Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou dat toch zijn? Zou het misschien aan de persoon Trump kunnen liggen?vind dat de pers e.d toch meer hun best doen om alles maar ook alles uit te vergroten terwijl dit bij voorgangers veel minder was.
Waarom zou dat toch zijn? Zou het misschien aan de persoon Trump kunnen liggen?

Trump trekt wat mij betreft de VS mee de afgrond in. Ik word met de dag vrolijker als ik zie hoe frustratie en wanhoop bij Trump steeds verder toeneemt. Op voorhand was het al duidelijk dat Trump zijn ego te groot is voor zijn functie en hij iedereen schoffeert die anders denkend is. Ver gaat hij niet komen als het hem nu al niet eens lukt zijn eigen club achter zich te krijgen. Je zou bijna medelijden met hem krijgen... NOT!![]()
Maar hij zou als niet politicus toch wel al zijn beloftes waarmaken?
Shiiiiit negro, geen enkele president kan zijn volledige verkiezingsprogramma waarmaken.

Aanpassen of oprotte!

Volgens Rob G was hij ideaal geschikt in de politiek juist net door zijn zakenervaring. Zie er tot nu toe vrij weinig van, is er eigenlijk al een 'winning' deal gemaakt?Ik vind Trump maar een slappe zak. Waar blijven die kernkoppen nou, hij zit al x aantal weken achter de rode knoppen!
Waar Trump nu mee leert omgaan is dat het bij zakendeals veelal met geld op te lossen is, bij politiek speelt o.a. ideologie een rol.