Fitness Seller

Verenigde Staten

Overgevoelige mevrouw die meteen de racismekaart trekt en CNN die er ook een racistische draai aangeeft (tot 2:22). Het lijkt alleen nog maar om etniciteit, gender, seksualiteit en leeftijd te gaan in de V.S. inhoud doet er niet meer toe :kots:

Dat vraag ik me dus echt af, natuurlijk draait en framet CNN, maar mogelijk is dit wel gewoon racisme en dat is ook slecht als Trump het doet.
Los van Racisme of seksisme of wat dan ook. Zo’n mong**l wil je toch niet als staatshoofd hebben?
Liever geen racist of andere identiteitspolitiek in het Blanke Witte Huis.
Maar hij zegt de waarheid en is tegen het establishment!!! Wilde je dan crooked Hillary en haar pedo ring?

/sarcasme
Moet het "/sarcasme" niet tussen je eerste en tweede zin staan? Dat over crooked Hillary is toch gewoon waar, en die pedo ring is ivm Epstein ook niet ondenkbaar.

Dat vraag ik me dus echt af, natuurlijk draait en framet CNN, maar mogelijk is dit wel gewoon racisme en dat is ook slecht als Trump het doet.
"Ask China" is geen racisme.

Mensen als slaven katoen laten plukken of ze verplicht achterin de bus zetten vanwege hun huidskleur/afkomst, dat is racisme.

Maar het is dus mogelijk racisme omdat die vrouw Aziatisch is? Dus Trump mag "Ask China" wel tegen een blanke zeggen maar niet tegen een 'asian'? Dat is dus discriminatie op grond van afkomst/huidskleur en dus racisme.

Tegenwoordig is het al racisme als ik een scheet laat in de buurt van een paar n*gers.

Ze zouden elke vrouw die tijdens een discussie om niets meteen de racisme kaart trekt gewoon minstens 10 minuten moeten laten zwaffelen door een bbc.

Ze zouden elke vrouw die tijdens een discussie om niets meteen de racisme kaart trekt gewoon minstens 10 minuten moeten laten zwaffelen door een bbc.
Racisme vervangen door/aanvullen met seksisme, jij bent lekker bezig! :P

Serieus: ik zeg niet dat het racisme was van Trump, maar het beeld is wel wat ongelukkig. Trump heeft vaker China de schuld gegeven, maar heeft hij vaker bij anderen gezegd dat ze het maar aan China moesten vragen? Trump ,mag tegen iedereen "Ask China", zeggen, maar niet alleen tegen mensen met een Aziatische achtergrond.

Als het een uitglijder was van Trump, dan was het wat mij betreft ook niet meer dan dat, de poppetjes op CNN zien natuurlijk meteen een patroon, maar two wrongs....

Racisme vervangen door/aanvullen met seksisme, jij bent lekker bezig! :P

Serieus: ik zeg niet dat het racisme was van Trump, maar het beeld is wel wat ongelukkig. Trump heeft vaker China de schuld gegeven, maar heeft hij vaker bij anderen gezegd dat ze het maar aan China moesten vragen? Trump ,mag tegen iedereen "Ask China", zeggen, maar niet alleen tegen mensen met een Aziatische achtergrond.

Als het een uitglijder was van Trump, dan was het wat mij betreft ook niet meer dan dat, de poppetjes op CNN zien natuurlijk meteen een patroon, maar two wrongs....
Als hij het alleen aan mensen met een Aziatische achtergrond zou vragen klopt dat, maar juist doordat hij al vaak de vinger richting China wijst lijkt mij die niet racistisch en vind ik het passen in het plaatje. Ach, al had hij het wel 'racistisch' bedoeld, dan komen we er toch niet achter. Ik vind het maar kleinzerig van de journalist en opportunistisch om Trump maar weer eens af te beelden als racist.

Als hij het alleen aan mensen met een Aziatische achtergrond zou vragen klopt dat, maar juist doordat hij al vaak de vinger richting China wijst lijkt mij die niet racistisch en vind ik het passen in het plaatje. Ach, al had hij het wel 'racistisch' bedoeld, dan komen we er toch niet achter. Ik vind het maar kleinzerig van de journalist en opportunistisch om Trump maar weer eens af te beelden als racist.
Zoals zijn fantastische nieuwe woordvoerder al zei: "Die journalisten weten het uiteindelijk altijd over zichzelf te laten gaan, ik, ik, ik!

Wat ik vet heb gemaakt is overigens een schijntegenstelling.

Trump doet wat bij doet om eigen falen te verbergen. China, Obamagate en straks Creepy Joe. Het laatste is dan wel vermakelijk.

Trump doet wat bij doet om eigen falen te verbergen. China, Obamagate en straks Creepy Joe. Het laatste is dan wel vermakelijk.
En wat doen de MSM (en Fox): hook, line and sinker!

Overigens zijn alle drie die afleidingsmanoeuvres niet noodzakelijk onwaar.

Ik dacht vanmorgen even dat Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag vallen, Rose en Candice die het met elkaar eens zijn:

Die media is continue bezig met hem Proberen aan te vallen op dingen waar andere verantwoordelijk voor zijn, groot gelijk dat ie wegliep en dat ie zegt ask China... Want China heeft heel veel info achtergehouden betreft 't virus en doet 't nog altijd, ook wij hier zitten in deze situatie door China... 't virus komt Uit een lab in China, daar is 't bewijs al voor, Trump doet alles volgens plan, ook 't weglopen nu dat heeft ie voorbereid, hij maakt nooit uitglijders en alles is uitgedacht... Maar de meeste zien 't spel niet dat ie speelt...

Die media is continue bezig met hem Proberen aan te vallen op dingen waar andere verantwoordelijk voor zijn, groot gelijk dat ie wegliep en dat ie zegt ask China... Want China heeft heel veel info achtergehouden betreft 't virus en doet 't nog altijd, ook wij hier zitten in deze situatie door China... 't virus komt Uit een lab in China, daar is 't bewijs al voor, Trump doet alles volgens plan, ook 't weglopen nu dat heeft ie voorbereid, hij maakt nooit uitglijders en alles is uitgedacht... Maar de meeste zien 't spel niet dat ie speelt...
Heb je de initiële vraag van de journaliste wel gehoord?

Wel een fijne gedachte trouwens dat de leider van zo’n machtig land een spel speelt.

Heb alles gezien, maar tis een truc van de media en ook de democraten om overal iets racistisch of discriminerend in te zien, zo spelen ze het al heel lang. Media en democraten zijn een team...

Wel een fijne gedachte trouwens dat de leider van zo’n machtig land een spel speelt.
LOL denk dat jij je eens moet gaan verdiepen in wat er werkelijk speelt in de wereld

thumb_ohboy-here-we-go-again-kmeme-com-when-you-thought-you-49661317.png

😎

Bijlagen

• imageedit_645_3117981996.jpg
    imageedit_645_3117981996.jpg
    171,5 KB · Weergaven: 48
Heb alles gezien, maar tis een truc van de media en ook de democraten om overal iets racistisch of discriminerend in te zien, zo spelen ze het al heel lang. Media en democraten zijn een team...
Je hebt helemaal gelijk, maar je bent onvolledig:
EDIT:
En wat doen de MSM (en Fox): hook, line and sinker!

Laatst bewerkt:
Wat voor truc? Een journalist stelt een simple vraag over wat Trump telkens vertelt, namelijk dat ze zoveel testen uitvoeren en daar kan hij niet normal op reageren.

Wat voor truc? Een journalist stelt een simple vraag over wat Trump telkens vertelt, namelijk dat ze zoveel testen uitvoeren en daar kan hij niet normal op reageren.
Trump kan niet eens een normale zin uitspreken, z'n hele manier van praten is wat a-typisch en daarom makkelijk te persifleren.

"Ik ga even naar de wc... trouwens de grootste drol ooit gelegd... je zal het zien... niemand kan poepen zoals Amerika... wij maken echt de grootste hopen van de hele wereld."

EDIT: nog steeds een betere keus dan Hillary.

Terug
Naar boven