XXL Nutrition

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.941

• #4.943
Waar politici, mijn inziens, echt bang voor zijn is een sterke reactie van de autochtone bevolking. Niet voor 'mainstream muslims' die zich buitengesloten zouden kunnen voelen. (al blijft het natuurlijk ook kiesvee)

Laatst bewerkt:
Sadiq is als moslim natuurlijk bang om zelf gelyncht te worden.

Trump negeert even voor het gemak dat Khan het had over grotere aanwezigheid van blauw op straat.

"De burgemeester is druk in de weer met de politie, hulpdiensten en regering om een antwoord op deze verschrikkelijke en laffe terreuraanval te coördineren en de Londenaars en bezoekers van de stad gerust te stellen", aldus een woordvoerder van Khan. "De burgemeester heeft belangrijkere dingen te doen heeft dan te antwoorden op Donald Trumps slecht geïnformeerde tweet, die zijn uitspraak opzettelijk uit de context rukt".
latest?cb=20160218141901.gif

• #4.946

Politici op twitter, t zou verboden moeten worden

Vermakelijk politici op twitter. Geeft een leuke extra twist.

Trump negeert even voor het gemak dat Khan het had over grotere aanwezigheid van blauw op straat.

latest?cb=20160218141901.gif
Ik snap het ook niet zo goed; zouden mensen anders bang worden van de politie? Men weet dat er een aanslag is gepleegd, en als er niets aan de hand was was al die politie op straat ook niet nodig. Dat (blauw op straat) is een prima surrogaatmarker voor iets wat wel een reden kan zijn 'to be alarmed': namelijk de terreur aldaar. Die statement van Khan slaat gewoon nergens op.

• #4.951

Waarvan akte

Ik snap het ook niet zo goed; zouden mensen anders bang worden van de politie? Men weet dat er een aanslag is gepleegd, en als er niets aan de hand was was al die politie op straat ook niet nodig. Dat (blauw op straat) is een prima surrogaatmarker voor iets wat wel een reden kan zijn 'to be alarmed': namelijk de terreur aldaar. Die statement van Khan slaat gewoon nergens op.
Als ik in Antwerpen of Brussel kom, denk ik geen moment aan een aanslag of iets dergelijks tot ik gewapende militairen zie.

• #4.955
Hoe vaak zal Comey zichzelf deze keer tegenspreken?

:scratch:

De getuigenis van John Brennan zorgde in ieder geval niet voor schokkende onthullingen.

Gaan die mexicanen toch niet die muur betalen, maar gaat hij die muur terugverdienen via zonnepanelen.:roflol::roflol::roflol::roflol:

Gaan die mexicanen toch niet die muur betalen, maar gaat hij die muur terugverdienen via zonnepanelen.:roflol::roflol::roflol::roflol:
Hahaha wat een clown, hij spreekt zich constant tegen. Wat zou hij gebruiken om dat haar van hem in model te houden? Ik vermoed een pakje boter.
Toch nog maatregelen nemen die goed zijn voor het klimaat. :lol:
Lig helemaal in een deuk wanneer blijkt dat Mexicanen die panelen eraf halen voor eigen gebruik. Dan betaald Amerika voor de groene energie van Mexico! Hahahaha

Laatst bewerkt:
Is dit het begin van het einde van Trump? :o

Terug
Naar boven