Fitness Seller

Verenigde Staten

Ik ben weleens in een dik pak gehesen en toen mocht ik als een Michelinpoppetje wegrennen of -fietsen en werd er zo'n hond achter mij aan gestuurd. Best leuk om te doen, maar zonder zo'n pak als het voor het echie zou zijn, zou ik echt zeven kleuren stront schijten.

Vent van tegen de 100 kilo kan toch wel een beestje van 30 kilo aan?

Serieuze vraag. Altijd afgevraagd. Kan goed met honden omgaan. Nooit aangevallen ofzo

Vent van tegen de 100 kilo kan toch wel een beestje van 30 kilo aan?

Serieuze vraag. Altijd afgevraagd. Kan goed met honden omgaan. Nooit aangevallen ofzo
Toen was ik 19 en een skinny ecto.
Als zo'n afgericht beest je been vast heeft, laat ie echt niet los totdat z'n baasje hem daar opdracht toe geeft. Onbewapend ga je daar niets tegen beginnen. Overigens staat z'n baas er ook met getrokken wapen bij, dus wegrennen lijkt me sowieso niet echt handig. De dreiging die er van zo'n beest uitgaat is echt wel angstaanjagend als je weet dat ie het op jou heeft gemunt.

Haha inderdaad NO WAY, al weeg je 200 kilo.
Onvoorstelbaar hoe sterk zo'n hond kan zijn.
Zelfs met pak is het "eng"

Ik denk dat als het een kwestie van leven en dood zou zijn de hond het uiteindelijk wel af zou leggen. Maar als er zo’n copper bij staat ga je niet de ogen van zijn hond inprikken met je duimen en shit.

Plaats je een mens en een hond in een arena vechten tot de dood, ik denk wel dat de hond dan over het algemeen her onderspit gaat delven.

Succes met de bijtkracht, snelheid, wendbaarheid, het instinct en atletisch vermogen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.731
Ik denk dat als het een kwestie van leven en dood zou zijn de hond het uiteindelijk wel af zou leggen.
Er zijn nu al tal van incidenten waarbij mensen het onderspit delven tegen honden van burgers. (o.a. Pitbulls) Laat staat tegen superieur getrainde politie/militaire honden v.h. masterrace. Ze selecteren uiteraard niet de Quasimodo's.
Maar als er zo’n copper bij staat ga je niet de ogen van zijn hond inprikken met je duimen en shit.
Daar moet je eerst de kans toe krijgen... :o

@ 1:05 Gozer leek een wapen vast te hebben. (?)

Kon dat filmpje niet vinden. Het is dus moeilijk te verifiëren wat er precies aan de hand was.
Schiet ze ook niet dood. Je wordt berecht alsof je een echte cop doodschiet. Toch?
Geen idee, en ik wil niet veralgemenen, maar in de Verenigde Staten lijken agenten nogal trigger happy wanneer ze denken te worden aangevallen door honden van burgers. Daar zijn ook tal van filmpjes van te vinden. :(

• Like
Waarderingen: BB_
  • #9.732

Hond: "Wanneer mag ik gaan pissen?"

• #9.734

Bill is een kleine meisjes neukert en Hillary dekt alles af.

Het probleem alleen met O'Keefe/ Veritas is dat ze onbetrouwbaar geweest zijn. Vol met activisten die club. Maakt het wel een uitdaging om alles voor waar aan te nemen.

Tulsi ripping Joy Behar a new one.

En wat zit er in het eten van Meghan McCain met haar Mega McCains?

Terug
Naar boven