apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze trok een mes nadat ze werd aangevallen en beroofd. Ze probeerde in haar eentje de plunderaars te stoppen.Had delen hiervan vanuit een andere hoek al zien langskomen, er schijnt wat onduidelijkheid te zijn of er nu wel of niet een mes was, of dat ze mensen "stak" met een opgevouwen bril en of er nu wel of niet later een mes was.
Dat blanke of minder getinte antifa meisje bevalt me ook maar matig.
Dit brengt echt weer het beste in mensen naar boven.
Ongetwijfeld zie ik dat helemaal verkeerd en moet ik juist heel veel respect hebben voor deze moedige onrechtbestrijders.
Bij een andere winkel stonden wat rednecks met een ar-15, vonden het erg van de overleden man, maar vonden het plunderen niet kunnen, dus gingen maar posten en patrouilleren aangezien de politie belegerd werd en om het huis van verdachte 1 stond.Ze trok een mes nadat ze werd aangevallen en beroofd. Ze probeerde in haar eentje de plunderaars te stoppen.
Dit is er eentje van tempo team. Althans, als je die scootmobiel wegdenkt.
Ik neem aan dat je dit filmpje bedoelt?Bij een andere winkel stonden wat rednecks met een ar-15, vonden het erg van de overleden man, maar vonden het plunderen niet kunnen, dus gingen maar posten en patrouilleren aangezien de politie belegerd werd en om het huis van verdachte 1 stond.
Vond ik ook mooi bij Katrina: trailer met boot achter de pick-up, gewoon die kant op rijden en mensen gaan helpen.
Volgens politiechef komen veel plunderaars van elders.
Ik naam aan dat je dit filmpje bedoelt?
Goede zaak dit soort mensen. Ze stonden trouwens samen met een paar n*gers.
Kan het filmpje niet meer vinden maar zo'n beetje alle politie van die hele staat stonden voor z'n deur? Terwijl er toch wel wat te doen was..aangezien de politie belegerd werd en om het huis van verdachte 1 stond.
Precies dat filmpje ja, met dat hysterische gekrijs erbij.Kan het filmpje niet meer vinden maar zo'n beetje alle politie van die hele staat stonden voor z'n deur? Terwijl er toch wel wat te doen was..
Ondertussen geflagged voor het verheerlijken van geweld.
![]()
Chaos.
"When the looting starts, the shooting starts".
Nice.

Ondertussen geflagged voor het verheerlijken van geweld.
![]()
Chaos.
Er waren ook echte black blockers.Stel je bent een racistische agent en hebt een tyfushekel aan n*gers, wat is dan het beste dat je kan doen in deze situatie?
Precies, undercover de hele situatie laten escaleren door zelf te beginnen met het aanrichten van vernielingen. De schapen zullen vervolgens vanzelf volgen terwijl jij allang de scene verlaten hebt.
Het zou mij niets verbazen in ieder geval.