- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt van Creepy Joe af, gaat niet lekker met hem misschien vervangen ze 'm wel maar dat zou uitzonderlijk zijn. De economie krijgt daar ongekende klappen. De groep die geraakt wordt zal cruciaal zijn gok ik.Ik helemaal niets gelezen maar is Corona dan toch de situatie die onze redder van het vrije woord van zijn troon trekt?
Die zal nooit potus worden. Te radicaal momenteel voor de meesten.
De economie dichthouden is daar ook een ramp.Corona uitbraak is in de VS nog duidelijk niet op de weg terug zoals Europa nu laat zien.
Economie daar nu open zetten gaat leuk worden de komende maanden.
![]()
Coronavirus in the U.S.: Latest Map and Case Count
A detailed county map shows the extent of the coronavirus outbreak, with tables of the number of cases by county.www.nytimes.com
Maar hij zegt de waarheid en is tegen het establishment!!! Wilde je dan crooked Hillary en haar pedo ring?Los van Racisme of seksisme of wat dan ook. Zo’n mong**l wil je toch niet als staatshoofd hebben?
In bovenste filmpje wordt ook Tucker genoemd als slechte naam, maar vanwege hieronder licht teleurgesteld in Carlson, en ik ben nog wel een liefhebber.
Wat is de disinformation precies?
Volgens mij zegt die Matt Gaetz alleen ietwat verkeerd dat de $3.7 miljoen voor het Wuhan Lab is, terwijl maar een deel ervan daar heen gaat.
Het CBS/60minutes artikel bevat trouwens ook weinig feiten die ook maar iets zouden weerleggen of aantonen. Vooral geklaag van de directeur en orange man bad. Ook geen primeur, report van Politico 2 weken terug (!) ging er al wat dieper/beter op in.
![]()
Trump cuts U.S. research on bat-human virus transmission over China ties
The National Institutes of Health on Friday told EcoHealth Alliance, the study’s sponsor for the past five years, that all future funding was cut.www.politico.com
Award Information | HHS TAGGS
HHS’ Tracking Accountability in Government Grants System (TAGGS) website is a robust reporting tool that displays detailed information on government grants.taggs.hhs.gov
Overigens werd NIH funding al in februari gecut, ver voor die zogenaamde 'disinformation campaign'. Gewoon als onderdeel van het nieuwe budget. Andere prioriteiten.
![]()
Trump Proposes Significant Cuts to NIH for 2021 Budget
The president's request for next year’s federal budget includes a 7 percent drop in funding for the National Institutes of Health and reductions for other science agencies.www.the-scientist.com
Hij laat wel eens gekkies aan het woord, hun woorden zijn dan niet perse de zijne. Wellicht dat hij het er vanavond over heeft. Als hij echt feiten mis had wil hij dat wel eens corrigeren. Gaat nog wel eens mee met (doet suggesties of stelt vragen over-) verhalen die net over de grens van het verifieerbare zijn, maar ik heb hem in z'n reporting over corona nog niet op leugens of verkeerde verwoordingen kunnen betrappen.Ik verwacht meer en beter van Tucker! Bovendien vind ik het goed dat er dergelijk onderzoek plaatsvindt.
Ook vind ik het triest dat het beleid van Trump wel eens voor een groot deel gedicteerd (beïnvloed is te mild) lijkt te worden door talking points op Fox News, het is beter dan CNN of CNBC, maar toch.