MuscleMeat

Verenigde Staten

THE CALM BEFORE THE STORM

:roflol:
WE HAVE THE BEST TIMELINES, DON'T WE FOLKS.

Months ago Harvey Weinstein talked about how he planned to fight Trump and help the cause of women's rights; today he is exposed as a massive sexual predator.
Decades of Sexual Harassment Accusations Against Harvey Weinstein

Harvey Weinstein and Hillary Clinton in 2012. Mr. Weinstein held a fund-raiser for Mrs. Clinton at his Manhattan home last year.

dD8h3sJl.jpg

Harvey Weinstein’s (registered) visits to the Obama White House

Conan is nog wel ok vind ik.

Hoe meer ik naar die foto kijk hoe naarder ik wordt. Mijn hemel wat trek ik die latenight shows slecht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.448
Mainstream Amerikaanse humor is gewoon zeer slecht. Dat is met sitcoms en films ook het geval.

Bill Burr/ Louis CK vind ik nog dikwijls grappig.

Al die comedians zijn in het Trump era full SJW gegaan? Zelfs Jim Jeffries wtf.

En die zich niet zo tegen Trump uitspreken zoals Bill Burr hebben nog wel zo'n ondertoon van je mag niet pro-Trump zijn en ik heb niet voor hem gestemd hoor so please keep buying my shit.

Joe Rogan durft het ook niet aan. Af en toe komen ze zo dichtbij het grotere plaatje zien maar niemand durft iets te zeggen in de trend van weetje eigenlijk heeft Trump hier of daar wel een beetje gelijk.

Allemaal op de knieen voor hollywood $$$. Achja nothing of value was lost.

Kan nu Alex Jones wel waarderen voor een beetje comic relief :roflol:

En die zich niet zo tegen Trump uitspreken zoals Bill Burr hebben nog wel zo'n ondertoon van je mag niet pro-Trump zijn en ik heb niet voor hem gestemd hoor so please keep buying my shit.
Nah zover ik geluisterd vond hij beide ongeschikt. Maar Hillary vindt hij enger. Het maakt uiteindelijk niet veel uit. Heeft op geen van beide gestemd zegt ie.

"Trump is the greatest shit talker of all times" 1.42

:roflol:

Zegt ook nog dat een president f**k you money moet hebben en geen bedelaar.

Nah hij zal beiden niks vinden prima maar echt iets met hem eens zijn durven ze niet. Grab m by the p*ssy ging nog wel want guys being guys.

Sindsdien zie ik niks meer waar iemand het voor hem opneemt of ergens over met hem eens is. Dat echt durft te zeggen. Zo van weet je hij heeft even gelijk ga staan voor je vlag, of laat lefties niet sympathiseren met rocket man.

Zou van zoveel van z'n uitingen verwachten dat comedians het ook van die kant kunnen belichten. Al was het maar voor shock value.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.458

Taco's voor iedereen!

Terug
Naar boven