooie clickbait titel weer. Word daar echt zo moe van, die onzin berichten die alles 100x opblazen dan dat het is. MAN ASSAULTED FOR TALKING blijkt man te zijn die wat schreeuwt en een duw krijgt.

Krijg nu niks anders dan die anti-sjw clickbait meuk voorgeschoteld op m'n youtube

WATCH GOWDY DESTROY ... FEMINIST WRECKED BY MILO .. ANTIFA CONFRONTED .. ISLAMIST OUTRAGED ..

Dankje dbb :roflol:

Die Gowdy filmpjes kijk ik natuurlijk wel

Laatst bewerkt:
Ik moet er niet aan denken maar die veilingmeester kan premier worden na 15 maart. Zou m'n toon maar eens matigen tegen een bevriend staatshoofd.

Extreem links en extreem rechts vechten om een been, het midden loopt er mee weg? :yarly:

Silent majority. Denk dat 'populisten' er mee weg lopen. Wilders gaat hoog scoren denk ik met de verkiezing puur vanwege het trump effect. Linkse media en 'sjw's' zijn hardleers qua dat betreft.

Al dat soort filmpjes zijn zo vermoeiend. Zag er ook een op facebook voorbij komen van een jood & moslim die door een joodse & islamitische wijk gaan lopen en dan nuttin but love krijgen.

Beetje zo'n kwestie hele dag filmen en dan cherry picken.

Is the Swedish deputy PM trolling Trump with this all-female photo?

Deze zie ik dan ook voorbij komen op facebook. Haha harde facepalm. Dat zwanger gedrocht er bij dan ook om het plaatje compleet te maken. De Zweden met hun 'gender equal snow-clearing' :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.832
beroep opschorting inreisverbod voorlopig geweigerd

media_xll_9503648.jpg

Het omstreden inreisverbod voor personen uit zeven moslimlanden blijft opgeschort. Een Amerikaans federaal hof van beroep heeft het verzoek afgewezen van het Amerikaanse ministerie van Justitie om het verbod te handhaven gedurende de juridische strijd over die maatregel.

Het Amerikaanse ministerie van Justitie tekende gisteren beroep aan tegen de beslissing van een federale rechter. Die oordeelde het inreisverbod van president Trump op te schorten. Volgens dat inreisverbod mochten inwoners van Iran, Irak, Syrië, Jemen, Somalië, Soedan en Libië niet langer de VS binnen.

Een federale rechter in de staat Washington bepaalde vrijdag dat het inreisverbod niet kan gelden zo lang er juridisch geen duidelijkheid over is. De rechter ging in op een vraag van de staten Washington en Minnesota, die klacht indienden tegen het "ongrondwettelijke" decreet en eisten dat het inreisverbod werd opgeschort terwijl de rechter hun klacht onderzoekt.

Woordvoerder van het Witte Huis Sean Spicer had vrijdag al verklaard dat het Witte Huis in beroep zou gaan tegen de beslissing van de rechter in Seattle, die onmiddellijk van kracht werd en gold voor het hele land.

Ook president Donald Trump trok op Twitter stevig van leer tegen de beslissing. "De mening van deze zogenaamde rechter, die in essentie de rechtshandhaving in ons land weghaalt, is belachelijk en dit zal ongedaan gemaakt worden", zei hij onder andere op de sociaalnetwerksite.

Nu heeft het hof van beroep in San Francisco beslist dat de opschorting van de maatregel van kracht blijft, zo lang er juridisch geen duidelijkheid over is. President Trump vangt dus voorlopig bot. Volgens Amerikaanse media betekent dit niet het einde van de rechtszaak. Het ministerie van Justitie kan morgen opnieuw reageren op deze uitspraak.

Buitenlandse Zaken liet al weten dat het terugkomt op de intrekking van zowat 60.000 visa voor de Verenigde Staten.

Tegen het inreisverbod, voor inwoners van zeven overwegend islamitische landen, wordt overigens al dagenlang geprotesteerd. Dat is niet alleen zo in de VS, maar ook in de rest van de wereld vinden demonstraties plaats.

(was al gepost door @mat zie ik net)

Denk niet dat hij welkom is in Teheran

Silent majority. Denk dat 'populisten' er mee weg lopen. Wilders gaat hoog scoren denk ik met de verkiezing puur vanwege het trump effect
Best kans op. Bij voorbaat uitsluiten vind ik ook geen recht doen aan wat een relatief grote partij zou kunnen worden. Mocht hij gaan regeren moet hij wel beseffen dat er compromissen gemaakt moeten worden en niet weer huilie huilie weglopen. Ben alleen bang dat hij vooral meedoet om te roeptoeteren en zelf dus ook zijn electoraat geen eer aan zal doen.

Ben zelf lid van D66, maar ben niet gecharmeerd van malieveldacties of een blind oog toekeren naar heersende onvrede. Vind het jammer dat we 'ons' mee laten slepen in de waan van de dag, en ons niet gewoon op goed onderwijs etc storten.
Linkse media en 'sjw's' zijn hardleers qua dat
Wat zijn 'sjw's'?! :$ edit: ah social justice warriors. Eens ja. Buma en Rutte pikken dit beter op dan 'wij'.

Laatst bewerkt:

The new athem

Wat WoW allemaal niet teweeg heeft gebracht:o

Whahaha helemaal mooi.Voor wie de hele Shia 'he will not devide us'rel niet heeft mee gekregen, lees maar wat achtergrond info.

Gozert zet Shadilay aan tijdens dat protest en die gasten mee dansing, inclusief Shia. Man man die meme shit is wel zo mooi.

Terug
Naar boven