AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

"Lolita Express" :roflol:

Gingrich: 'The alligators are really unhappy' that Trump is 'draining the swamp'

Ouvuerwm.jpg

Real Pede

Laatst bewerkt:
Ladies and Gentlemen...The Democratic Party.
yM9KgHsl.jpg

----------------
hTMuJ5el.jpg

This is what Jack McLamb said in 2008:

"I know a lot of Vietnam veterans and a few POWs and all the POWs that I've talked to over the years say that John McCain is a lying skunk. He never was tortured. They were there in the camp with him and then when he came in he immediately started spilling his guts about everything because he didn't want to get tortured.

The Vietnamese Communists called him the Songbird. That's his code name, Songbird McCain, because he just came into the camp singing and telling them everything they wanted to know."

Protesteren tegen ICE

Net surprises open maken :)

----------------
hTMuJ5el.jpg

This is what Jack McLamb said in 2008:

Goede bronnen man :roflol:
Jack McLamb is een conspiracy theorist, gewoon een schizofreen gekkie
Jullie nemen meteen alles aan van de far right media. De bronnen die ik hier op DBB zie langskomen zijn doorgaans zeer onbetrouwbaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.606
Het begint wel wat vermoeiend te worden dat alles meteen gelinkt moet worden aan (voormalige) tegenstanders van Trump. Waarom vergeet iedereen ook steeds dat Trump het grootste deel van zijn leven Democraat was?

Laatst bewerkt:
Het begint wel wat vermoeiend te worden dat alles meteen gelinkt moet worden aan tegenstanders van Trump.

Het gaat er om hoe hypocriet veelal links en SJW's specifiek zijn. Het gaat er om dat mensen tegen Trump zijn vanwege zijn zogenaamde x,y en z gedrag, maar er geen drol om lijken te geven als x,y en z daadwerkelijk voor komt. Sterker nog, het lijkt alsof ze hun best hebben gedaan andere x, y en z veroorzakers een handje boven het hoofd te houden. En op sommige vlakken lijkt het zelfs dat ze Trump kapot willen maken omdat hij voor hen x, y en z onmogelijk wil maken.

Goede bronnen man :roflol:
Jack McLamb is een conspiracy theorist, gewoon een schizofreen gekkie
Jullie nemen meteen alles aan van de far right media. De bronnen die ik hier op DBB zie langskomen zijn doorgaans zeer onbetrouwbaar.
Who cares. Ik moest erom lachen. Wellicht een ander ook.
De bronnen die jij hier overigens doorgaans voorbij ziet komen bezaten in het afgelopen jaar vaak een kern van waarheid. Alternatieve media heeft, vind ik, sneller en meer nieuws dan oude media. Het ontbreken van een duidelijke filter is wat voor verbetering vatbaar is (al biedt het ook voordelen), bij een bekende 'betrouwbare krant of nieuwsredactie heb je ook geen flauw idee van die filter. Veelal propaganda. Maar zoals ik hier eerder heb gepost, nieuws moet je van meerdere bronnen tot je willen nemen.

Trump is 1x gaan kijken in het hol van de leeuw om info te vergaren en nu is hij cracking down on pedophiles.

Trump has also indicated publicly he knew of Epstein’s interest in “younger” women, although he never suggested the financier crossed any legal lines. “I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy,’’

Hij vindt een pedofiel een "Terrific guy". Ga je je toch afvragen of ze niet samen wat minderjarige sloots hebben gebanged:o

yMxKwnrl.jpg

Laatst bewerkt:
Trump has also indicated publicly he knew of Epstein’s interest in “younger” women, although he never suggested the financier crossed any legal lines. “I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy,’’

Hij vindt een pedofiel een "Terrific guy". Ga je je toch afvragen of ze niet samen wat minderjarige sloots hebben gebanged:o
Als je 56-71 bent is jonger niet meteen minderjarig. :P

Ik vind het juist wel opmerkelijk dat de publieke opinie niks van dit weer op Trump probeerd te schuiven.

Men weet dat hij een womanizer is maar eigenlijk ook wel duidelijk van echte vrouwen houd en die eerder van zich af moe(s)t slaan dan dat ie zich vanuit een machtpositie op hoeft te dringen of als een viespeuk achter kleine kindjes aan zit.

Laatst bewerkt:

Gotta love it.

Laatst bewerkt:

Soros study into why people voted for Trump finds that it was due to actual issues not because they're all racist.

Als je 56-71 bent is jonger niet meteen minderjarig. :P

Ik vind het juist wel opmerkelijk dat de publieke opinie niks van dit weer op Trump probeerd te schuiven.

Men weet dat hij een womanizer is maar eigenlijk ook wel duidelijk van echte vrouwen houd en die eerder van zich af moe(s)t slaan dan dat ie zich vanuit een machtpositie op hoeft te dringen of als een viespeuk achter kleine kindjes aan zit.

"Grab 'm by the p*ssy" geeft toch wel een redelijke indicatie dat hij niet zo ver van dat soort gedrag verwijderd is. Naast de verhalen dat hij graag onaangekondigd dameskleedkamers binnenliep.

"Grab 'm by the p*ssy" geeft toch wel een redelijke indicatie dat hij niet zo ver van dat soort gedrag verwijderd is. Naast de verhalen dat hij graag onaangekondigd dameskleedkamers binnenliep.

idd, Trump is een boertig, sexueel roofdier

idd, Trump is een boertig, sexueel roofdier
In dat geval geeft hij betere nazorg dan de figuren die momenteel shinen in de spotlights. Er is geen enkele zaak tegen Trump eh? Dus een sexueel roofdier is nergens anders op gebaseerd dan wishful thinking.

Terug
Naar boven