AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Had delen hiervan vanuit een andere hoek al zien langskomen, er schijnt wat onduidelijkheid te zijn of er nu wel of niet een mes was, of dat ze mensen "stak" met een opgevouwen bril en of er nu wel of niet later een mes was.

Dat blanke of minder getinte antifa meisje bevalt me ook maar matig.

Dit brengt echt weer het beste in mensen naar boven.

Ongetwijfeld zie ik dat helemaal verkeerd en moet ik juist heel veel respect hebben voor deze moedige onrechtbestrijders.

Had delen hiervan vanuit een andere hoek al zien langskomen, er schijnt wat onduidelijkheid te zijn of er nu wel of niet een mes was, of dat ze mensen "stak" met een opgevouwen bril en of er nu wel of niet later een mes was.

Dat blanke of minder getinte antifa meisje bevalt me ook maar matig.

Dit brengt echt weer het beste in mensen naar boven.

Ongetwijfeld zie ik dat helemaal verkeerd en moet ik juist heel veel respect hebben voor deze moedige onrechtbestrijders.
Ze trok een mes nadat ze werd aangevallen en beroofd. Ze probeerde in haar eentje de plunderaars te stoppen.

Dit is er eentje van tempo team. Althans, als je die scootmobiel wegdenkt.

Ze trok een mes nadat ze werd aangevallen en beroofd. Ze probeerde in haar eentje de plunderaars te stoppen.

Dit is er eentje van tempo team. Althans, als je die scootmobiel wegdenkt.
Bij een andere winkel stonden wat rednecks met een ar-15, vonden het erg van de overleden man, maar vonden het plunderen niet kunnen, dus gingen maar posten en patrouilleren aangezien de politie belegerd werd en om het huis van verdachte 1 stond.

Vond ik ook mooi bij Katrina: trailer met boot achter de pick-up, gewoon die kant op rijden en mensen gaan helpen.

Volgens politiechef komen veel plunderaars van elders.

Laatst bewerkt:
Bij een andere winkel stonden wat rednecks met een ar-15, vonden het erg van de overleden man, maar vonden het plunderen niet kunnen, dus gingen maar posten en patrouilleren aangezien de politie belegerd werd en om het huis van verdachte 1 stond.

Vond ik ook mooi bij Katrina: trailer met boot achter de pick-up, gewoon die kant op rijden en mensen gaan helpen.

Volgens politiechef komen veel plunderaars van elders.
Ik neem aan dat je dit filmpje bedoelt?

Goede zaak dit soort mensen. Ze stonden trouwens samen met een paar n*gers.

Laatst bewerkt:
Kan het filmpje niet meer vinden maar zo'n beetje alle politie van die hele staat stonden voor z'n deur? Terwijl er toch wel wat te doen was..
Precies dat filmpje ja, met dat hysterische gekrijs erbij.

Lynchmob voorkomen, dat wil je er echt niet bij hebben, dan slaat de vlam in de pan.

Kijk eens aan. Trump is klaar met social media cencorship en ondertekent een executive order om social media bedrijven zoals twitter en facebook aan te pakken.

Komt er als ik het zo lees op neer dat die bedrijven bepaalde beschermingen genieten omdat ze zich labelen als online platform. Trump vindt echter dat ze zich gedragen als publisher aangezien ze content aanpassen en verwijderen. Dit gebeurd met name politiek gemotiveerd (rechts wordt gecensureerd, shadowbanned, etc). Als publisher verliezen ze bepaalde beschermingen en kunnen ze worden aangeklaagd.

Een post op Zerohedge vat t wel redelijk goed samen:

"Social media (Google, Facebook, Twitter, etc.) is either:

A "platform" that allows all opinions and is protected by the 1st Amendment. Like Ma Bell in the 1950s, they couldn't refuse to hook up a phone for you because they didn't like your politics in your phone conversations.

A for profit private business that can do as they please and ban anyone they want, just like any other publishing house. Then they also can be sued for slander and libel for any content.

You can't have both."

Laatst bewerkt:

Ondertussen geflagged voor het verheerlijken van geweld.

4reatxcipm151.jpg

Chaos.

Ondertussen geflagged voor het verheerlijken van geweld.

4reatxcipm151.jpg

Chaos.

Als de overheid gematigd optreedt, dan gaan bij gewelddadig protest mensen Law & Order stemmen. Hoe meer Antifa en gewelddadig BLM, hoe groter de kans op 4 more years!

Twee draadjes die absoluut de moeite waard zijn van Zaid en Omar:

Stel je bent een racistische agent en hebt een tyfushekel aan n*gers, wat is dan het beste dat je kan doen in deze situatie?

Precies, undercover de hele situatie laten escaleren door zelf te beginnen met het aanrichten van vernielingen. De schapen zullen vervolgens vanzelf volgen terwijl jij allang de scene verlaten hebt.

Het zou mij niets verbazen in ieder geval.

Stel je bent een racistische agent en hebt een tyfushekel aan n*gers, wat is dan het beste dat je kan doen in deze situatie?

Precies, undercover de hele situatie laten escaleren door zelf te beginnen met het aanrichten van vernielingen. De schapen zullen vervolgens vanzelf volgen terwijl jij allang de scene verlaten hebt.

Het zou mij niets verbazen in ieder geval.
Er waren ook echte black blockers.

Zijn bij demonstraties en voetbalfans ook vaak agenten mee, die lokken ook wel eens uit. Antifas spreken vaak codes af, dat er bij een bepaald signaal iedereen bij voorbeeld gaat zitten of zich omdraait, degene die niet meteen meedoen, die zijn af.

Ben benieuwd of het echt zo is en wat dan het doel was. Ergens hoop je dat het een poging was niet een woonwijk af te laten fokken, dan maar een gebouw.

Laatst bewerkt:

The age of misinformation. Wat is waar en wat is niet waar? Kheb t hier al vaker gezegd. Tegenwoordig kan je bijna niks meer geloven wat je leest of ziet. Alles moet je meervoudig checken via verschillende bronnen om een beetje een beeld te krijgen wat er is gebeurd/gezegd en zelfs dan kloppen de feiten vaak niet 100%. Iedereen heeft een politiek gekleurde agenda tegenwoordig.

Daarnaast gaat het bij de media ook niet meer om de waarheidsvinding maar om wie als eerste het nieuws brengt. Ik had een lange rant hierover een tijdje geleden maar kan m niet terugvinden. Wel grappig dat ik net een interview van Denzel Washington vond waarin hij hetzelfde zegt.

Smart cookie die Denzel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven