- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het doet enigszins nep aan, kan me gewoon niet voorstellen dat mensen echt zo reageren. Wellicht toch nog iets over van naïviteit..
Waar kwam het eigenlijk vandaan dat hij een antisemiet zou zijn?
Maakt bij Trump niet uit, hij ziet iedereen en alles als vijand.Ik moet er niet aan denken maar die veilingmeester kan premier worden na 15 maart. Zou m'n toon maar eens matigen tegen een bevriend staatshoofd.
Extreem links en extreem rechts vechten om een been, het midden loopt er mee weg?![]()
Het doet enigszins nep aan, kan me gewoon niet voorstellen dat mensen echt zo reageren. Wellicht toch nog iets over van naïviteit..

Het omstreden inreisverbod voor personen uit zeven moslimlanden blijft opgeschort. Een Amerikaans federaal hof van beroep heeft het verzoek afgewezen van het Amerikaanse ministerie van Justitie om het verbod te handhaven gedurende de juridische strijd over die maatregel.
Het Amerikaanse ministerie van Justitie tekende gisteren beroep aan tegen de beslissing van een federale rechter. Die oordeelde het inreisverbod van president Trump op te schorten. Volgens dat inreisverbod mochten inwoners van Iran, Irak, Syrië, Jemen, Somalië, Soedan en Libië niet langer de VS binnen.
Een federale rechter in de staat Washington bepaalde vrijdag dat het inreisverbod niet kan gelden zo lang er juridisch geen duidelijkheid over is. De rechter ging in op een vraag van de staten Washington en Minnesota, die klacht indienden tegen het "ongrondwettelijke" decreet en eisten dat het inreisverbod werd opgeschort terwijl de rechter hun klacht onderzoekt.
Woordvoerder van het Witte Huis Sean Spicer had vrijdag al verklaard dat het Witte Huis in beroep zou gaan tegen de beslissing van de rechter in Seattle, die onmiddellijk van kracht werd en gold voor het hele land.
Ook president Donald Trump trok op Twitter stevig van leer tegen de beslissing. "De mening van deze zogenaamde rechter, die in essentie de rechtshandhaving in ons land weghaalt, is belachelijk en dit zal ongedaan gemaakt worden", zei hij onder andere op de sociaalnetwerksite.
Nu heeft het hof van beroep in San Francisco beslist dat de opschorting van de maatregel van kracht blijft, zo lang er juridisch geen duidelijkheid over is. President Trump vangt dus voorlopig bot. Volgens Amerikaanse media betekent dit niet het einde van de rechtszaak. Het ministerie van Justitie kan morgen opnieuw reageren op deze uitspraak.
Buitenlandse Zaken liet al weten dat het terugkomt op de intrekking van zowat 60.000 visa voor de Verenigde Staten.
Tegen het inreisverbod, voor inwoners van zeven overwegend islamitische landen, wordt overigens al dagenlang geprotesteerd. Dat is niet alleen zo in de VS, maar ook in de rest van de wereld vinden demonstraties plaats.
Best kans op. Bij voorbaat uitsluiten vind ik ook geen recht doen aan wat een relatief grote partij zou kunnen worden. Mocht hij gaan regeren moet hij wel beseffen dat er compromissen gemaakt moeten worden en niet weer huilie huilie weglopen. Ben alleen bang dat hij vooral meedoet om te roeptoeteren en zelf dus ook zijn electoraat geen eer aan zal doen.Silent majority. Denk dat 'populisten' er mee weg lopen. Wilders gaat hoog scoren denk ik met de verkiezing puur vanwege het trump effect
Wat zijn 'sjw's'?! :$ edit: ah social justice warriors. Eens ja. Buma en Rutte pikken dit beter op dan 'wij'.