XXL Nutrition

Verenigde Staten

Witchfight:

Verrassend, believe victims enzo geldt alleen als de beschuldigden niet bij de DNC of pc-Hollywood horen!

Ze zijn allemaal hypocriet. Net als bij Weinstein, iedereen wist het maar niemand zei iets. Maar achteraf het allemaal veroordelen.
Sterker nog, het bedrijf wat Rose noemt, waar de man van AM werkt, een talent agent, schijnt nogal wat meisjes geleverd te hebben voor ome Harvey.

AM was heel fel tegenover Kavanaugh en we moesten Blaisy Ford geloven, al was onduidelijk of ze elkaar ooit ontmoet hadden.
Het verhaal van Turmp dat als je beroemd bent dat je dan alles kan maken, "you can grab them by the p*ssy", wordt enorm opgeblazen, terwijl er over hem geen schandalen naar buiten komen.

Nu het over Biden gaat, wordt het slachtoffer zwart gemaakt. Artikelen in de NYT worden razendsnel aangepast, het einde van een zin dat Biden wel erg aanrakerig is wordt snel weggehaald en er wordt even toegevoegd dat valse aangifte en smaad strafbaar zijn.

Werkelijk niemand lijkt geïnteresseerd in de slachtoffers of in waarheidsvinding, het gaat echt alleen maar om het beschadigen van de "vijand" en het beschermen van de eigen kliek.

"Nothing is true and everything is permitted" :treuren:

Laatst bewerkt:

:roflol:

Links is hypocriet:

Pelosi in Chinatown op 24 feb 2020

Wonderlijk. Het gaat even over Trump en gelijk een reflex links blablablabla. Dat "links" hypocriet is (net zoals "rechts/midden/en wat verder nog iets in de melk heeft te brokkelen"), doet niks af aan de wonderlijke invulling die Trump geeft aan zijn presidentschap ten tijde van deze crisis.

Wonderlijk. Het gaat even over Trump en gelijk een reflex links blablablabla. Dat "links" hypocriet is (net zoals "rechts overigens), doet niks af aan de wonderlijke invulling die Trump geeft aan zijn presidentschap ten tijde van deze crisis.
Wie zegt dat ik op jouw post reageerde? Ik zag dit filmpje net voorbij komen.

Dan zit je fout ;). Anders had ik je wel geciteerd.
Oke dan is het niet op jou gericht, excuses.
Meer in het algemeen (en naar mijzelf). Want dat dit zich constant over en weer voordoet op tal van social media is zo langzamerhand ontzettend vermoeiend.

Oke dan is het niet op jou gericht, excuses.
Meer in het algemeen (en naar mijzelf). Want dat dit zich constant over en weer voordoet op tal van social media is zo langzamerhand ontzettend vermoeiend.
Was het maar alleen social media, zeker in Amerika doet de hele politiek en media mee aan dit krankzinnige circus.

Ik denk dat het ermee te maken heeft dat "de media" voortduren druk zijn met OMB en dat de manier waarop en de enorme hypocrisie mensen de neiging geeft om het een beetje om te draaien: iedere kritiek op Trump is per definitie een aanval op de persoon.

Natuurlijk heeft Trump fouten gemaakt en is hij zelf niet de persoon om daarop terug te komen, hij maakt het zelfs erger door in de tegenaanval te gaan.

Ben je het met me eens dat de houding van de pers tov Trump vanaf het begin totaal anders was tov Obama? Sterker nog, als de media zich zo op Obama, of Hillary als die..., hadden gestort dan was er per definitie sprake geweest van discriminatie, zoals dat tegenwoordig vaak geframed wordt als je het inhoudelijk oneens bent met een lid van een erkende slachtoffergroep.

Voor zover ik er zicht op heb is één van de minst onbetrouwbare van het hele stel nog Tucker Carlson, die heeft namelijk zowel kritiek op Trump als op de "progressieven" en prijst ze ook allebei, met een (lichte) bias naar rechts, GOP en conservatief.

Laten we in onderstaande draadje, de hypocrisie van PC "progressief" Amerika nog wat verder blootleggen, dat kan namelijk niet vaak genoeg gebeuren:

Het mooie is dat de "andere kant" vindt dat CNN helemaal van het padje is met die koppen, "losing it" zag ik voorbij komen met 4 foto's van 4 verschillende headlines bij de persco. Het is behalve opzet ook een fenomeen (naam ff kwijt) dat bv bij een voetbalwedstrijd fans niet objectief kunnen kijken; men ziet een correcte tackel en een kaartennaaier vs een moordaanslag in dezelfde actie.

Het gewraakte filmpje hangt eronder.

Overigens heeft Nico Dijkshoorn helemaal gelijk, met stijgende verbazing zit je naar die persco's te kijken en iedere keer als je denkt dat je het meest bizarre hebt gezien raak je weer verbijsterd.

Laatst bewerkt:
Ben je het met me eens dat de houding van de pers tov Trump vanaf het begin totaal anders was tov Obama?
Ja. Al komt het uit dezelfde hypocriete inborst. Kennelijk vond de media het nodig om na Bush een heel toneelstuk op te tuigen rondom hoop. Nou ben ik nooit echt fan van Obama geweest maar ik moet erkennen dat hij wel talenten heeft en ook goede zaken probeerde te doen, al heeft die er meer laten liggen dan gepakt. Ik heb in het verleden The Donald als gebruikersnaam gehad dus heb het e.e.a. wel gevolgd toentertijd. Wat ook wil zeggen dat ik niet tegen Donald ben maar als die zich, naar mijn idee, als een idioot zit te gedragen dat ook benoemd mag worden zonder dat ik dan in kamp van die seniele Creepy Joe zit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.055
Trump is een fenomeen. Van de tot dusver 45 presidenten behoort hij tot elitegroepje (circa 1/4de) dat nooit vergeten zal worden.

Wonderlijk. Het gaat even over Trump en gelijk een reflex links blablablabla. Dat "links" hypocriet is (net zoals "rechts/midden/en wat verder nog iets in de melk heeft te brokkelen"), doet niks af aan de wonderlijke invulling die Trump geeft aan zijn presidentschap ten tijde van deze crisis.
hij gaf de media er flink van langs , hij noemde de new york post een krant die over 5 jaar niet meer bestaat

hij gaf de media er flink van langs , hij noemde de new york post een krant die over 5 jaar niet meer bestaat
Volgens mij bedoel je de New York Times (en eventueel de Washington post)?

New York Post bestaat ook.
Trump is een fenomeen. Van de tot dusver 45 presidenten behoort hij tot elitegroepje (circa 1/4de) dat nooit vergeten zal worden.
Waarschijnlijk toch niet positief, zeker niet in het begin. Kijk naar Bush jr. is mijn momenteel veel positiever over.

Volgens mij bedoel je de New York Times (en eventueel de Washington post)?

New York Post bestaat ook.

Waarschijnlijk toch niet positief, zeker niet in het begin. Kijk naar Bush jr. is mijn momenteel veel positiever over.
kan zijn , dacht dat hij specifiek de new York post benoemde

Terug
Naar boven