- Waardering
- 21.437
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruwweg 50% van usa stemde op trump en 50% op hillary. In een 50/50 in de enige 'eerlijke' weg om allebei de partijen de macht te geven. Gewoon even mijn optiek.
Ik kan hier pagina's over vol braken maar dat is niet belangrijk toch... in elk geval niet voor de Trumpies hier.Wow, dit zijn uitspraken. Wat is jouw probleem eigenlijk met Trump?
Lol over retarded gesproken. Voor de rest interesseert het me eigenlijk niet zo en lees ik hier enkel mee voor de fun maar wat een uitspraak is dit ook weerHillary is pro pedofielen ja. Ik ging er wel vanuit dat jullie dat wisten over jullie kandidaat. Maar goed, als het niet op jullie nieuwspagina's voorbij komt dan registreerd het natuurlijk niet helemaal in de bovenkamer.
Misschien is het niet direct goed voor Amerika dat Trump grote pedofielen netwerken neer haalt, daar zijn internationaal toch veel belangen mee gemoeid. Maar ik begrijp al wel dat het voor jullie belangrijker is dat er in Amerika iemand aan de macht is die de status quo in balans houdt en ieder met zijn handjes in de broekjes van de kindjes laat zitten zo lang ze maar voldoende steekpenningen ontvangen. Zo lang het dan maar goed gaat met ons dan knijpen we wel een oogje dicht voor kinder verkrachters.
Lekker bezig jongens, niet verder lezen dat je neus lang is, #notmypresident.

Ik kan hier pagina's over vol braken maar dat is niet belangrijk toch... in elk geval niet voor de Trumpies hier.
Hoe kan ik in een 50/50 suggereren dat ik partij kies? Dit valt toch niet binnen de logica man.
Drain the swamp of pedophiles and end the sex slavery and human trafficking epidemic!
Can't stump the Trump!
Volgens mij heb je nu elke tegenstand niet alleen monddood gemaakt maar zelfs overtuigd dankzij dit goed doordacht, genuanceerd en intelligent geschreven stukje proza. Zoals het een echte Trump supporter betaamt. Keep up the good work!Sssscchttt the Donald, de bois zijn nog steeds ziek dat Trump al 1500 pedofielen opgesloten heeft. Dit zit niet lekker dat snap ik wel. Ze zijn zo boos dat er te weinig bommen zijn gesmeten in het midden oosten. Te weinig oorlogs slachtoffers, te weinig ouder loze kinder vluchtelingen!
Drain the swamp of pedophiles and end the sex slavery and human trafficking epidemic!
Can't stump the Trump!

Klopt helemaal. En vervang nu Hillary door Trump en je hebt ook gelijk, laten we niet naïef zijn

Nou kennelijk wel naief..... Probeer je ons nu te hersenspoelen met deze idioterie of zoKlopt helemaal. En vervang nu Hillary door Trump en je hebt ook gelijk, laten we niet naïef zijn![]()
Gij zijt krankjorum geloof ikIk hou een oog op pizzagate en dergelijke maar heb een beetje het idee dat het verzonnen infowars/breitbart meuk kan zijn. Heb jij geloofwaardigere links gezien?Hillary is pro pedofielen ja. Ik ging er wel vanuit dat jullie dat wisten over jullie kandidaat. Maar goed, als het niet op jullie nieuwspagina's voorbij komt dan registreerd het natuurlijk niet helemaal in de bovenkamer.
Misschien is het niet direct goed voor Amerika dat Trump grote pedofielen netwerken neer haalt, daar zijn internationaal toch veel belangen mee gemoeid. Maar ik begrijp al wel dat het voor jullie belangrijker is dat er in Amerika iemand aan de macht is die de status quo in balans houdt en ieder met zijn handjes in de broekjes van de kindjes laat zitten zo lang ze maar voldoende steekpenningen ontvangen. Zo lang het dan maar goed gaat met ons dan knijpen we wel een oogje dicht voor kinder verkrachters.
Lekker bezig jongens, niet verder lezen dat je neus lang is, #notmypresident.
Niet in die mate en gedurende een 30 jarige politieke carrière. De top bereik je overigens idd niet door altijd maar glimlachen en handjes schudden.Klopt helemaal. En vervang nu Hillary door Trump en je hebt ook gelijk, laten we niet naïef zijn![]()
Ging mij meer om de electoral votes. Wat de popular vote had je idd gelijk.''helft van usa'' komt beter tot zijn recht in de popular vote. Ik vind 47.5 vs 47.7 nagenoeg 50/50