MuscleMeat

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.481
Beide partijen zijn gewoon een ramp op dat vlak. Vergeet niet dat het ook een belangrijke factor was voor Trumps overwinning.

Universele Gezondheidszorg Duitsland: 1883
Universele Gezondheidszorg VS: 2010

giphy.gif

Laatst bewerkt:
Ik ben hier nu in de vs, gaat nergens anders over.

Grote afgang voor hem. Steun onder republikeinen begint af te brokkelen. Maar de kansloze sukkels blijven toch wel voor hem juichen. Al zijn leugens blijven ze nog steeds slikken...

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.483
Ik vind het op zich wel meevallen na slechts twee maanden in het witte huis. De pers maakt natuurlijk van elke mug een olifant wanneer het over Trump gaat. Je leest nu zaken zoals 'nederlaag' en 'afgang' in de pers. Dat lijkt me ook een beetje overdreven.

Het is vooral klungelig v.d. GOP (incl. Trump administratie) dat ze zichzelf op deze manier publiekelijk voor lul zetten. Je kan toch vooraf nagaan of een wetsvoorstel al dan niet goedgekeurd zal worden. Ze hebben tenslotte een meerderheid in het Huis.

Aanpassen en opnieuw proberen?

vind dat de pers e.d toch meer hun best doen om alles maar ook alles uit te vergroten terwijl dit bij voorgangers veel minder was.

Trump trekt wat mij betreft de VS mee de afgrond in. Ik word met de dag vrolijker als ik zie hoe frustratie en wanhoop bij Trump steeds verder toeneemt. Op voorhand was het al duidelijk dat Trump zijn ego te groot is voor zijn functie en hij iedereen schoffeert die anders denkend is. Ver gaat hij niet komen als het hem nu al niet eens lukt zijn eigen club achter zich te krijgen. Je zou bijna medelijden met hem krijgen... NOT! :lol:

Trump trekt wat mij betreft de VS mee de afgrond in. Ik word met de dag vrolijker als ik zie hoe frustratie en wanhoop bij Trump steeds verder toeneemt. Op voorhand was het al duidelijk dat Trump zijn ego te groot is voor zijn functie en hij iedereen schoffeert die anders denkend is. Ver gaat hij niet komen als het hem nu al niet eens lukt zijn eigen club achter zich te krijgen. Je zou bijna medelijden met hem krijgen... NOT! :lol:

schofferen..... bende mietjes zeg!!!!!!

Smear campaign doet zijn werk. De plannen van Trump zijn simpelweg niet meer objectief te beoordelen. Aangezien voor of tegen zijn ideeen zijn verworden is tot een soort van profilering en ja, mensen moeten aan hun reputatie denken.

Het feit dat zo velen nog steeds genieten van alles wat mis gaat bij Trump laat toch wel zien dat het diep zit. De late night shows gaan door en MSM ook. Power of repetition. Social proof. Alle middelen worden in gezet.

Mensen roepen dat het Trump zelf is. Ik zal niet zeggen dat zijn persoon geen rol speelt. Maar zo zie je maar, als je niet met de meute mee loopt en praat gaan ze je toch proberen weg te krijgen.

Wat als Trump faalt en weg moet. Komt er iemand anders op zijn plek. Iemand die ze wel in het gereel krijgen. Iedereen blij. Same old.

Maar hij zou als niet politicus toch wel al zijn beloftes waarmaken?

Ik vind Trump maar een slappe zak. Waar blijven die kernkoppen nou, hij zit al x aantal weken achter de rode knoppen!
Waar Trump nu mee leert omgaan is dat het bij zakendeals veelal met geld op te lossen is, bij politiek speelt o.a. ideologie een rol.

Ik vind Trump maar een slappe zak. Waar blijven die kernkoppen nou, hij zit al x aantal weken achter de rode knoppen!
Waar Trump nu mee leert omgaan is dat het bij zakendeals veelal met geld op te lossen is, bij politiek speelt o.a. ideologie een rol.
Volgens Rob G was hij ideaal geschikt in de politiek juist net door zijn zakenervaring. Zie er tot nu toe vrij weinig van, is er eigenlijk al een 'winning' deal gemaakt?

Hahaha die He Will Not Devide Us /pol/ acties zijn ook geniaal he :roflol:

Weet niet of jullie beetje gevolgd hebben, maar de incidenten met de vlaag zijn geniaal.

Terug
Naar boven