XXL Nutrition

Verenigde Staten

Burr kan beter vragen heb je naast twijfel ook bewijzen. Er is geen greintje bewijs over inmenging Rusland, maar er leidt volgens Comey geen twijfel over inmenging. Ja, bewijs het dan. Dat willen 'we' zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.968
Wat een burnout is die Comey toch ook.

Wie zou de telefoon van The Donald hebben? Heeft al een etmaal geen tweet geschreven.

Burr kan beter vragen heb je naast twijfel ook bewijzen. Er is geen greintje bewijs over inmenging Rusland, maar er leidt volgens Comey geen twijfel over inmenging. Ja, bewijs het dan. Dat willen 'we' zien.

En dit zou de getuigenverklaring moeten worden waarvan SJW's wet panties van zouden moeten gaan krijgen?
Ach ja, in 2020 hebben ze weer een kans.

Ik vind het allemaal wel comeys.

Laatst bewerkt:
Wat ik tot nu toe denk is dat Trump in het begin aan de slag is gegaan en onvoldoende rekening heeft (willen?) houden met bepaalde gangbare protocollen. Wat er momenteel op tafel ligt zal nooit voldoende zijn voor afzetting. Onervaren, onvoldoende handen uitsteken naar democraten, zijn temperament en op tenen staan heeft hem niet geliefd gemaakt.

En Comey is tot dusver meer een showboat. Zal vanavond wel met zijn broek op de enkels naar zichzelf kijken op vijf schermen tegelijk.

• #4.974
En dit zou de getuigenverklaring moeten worden waarvan SJW's wet panties van zouden moeten gaan krijgen?

Sowieso vreemd dat ze de getuigenis van John Brennan, betreffende Russische inmenging, compleet negeerden. De CIA zijn toch ook geen stelletje padvinders neem ik aan?

Ik vind het allemaal wel comeys.

413.gif

:thumbup:

Fake news!

• #4.977
De NYT is sowieso helemaal van het padje af.

Terug
Naar boven