- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Witchfight:
Verrassend, believe victims enzo geldt alleen als de beschuldigden niet bij de DNC of pc-Hollywood horen!
Sterker nog, het bedrijf wat Rose noemt, waar de man van AM werkt, een talent agent, schijnt nogal wat meisjes geleverd te hebben voor ome Harvey.Ze zijn allemaal hypocriet. Net als bij Weinstein, iedereen wist het maar niemand zei iets. Maar achteraf het allemaal veroordelen.

Wie zegt dat ik op jouw post reageerde? Ik zag dit filmpje net voorbij komen.Wonderlijk. Het gaat even over Trump en gelijk een reflex links blablablabla. Dat "links" hypocriet is (net zoals "rechts overigens), doet niks af aan de wonderlijke invulling die Trump geeft aan zijn presidentschap ten tijde van deze crisis.
Ik.
Ik dacht dat omdat Trump het juist daarover had in de post die ik maakte.
Dan zit je fout
. Anders had ik je wel geciteerd.Oke dan is het niet op jou gericht, excuses.
Was het maar alleen social media, zeker in Amerika doet de hele politiek en media mee aan dit krankzinnige circus.Oke dan is het niet op jou gericht, excuses.
Meer in het algemeen (en naar mijzelf). Want dat dit zich constant over en weer voordoet op tal van social media is zo langzamerhand ontzettend vermoeiend.
Ja. Al komt het uit dezelfde hypocriete inborst. Kennelijk vond de media het nodig om na Bush een heel toneelstuk op te tuigen rondom hoop. Nou ben ik nooit echt fan van Obama geweest maar ik moet erkennen dat hij wel talenten heeft en ook goede zaken probeerde te doen, al heeft die er meer laten liggen dan gepakt. Ik heb in het verleden The Donald als gebruikersnaam gehad dus heb het e.e.a. wel gevolgd toentertijd. Wat ook wil zeggen dat ik niet tegen Donald ben maar als die zich, naar mijn idee, als een idioot zit te gedragen dat ook benoemd mag worden zonder dat ik dan in kamp van die seniele Creepy Joe zit.Ben je het met me eens dat de houding van de pers tov Trump vanaf het begin totaal anders was tov Obama?
hij gaf de media er flink van langs , hij noemde de new york post een krant die over 5 jaar niet meer bestaatWonderlijk. Het gaat even over Trump en gelijk een reflex links blablablabla. Dat "links" hypocriet is (net zoals "rechts/midden/en wat verder nog iets in de melk heeft te brokkelen"), doet niks af aan de wonderlijke invulling die Trump geeft aan zijn presidentschap ten tijde van deze crisis.
Volgens mij bedoel je de New York Times (en eventueel de Washington post)?hij gaf de media er flink van langs , hij noemde de new york post een krant die over 5 jaar niet meer bestaat
Waarschijnlijk toch niet positief, zeker niet in het begin. Kijk naar Bush jr. is mijn momenteel veel positiever over.Trump is een fenomeen. Van de tot dusver 45 presidenten behoort hij tot elitegroepje (circa 1/4de) dat nooit vergeten zal worden.
kan zijn , dacht dat hij specifiek de new York post benoemdeVolgens mij bedoel je de New York Times (en eventueel de Washington post)?
New York Post bestaat ook.
Waarschijnlijk toch niet positief, zeker niet in het begin. Kijk naar Bush jr. is mijn momenteel veel positiever over.