Fitness Seller

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.021
Let wel dat mass shooting statistieken alsnog vanuit de multi-etnische crimes kunnen komen. Rekenen een gang shootout met > x personen als mass shooting bijvoorbeeld.

Dat vraag ik me nu ook wel af. Ik zou bendegeweld in ieder geval niet in dezelfde categorie plaatsen als Columbine achtige toestanden.
Enig idee hoe die verschillen tussen bijv USA en heel europa?

Niet, alleen heeft de VS er per capita het meeste.

The U.S. is home to 5% of the world’s population, but has had 31% of the public mass shootings worldwide between 1966 and 2012

:emo:

Laatst bewerkt:
Dat vraag ik me nu ook wel af. Ik zou bendegeweld in ieder geval niet in dezelfde categorie plaatsen als Columbine achtige toestanden.

Niet, alleen heeft de VS er per capita het meeste.

The U.S. is home to 5% of the world’s population, but has had 31% of the public mass shootings worldwide between 1966 and 2012

:emo:
Met terrorisme erbij lijkt het in europa weer erger per cap UPDATED: Comparing Death Rates from Mass Public Shootings and Mass Public Violence in the US and Europe - Crime Prevention Research Center

Op deze lijsten staat dat gescheiden List of rampage killers - Wikipedia

Eigenlijk zou ik die zonder terreur nog per cap per staat/land willen vergelijken.

Oja 280 tekens nu. Wordt dat jammer of juist dubbel plezier van z'n getroll?

Uit de Volkskrant nog wel:

Derk Jan Eppink: Media zijn de grote verliezers na een jaar Trump - Opinie - Voor nieuws, achtergronden en columns

Als ik zo eens over bv geenstijl lees dan valt mij ook altijd op dat Trump zelfs daar gehaat wordt. De propaganda van NPO heeft echt wel grip op heel Nederland. Zijn er maar weinig die verder kijken.
Of mss is hij een irritante incapabele kl***zak? En zien zijn volgers dat niet, omdat ze alles slikken van hun alfa mannetje

het zijn de ondergrondse linkse pedofielen

uOApFZcl.jpg
k1vttgul.jpg

China's military band is playing USA's "Stars and Stripes Forever" for President Trump's visit on live Chinese TV.

Haha ze masseren Trump flink. Volgens mij op deze manier voor het laatst voor Nixon. Daarna wel keihard onderhandelen natuurlijk.

RZyb4bMl.jpg

Shitposting in real life... next level.
Co0pe1vl.jpg

:roflol: Shitposter in chief

Die Trump die heeft zo toch nog een mooie oude dag he. De roder loper in Saudi en in China, beetje de wereld rond, trollen op twitter, eventueel nog even snel WOIII mee pikken, zo nodig starten, mooi, mooi.

Remember when Elon Musk left Trump's advisory council because he disagreed with Trump's politics?
He's now meeting with Turkish dictator Recep Tayyip Erdoğan instead. Glad you found your true political orientation Elon!

dnUxDpal.jpg

Heeft Elon onder een bus gelegen ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.036
Musk is een mental midget.

:rolleyes:

------------

Dus door fracking en coal mining toe te staan wat enorm veel jobs creëert heeft Trump leverage gekregen over Saudi Arabie die daardoor nu al moderate reforms doorvoeren en interne corruptie/extremisme aanpakken. Ondertussen worden ze daarmee ook een sterkere betrouwbaardere aliantie tegen terror state Iran en hun toekomstige nucleaire arsenaal.

Terwijl dat in motie is gezet zit ie even goede relaties met de Aziatische wereldleiders op te bouwen en honderden billions and billions and billions and billions aan business te regelen.

Op het thuisfront worden criminelen uitgezet en komen tig illegale jobs vrij met betere arbeidsomstandigheden voor amerikaanse burgers. The wheels of justice zijn langzaam op gang aan het komen om uit te pluizen wat bureaucraten gedaan hebben. Die hem zwart maakten van waar ze zelf een hand in hebben. Terwijl hun politieke aanhang op straat staat te blèren omdat ze een muur en olie/mining gemeen vinden.

Did I miss anything? Toch een aardig plaatje zo een jaar na de verkiezingen.

Dus door fracking en coal mining toe te staan wat enorm veel jobs creëert heeft Trump leverage gekregen over Saudi Arabie die daardoor nu al moderate reforms doorvoeren en interne corruptie/extremisme aanpakken. Ondertussen worden ze daarmee ook een sterkere betrouwbaardere aliantie tegen terror state Iran en hun toekomstige nucleaire arsenaal.

Terwijl dat in motie is gezet zit ie even goede relaties met de Aziatische wereldleiders op te bouwen en honderden billions and billions and billions and billions aan business te regelen.

Op het thuisfront worden criminelen uitgezet en komen tig illegale jobs vrij met betere arbeidsomstandigheden voor amerikaanse burgers. The wheels of justice zijn langzaam op gang aan het komen om uit te pluizen wat bureaucraten gedaan hebben. Die hem zwart maakten van waar ze zelf een hand in hebben. Terwijl hun politieke aanhang op straat staat te blèren omdat ze een muur en olie/mining gemeen vinden.

Did I miss anything? Toch een aardig plaatje zo een jaar na de verkiezingen.

Je vergeet de liberal pedo’s, Trump heeft 6000 and counting pedo’s in jail gemieterd en wilt het grootste gedeelte straight to the electric chair senden.

Trump. Is. Baas.

Oh ja en natuurlijk heeft hij IS verslagen, maar die credits moeten maar naar Obama gaan die de basis hiervoor in jaartje of 6 heeft gelegd...

Terug
Naar boven