Fitness Seller

Verenigde Staten

Trump is aan de macht gekomen door mongolide populistische praat uit te kramen, zijn tegenstanders te schofferen en veel te liegen. van zakendoen kent hij geen hol, laat zijn eigen bedrijven runnen door managers. het enige waar het verwende rijkeluiszoontje om geeft is zichzelf en dochter Ivanka die hij dolgraag eens zou wil neuken.

Welke politieker doet dit niet? Hillary liegt nog veel meer. Zo zou ze zogezegd in kosovo onder vuur gevallen zijn.
Niets van waar. Ze heeft er wel bloemen gekregen. Om nog maar te zwijgen van benghazi dat was pas walgelijk.

Altijd hilarisch als mensen Trump keihard willen downplayen. Hij is miljardair, president van Amerika, is nog gezond zover de media weten en zijn kinderen doen het goed. Wanneer je dergelijke waardeoordelen over iemand hebt die behoorlijk veel heeft bereikt, hoe zie jij jezelf dan? Ben je dan een heel ongelukkig persoon vraag ik mij af.

lol @ bereikt, hij is een onbeschoft, narcistisch rijkeluiszoontje. heeft niks te maken met downplayen, maar met perceptie : in jouw ogen is hij een held, voor mij een stuk stront

miljardair, president van Amerika, is nog gezond, zijn kinderen doen het goed.... doet er niet niet eens toe

lol @ bereikt, hij is een onbeschoft, narcistisch rijkeluiszoontje. heeft niks te maken met downplayen, maar met perceptie : in jouw ogen is hij een held, voor mij een stuk stront

miljardair, president van Amerika, is nog gezond, zijn kinderen doen het goed.... doet er niet niet eens toe

Een stuk stront dat wel meer bereikt heeft dan eender wie op Dbb. Hij is president van de Usa ,wie kan er dat hier zeggen? ik ben geen trump gatlikker maar vind het toch altijd grappig hoe de tegenstanders nog steeds aan het huilen zijn.

I just love those tears :)

Ipv gewoon verder te gaan met het leven. Over 3jaar en een beetje is hij mss al weg. En slechter dan Obama zal hij het wel niet doen.

Mag allemaal verder had ook geen inhoudelijke reactie verwacht. Maar wie of welke president is in jouw ogen dan het tegenovergestelde van Trump?

Een stuk stront dat wel meer bereikt heeft dan eender wie op Dbb. Hij is president van de Usa ,wie kan er dat hier zeggen? ik ben geen trump gatlikker maar vind het toch altijd grappig hoe de tegenstanders nog steeds aan het huilen zijn.

I just love those tears :)

Ipv gewoon verder te gaan met het leven. Over 3jaar en een beetje is hij mss al weg. En slechter dan Obama zal hij het wel niet doen.

leren lezen wat er staat

en geen tranen hier, enkel hoongelach met het varken en medelijden met een deel van zijn onderdanen

Mag allemaal verder had ook geen inhoudelijke reactie verwacht. Maar wie of welke president is in jouw ogen dan het tegenovergestelde van Trump?

jouw eerste reply is ook totaal niet inhoudelijk, kan er enkel uit opmaken dat je een diehard-fan van de man bent no matter what

om op je vraag te antwoorden, van Hillary was ik ook geen fan, noch van één enkele andere presidentskandidaat en dat is te danken aan hun achterlijke 2-partijenstelsel dat overduidelijk enkel voor verdeeldheid zorgt, wereldwijd.

het leiderschap van Trump is een dikke nul waard

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.649
Technisch gezien is de VS geen twee-partijenstelsel. Ze doen het dus zichzelf aan. :)

kan er enkel uit opmaken dat je een diehard-fan van de man bent
Prima toch?
Dat is niet zo.
om op je vraag te antwoorden, van Hillary was ik ook geen fan, noch van één enkele andere presidentskandidaat en dat is te danken aan hun achterlijke 2-partijenstelsel dat overduidelijk enkel voor verdeeldheid zorgt, wereldwijd.
Dus in feite ligt het niet eens zozeer echt aan Trump want geen enkel andere kandidaat vind je het tegenovergestelde van Trump. Je vindt sowieso alles achterlijk aan het systeem en ook de mensen begrijp ik. Ongenuanceerd maar consequent.

heb ook niet beweerd dat ik daar een probleem mee heb ;)

maar sommigen zijn zodanig fan, dat ze alles voor waarheid aannemen van degene wie ze adoreren

(quote van The Donald mankeert in post)

Trump zijn vader heeft hem rijk gemaakt, hij erfde het bedrijf alleen:roflol::roflol::roflol:

Er zijn wel degelijk meerdere partijen. Amerikanen zijn alleen vastgeroest in de gewoonte om altijd een democraat of republikein naar het witte huis te sturen.

klopt, er is oa een groene beweging met onvoldoende aanhang om een stempel te drukken

ok, dan vind ik dat jij soms een beetje verblind bent :) 2de deel is eerder een uithaal naar links waarbij ik mij iig niet aangesproken voel
Dat mag hoor. En het tweede gedeelte van de zin was meer in het algemeen.

hij erfde het bedrijf alleen:roflol::roflol::roflol:
Ook echt een miljardenbedrijf. Nope. Natuurlijk heeft hij dankzij de lening van zijn pa begin jaren '70 een goede start kunnen maken. Maar dat is toch geen garantie? Toen Donald in het bedrijf kwam eind jaren '60 wilde hij al gelijk een andere koers varen dan zijn pa. Toen zijn vader in 2000 kwam te overlijden werd de waarde van het vastgoed van zijn pa rond de €250 miljoen geschat. Is nog verdeeld over andere familieleden. Als het klopt wat Trump tegenwoordig waard is heeft hij toch een flinke progressie gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.659
Het staat toch niet ter discussie dat Donald zijn vader ruimschoots heeft overtroffen qua inkomsten?

:scratch:

Terug
Naar boven