- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen was ik 19 en een skinny ecto.Vent van tegen de 100 kilo kan toch wel een beestje van 30 kilo aan?
Serieuze vraag. Altijd afgevraagd. Kan goed met honden omgaan. Nooit aangevallen ofzo
Denk dat je versteld zou staan wat zo een getraind beestje met een vent van 100 kg kan doen.Vent van tegen de 100 kilo kan toch wel een beestje van 30 kilo aan?
Serieuze vraag. Altijd afgevraagd. Kan goed met honden omgaan. Nooit aangevallen ofzo
No way.Vent van tegen de 100 kilo kan toch wel een beestje van 30 kilo aan?
Zelfs met pak had ik blauwe plekken.Haha inderdaad NO WAY, al weeg je 200 kilo.
Onvoorstelbaar hoe sterk zo'n hond kan zijn.
Zelfs met pak is het "eng"

Er zijn nu al tal van incidenten waarbij mensen het onderspit delven tegen honden van burgers. (o.a. Pitbulls) Laat staat tegen superieur getrainde politie/militaire honden v.h. masterrace. Ze selecteren uiteraard niet de Quasimodo's.Ik denk dat als het een kwestie van leven en dood zou zijn de hond het uiteindelijk wel af zou leggen.
Daar moet je eerst de kans toe krijgen...Maar als er zo’n copper bij staat ga je niet de ogen van zijn hond inprikken met je duimen en shit.

Geen idee, en ik wil niet veralgemenen, maar in de Verenigde Staten lijken agenten nogal trigger happy wanneer ze denken te worden aangevallen door honden van burgers. Daar zijn ook tal van filmpjes van te vinden.Schiet ze ook niet dood. Je wordt berecht alsof je een echte cop doodschiet. Toch?

Er zijn nu al tal van incidenten waarbij mensen het onderspit delven tegen honden van burgers. (o.a. Pitbulls) Laat staat tegen superieur getrainde politie/militaire honden v.h. masterrace. Ze selecteren uiteraard niet de Quasimodo's.
Dat pak is vooral om de hond te beschermen, het slachtoffer moet wel wat voelen voor een goede reactie en training.