MuscleMeat

Verenigde Staten

Denk dat je een beetje aan het doorslaan bent in je bias. :emo: Als er ook maar iets is dat enigszins ruikt naar zelfverrijking dan zullen de democraten hem sowieso lynchen.
Dus jij gelooft dat hij oprecht voor de witte middenklasse wil opnemen?:roflol: Dat hij een goede man is die ook maar een f**k geeft om de gemiddelde Amerikaan, serieus?
Ken je de oud burgemeester van Roermond? Die werd praktisch gelyncht, omdat hij bepaalde bouwprojecten aan goede kennissen gaf, omdat hij vond dat zij het meest geschikt waren. Trump geeft het gewoon aan zichzelf.

Dan ook nog zijn houding tegenover belastingverneuking door de overheid, maar zelf kost hij in 6 maanden tijd al meer dan Obama in 8 jaar, omdat alle meetings en vakanties (ooh wat veel vakanties heeft die gast al gehad en maar haten op obama als die 1x op vakantie was) in zijn resorts moeten en zijn tower.

maar zelf kost hij in 6 maanden tijd al meer dan Obama in 8 jaar
Bron? Ik heb wel gelezen over het budget van dit jaar dat al op zou zijn. Hij heeft enkele familieleden als adviseur die ook worden beveiligd (die had Obama niet geloof ik).
Trump geeft het gewoon aan zichzelf.
Het ligt veel genuanceerder en het vergelijk met bouwprojecten en zelfverrijking snap ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.403
Laatst bewerkt:
natuurlijk is het om zichzelf te verrijken, een duivelszak is nooit vol !!! :devilnana:

de geldzakken worden onder tafel doorgegeven, zwaar naïef om te denken dat hij om anderen geeft :burns: hehehe

natuurlijk is het om zichzelf te verrijken, een duivelszak is nooit vol !!! :devilnana:

de geldzakken worden onder tafel doorgegeven, zwaar naïef om te denken dat hij om anderen geeft :burns: hehehe
VY7yyQ0.gif

-----------

woorden van een valsche profeet :roflol:

Is het zo moeilijk te geloven dat iemand die alles al heeft wat voor z'n land/volk wil doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.414

Laatst bewerkt:
haar borsten komen mooi uit in dat zwarte truitje

Burn.

Terug
Naar boven