MuscleMeat

Verenigde Staten

Kunnen we nu eindelijk concluderen dat Trump een faalert is en totaal incapable is een land te lijden:o?

Inb4 het is leiden.
U, en u kameraadjes zijn huilerts . O ja en faalerts..... Ben benieuwd welke kant jullie kiezen als den oorlog uitbreekt )))))

Killing terrorists. Wie kan daar nu kritiek op hebben :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.604
:lol:

Welke oorlog zal er trouwens uitbreken?

Anti-faaaaa!!!! :D

Zijn alle George Soros complotten hier eigenlijk al onschreven? Uncompress en Eigenwereld die twee linkse pionnen zijn in dit spel zouden toch wel op de hoogte zijn van wie al die gekke ideen in hun hoofd planten?

Zijn alle George Soros complotten hier eigenlijk al onschreven? Uncompress en Eigenwereld die twee linkse pionnen zijn in dit spel zouden toch wel op de hoogte zijn van wie al die gekke ideen in hun hoofd planten?
Ik ben niet links, nice try tho.

Stel toch dat we een topic over Hillary Clinton zouden maken en alles waar zij in verwikkeld is. Ik vraag me dan ook echt oprecht af of de anti Trumpetiers hier (Uncom & Eigenwereld) daadwerkelijk liever Hillary aan de macht hadden gezien. En zij op geen enkele manie inzien wat er op dit moment daadwerkelijk speelt.

Ik ben niet links, nice try tho.

Je hebt wel een linkse bias. Je bent ontvankelijker voor linkse propaganda dan rechtse propaganda.

Nogmaals, zelfs los van de persoon Trump wordt het ook tijd wat uit te zoomen en te kijken naar de grotere spelers die media en politici proberen te manipuleren. Je zou toch wel een beetje zicht moeten krijgen op de rol van de Clintons in het politieke landschap en hoe Trump bij geen enkele van die partijen past. Alleen dat al zou Trump toch al een betere candidaat moeten maken dan Clinton, los van al het beleid wat ze voeren.

Wat about Trump against pedophiles? Trump ramt er hard op. Maar msm hoor je er niet over. Ziekelijk, pedo's lekker door laten naaien om je politieke agenda door te duwen. Maar onze bois van de linkse kerk kan dat allemaal niet boeien. Notmypresident.

Stel toch dat we een topic over Hillary Clinton zouden maken en alles waar zij in verwikkeld is. Ik vraag me dan ook echt oprecht af of de anti Trumpetiers hier (Uncom & Eigenwereld) daadwerkelijk liever Hillary aan de macht hadden gezien. En zij op geen enkele manie inzien wat er op dit moment daadwerkelijk speelt.
Hillary is duidelijk de meer geschikte kandidaat om president te zijn. Is ook niet raar dat zij de populair vote won.
Je hebt wel een linkse bias. Je bent ontvankelijker voor linkse propaganda dan rechtse propaganda.
Nogmaals, zelfs los van de persoon Trump wordt het ook tijd wat uit te zoomen en te kijken naar de grotere spelers die media en politici proberen te manipuleren. Je zou toch wel een beetje zicht moeten krijgen op de rol van de Clintons in het politieke landschap en hoe Trump bij geen enkele van die partijen past. Alleen dat al zou Trump toch al een betere candidaat moeten maken dan Clinton, los van al het beleid wat ze voeren.
Rechtse propaganda is vaak zo slecht geschreven en al die niche kut sites ga ik niet lezen vol gefrustreerde nerds die bang zijn voor alles met een kleurtje. Dus iemand is een geschikte kandidaat als hij minder vast zit in het spinnenweb? Mogelijk zijn er toch wat belangrijkere eisen dan dat. Los daarvan heb ik Amerikaanse media altijd kut gevonden, ben ik mij bewust van de invloed van grote bedrijven, maar hé als jij je politieksysteem ideaal maakt voor corruptie dan moet je ook niet huilen. Amerika mag van mij helemaal naar de klote hoor, ik laat er geen traantje over. Het gaat mij erom dat Amerika onze sterkste bondgenoot is en dat alles wat negatief voor hun uitpakt uiteindelijk ook negatief voor ons uitpakt. Ik ben niet zo een naief kneusje die denkt dat de wereld een groot knuffelfestijn is. Maar ik wil er zelf niet op achteruitgaan doordat Trump Amerika naar de klote ramt.
Wat about Trump against pedophiles? Trump ramt er hard op. Maar msm hoor je er niet over. Ziekelijk, pedo's lekker door laten naaien om je politieke agenda door te duwen. Maar onze bois van de linkse kerk kan dat allemaal niet boeien. Notmypresident.
Ja, want Hillary is voor pedofielen... wat een kut non-argument weer. Steeds dat onzinnig afleiden van de kern door randzaken te benoemen.... waar heb ik dat eerder gezien?

Vul elk willekeurige naam in vs. Trump en je hebt een meer geschikte president.

its a tarp!

Hillary is pro pedofielen ja. Ik ging er wel vanuit dat jullie dat wisten over jullie kandidaat. Maar goed, als het niet op jullie nieuwspagina's voorbij komt dan registreerd het natuurlijk niet helemaal in de bovenkamer.

Misschien is het niet direct goed voor Amerika dat Trump grote pedofielen netwerken neer haalt, daar zijn internationaal toch veel belangen mee gemoeid. Maar ik begrijp al wel dat het voor jullie belangrijker is dat er in Amerika iemand aan de macht is die de status quo in balans houdt en ieder met zijn handjes in de broekjes van de kindjes laat zitten zo lang ze maar voldoende steekpenningen ontvangen. Zo lang het dan maar goed gaat met ons dan knijpen we wel een oogje dicht voor kinder verkrachters.

Lekker bezig jongens, niet verder lezen dat je neus lang is, #notmypresident.

Ruwweg 50% van usa stemde op trump en 50% op hillary. In een 50/50 is de enige 'eerlijke' weg om allebei de partijen de macht te geven. Gewoon even mijn optiek.

Terug
Naar boven