AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Transgenders zijn vaker labiel, plegen vaker zelfmoord- om maar iets te noemen. Het imago is ook een niet te onderschatten punt met betrekkng tot moraal.
ik neem aan dat iedereen ongeacht geslacht een standaard protocol aan testen aflegt voordat diegene daadwerkelijk aan de slag mag als militair? zo kan net zo goed als bij "normale" mensen labiliteit er uit gefilterd worden. Verder zijn dat soort mentale probleemstatistieken vrijwel gelijk voor pre/post transitie of uit de kast komen (of hoe je dat ook noemt bij hun). dus dan zit je met een probleem als je mensen toelaat wanneer ze "stiekem" transgender zijn of willen worden aangezien zij ong. met dezelfde mate zelfmoord plegen en mentale problemen hebben.

Verder zijn dat soort mentale probleemstatistieken vrijwel gelijk voor pre/post transitie of uit de kast komen (of hoe je dat ook noemt bij hun). dus dan zit je met een probleem als je mensen toelaat wanneer ze "stiekem" transgender zijn of willen worden aangezien zij ong. met dezelfde mate zelfmoord plegen en mentale problemen hebben.
Als je het over zelfmoord hebt gaat deze vlieger niet op. Bij homo jongeren ligt dit al vijf keer zo hoog als bij hetero jongeren.
Transgenders ligt het nog hoger. Volgens Psychiater McHugh van Hopkins;
Dr. McHugh reported on a new study showing that the suicide rate among transgendered people who had reassignment surgery is 20 times higher than the suicide rate among non-transgender people. Further noted studies from Vanderbilt University and London’s Portman Clinic of children who had expressed transgender feelings but for whom, over time, 70%-80% “spontaneously lost those feelings.”
Nou heeft deze psychiater ook uitspraken, o.a in the wall street journal, waar ik aan twijfel, zie titel van onderstaande link maar zelfmoord statistieken zal hij niet uit zijn duim zuigen.

Edit
Johns Hopkins Psychiatrist: Transgender is ‘Mental Disorder;' Sex Change ‘Biologically Impossible’

Laatst bewerkt:
ik vind vrouwen in het leger wanneer er genoeg geschikte mannen zijn sowieso geen goed idee maar als er momenteel net zo goed vrouwen in het leger mogen zie ik niet in waarom transgenders dat niet mogen (als daar verder dus geen extra kosten aan verbonden zijn die niet bestaan bij een niet-transgender persoon natuurlijk)
Zoek eens rond of je ervaringen van transgenders kunt vinden. Naast de kosten van de transitie zelf is het erna rondlopen met een wonde die continu verzorgt moet worden. En vaak spijt, identiteitscrisis, of erger.

Het is niet alsof je p**mel eraf laten snijden je net zo goed als een gezonde vrouw maakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.344
Ik vrees dat transgenders wel vaker uit de boot zullen vallen in de toekomst.

Ik vrees dat transgenders wel vaker uit de boot zullen vallen in de toekomst.

Transgender persoon heet dat :mad:
Screen-Shot-2017-07-26-at-12.35.09.png

http://tpo.nl/wp-content/uploads/2017/07/regenboogtaaltips_03.pdf

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.346
:roflol:

%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F7e612f7f1e7e196cb6cfc906d77ea748%2Ftumblr_o6co4v6iil1ujcgh8o1_500.gif

Win win win... zoveeeeel win!
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Meerderheid Amerikaanse Senaat stemt tegen afschaffen Obamacare
Een meerderheid in de Amerikaanse Senaat heeft woensdag gestemd tegen de plannen van president Donald Trump om de zorgwet van zijn voorganger Barack Obama af te schaffen. Veel Republikeinen stemden tegen, omdat ze vinden dat er nog geen acceptabel alternatief is.

Als je het over zelfmoord hebt gaat deze vlieger niet op. Bij homo jongeren ligt dit al vijf keer zo hoog als bij hetero jongeren.
Transgenders ligt het nog hoger. Volgens Psychiater McHugh van Hopkins;

Nou heeft deze psychiater ook uitspraken, o.a in the wall street journal, waar ik aan twijfel, zie titel van onderstaande link maar zelfmoord statistieken zal hij niet uit zijn duim zuigen.

Edit
Johns Hopkins Psychiatrist: Transgender is ‘Mental Disorder;' Sex Change ‘Biologically Impossible’

Zoek eens rond of je ervaringen van transgenders kunt vinden. Naast de kosten van de transitie zelf is het erna rondlopen met een wonde die continu verzorgt moet worden. En vaak spijt, identiteitscrisis, of erger.

Het is niet alsof je p**mel eraf laten snijden je net zo goed als een gezonde vrouw maakt.

mijn punt is dat ten eerste, iedereen gescreened wordt en de gekken er dus zo, transgender of niet, uitgevist kunnen worden. en ten tweede dat die suicide rates etc. niet significant worden beïnvloedt door het feit dat iemand met die aandoening (gender dysphoria?) er daadwerkelijk iets aan laat doen. Dus hoe vis je de transgenders eruit als ze het niet vertellen en nog niet in transitie zijn? en geen enkel onderzoek daarnaar vanuit een populatie standpunt kan statistisch nuttig zijn (Bayes theorem).
Het is gewoon een onnodige maatregel voor een beetje simpele pr die maar een hele kleine groep mensen beïnvloedt. Als hij echt iets wil doen aan dat soort problemen in het leger kan hij beter de grotere problematiek omtrent vrouwen aanpakken (wat @Arminius net poste).

het Amerikaanse leger telt ongeveer 1.5 miljoen mensen en daarvan zijn er naar schatting 2500 transgender, dat is 0.16%. Zou die fractie nou echt zo'n probleem vormen dat dat het voornaamste is wat je aan kan pakken?

Mij staat die hele moderne gedachtegang over transseksualiteit ook echt totaal niet aan en ik vind heel die verwatering van de biologie en psychologie enkel omdat een paar mensen een mentale afwijking hebben volstrekt belachelijk, maar als je een liberaal bent (rechts-liberaal geen SJW) dan behoor je persoonlijke vrijheden superieur te vinden. En ik zie echt weinig reden waarom je zomaar alle mensen met aandoening x zou willen weren enkel omdat een deel er van mentaal instabiel is.

Wat denken jullie? Betalen voor transgenders hun sex change needs? Persoonlijk vind ik het dus onzin. Die transgenders gebruiken in het leger gaan om hun imo bullshit te kunnen betalen. Ik heb respect voor transgenders maar persoonlijk vind ik hun keuze om sex change te doen bullshit. Hoewel, ik voorbij hun transgender zijn kijk en ze nog steeds mensen zijn. Echter vind ik dit een deftige move van trump om een ban in te brengen. Maar eerlijk gezegt had hij ze in het leger kunnen laten maar hun medische rekeningen betalen door tax geld kunnen beperken om wat matiger op te treden en consessie te creëren.

pay for transgenders sex change needs.jpg

Win win win... zoveeeeel win!
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Meerderheid Amerikaanse Senaat stemt tegen afschaffen Obamacare
Een meerderheid in de Amerikaanse Senaat heeft woensdag gestemd tegen de plannen van president Donald Trump om de zorgwet van zijn voorganger Barack Obama af te schaffen. Veel Republikeinen stemden tegen, omdat ze vinden dat er nog geen acceptabel alternatief is.
Fake news! Dit is gewoon zijn slimme tactiek om andere plannen er doorheen te krijgen. Trump is een genie!

Tot Juni 2016.
-----

https://www.grassley.senate.gov/new...ther-concerns-over-foreign-agent-registration
According to news reports, during the 2016 presidential election, “Ukrainian government officials tried to help Hillary Clinton and undermine Trump” and did so by “disseminat[ing] documents implicating a top Trump aide in corruption and suggested they were investigating the matter…”[1] Ukrainian officials also reportedly “helped Clinton’s allies research damaging information on Trump and his advisers.”[2] At the center of this plan was Alexandra Chalupa, described by reports as a Ukrainian-American operative “who was consulting for the Democratic National Committee” and reportedly met with Ukrainian officials during the presidential election for the express purpose of exposing alleged ties between then-candidate Donald Trump, Paul Manafort, and Russia.[3]
0B97BgkI.jpg
RbZDr6xI.jpg
Pz71gsqT.jpg

-------------

Zou je bij een geslachtsoperatie ook je p**mel meekrijgen op sterk water?

Hoe weet jij dat soort details toch vaak sjon.

k :roflol:

q9CW2tml.jpg

------
E3RzLgL.jpg

------
A3CijP3l.jpg

Laatst bewerkt:
mijn punt is dat ten eerste, iedereen gescreened wordt en de gekken er dus zo, transgender of niet, uitgevist kunnen worden. en ten tweede dat die suicide rates etc. niet significant worden beïnvloedt door het feit dat iemand met die aandoening (gender dysphoria?) er daadwerkelijk iets aan laat doen. Dus hoe vis je de transgenders eruit als ze het niet vertellen en nog niet in transitie zijn? en geen enkel onderzoek daarnaar vanuit een populatie standpunt kan statistisch nuttig zijn (Bayes theorem).
Het is gewoon een onnodige maatregel voor een beetje simpele pr die maar een hele kleine groep mensen beïnvloedt. Als hij echt iets wil doen aan dat soort problemen in het leger kan hij beter de grotere problematiek omtrent vrouwen aanpakken (wat @Arminius net poste).

het Amerikaanse leger telt ongeveer 1.5 miljoen mensen en daarvan zijn er naar schatting 2500 transgender, dat is 0.16%. Zou die fractie nou echt zo'n probleem vormen dat dat het voornaamste is wat je aan kan pakken?

Mij staat die hele moderne gedachtegang over transseksualiteit ook echt totaal niet aan en ik vind heel die verwatering van de biologie en psychologie enkel omdat een paar mensen een mentale afwijking hebben volstrekt belachelijk, maar als je een liberaal bent (rechts-liberaal geen SJW) dan behoor je persoonlijke vrijheden superieur te vinden. En ik zie echt weinig reden waarom je zomaar alle mensen met aandoening x zou willen weren enkel omdat een deel er van mentaal instabiel is.
Niet alleen omdat een deel (?) er van mentaal instabiel is, maar het is ook fysiek niet erg praktisch vanwege de voortdurende zorg en risico op complicaties. Zo zijn mensen die welke operatie dan ook hebben ondergaan waarvoor lange nazorg nodig is of was gewoon niet fit for duty.

Als ze nog geen transitie hebben gemaakt zit je eerst nog heel lang met hrt en het hele proces ernaartoe. Lijkt me prima mogelijk dat je die er uit vist en dan als leger zegt dat zo iemand z'n persoonlijke vrijheden weer terug kan vinden in het civiele leven.

Andere grotere problemen kunnen ondertussen ook aangepakt worden. Het is om die reden niemand af te rekenen dat ook deze kleine veel makkelijker op te lossen issue gecorrigeerd wordt. Ik zou eerder zeggen dat het een schande is dat media geen aandacht heeft voor die grotere problemen waar we nog niet uitkomen maar zich vooral richt op sjw uitzonderingen waar niemand beter van wordt. Zou daar misschien een agenda achter zitten?

Terug
Naar boven