AndroidHealthClinic

Sticky Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Omdat we (en daarmee bedoel ik waarschijnlijk vooral mezelf) er geen genoeg van kunnen krijgen: wat doe je als de pers niet de belangrijke vragen stelt?

Dan help je ze een handje en geef je ze huiswerk voor in het weekend met een mooie slideshow (since some of you may be visual learners, ofzo :roflol: ):
 
Laatst bewerkt:
Zoveel mensen kijken niet naar Fox best bekeken uitzendingen. Paar miljoen geloof ik. CNN is nog zieliger.
 
Zoveel mensen kijken niet naar Fox best bekeken uitzendingen. Paar miljoen geloof ik. CNN is nog zieliger.
CNN finished 22nd, with an average of 972,000 viewers per night.

Iets om over na te denken als de NOS weer vooral beelden van CNN laat zien.

In 2019 gemiddeld 2,5 miljoen op een avond, best bekeken hosts: Hannity en (let op chrisk) Tucker Carlson.

MSNBC's "Rachel Maddow Show" was third, with 2.78 million, followed by Fox's "The Ingraham Angle," with 2.57 million, and "The Five" at 2.55 million.

Carlson and Maddow switched places in the 2019 rankings compared to the previous year, when Maddow claimed the No. 2 ranking.



Ter vergelijking er keken gisteren 2 miljoen mensen naar het 8 uur journaal, 1 miljoen naar half 8 nieuws op RTL.
 
CNN finished 22nd, with an average of 972,000 viewers per night.

Iets om over na te denken als de NOS weer vooral beelden van CNN laat zien.

In 2019 gemiddeld 2,5 miljoen op een avond, best bekeken hosts: Hannity en (let op chrisk) Tucker Carlson.

MSNBC's "Rachel Maddow Show" was third, with 2.78 million, followed by Fox's "The Ingraham Angle," with 2.57 million, and "The Five" at 2.55 million.

Carlson and Maddow switched places in the 2019 rankings compared to the previous year, when Maddow claimed the No. 2 ranking.



Ter vergelijking er keken gisteren 2 miljoen mensen naar het 8 uur journaal, 1 miljoen naar half 8 nieuws op RTL.
Nice dat wist ik niet. Dat Tucker zo goed bekeken wordt geeft me weer wat hope in humanity.
 
Ik kom weleens op Breitbart, maar ook op Vox! :roflol:

Mooi artikel, dank!

Fox News viewers also had a notably negative view of House Speaker Nancy Pelosi. More than eight-in-ten of those who named Fox News as their main source of political news (85%) gave Pelosi a very cold rating on the thermometer – between 0 and 24. That was more than double the share of all U.S. adults who gave Pelosi a very cold rating (41%).

Ja, echt wel! Botox and Booze!
 
Nice dat wist ik niet. Dat Tucker zo goed bekeken wordt geeft me weer wat hope in humanity.
Vooral dat het in het algemeen zo slecht bekeken wordt.

Volgt men het nieuws nauwelijks, of kijkt men meer op State-niveau?
 
Ter vergelijking er keken gisteren 2 miljoen mensen naar het 8 uur journaal, 1 miljoen naar half 8 nieuws op RTL.
Kijken Amerikanen misschien meer naar lokale (state) nieuws programma's dan naar die grote shows? Wij hebben natuurlijk maar een handjevol zenders waarvan slechts een paar iets van belang tonen, tegenover hun honderden.

Tv kijken doen ze wel genoeg geloof ik. Ergens moet toch veel meer dan 2M terecht komen.
 
Ons engeltje is in het lange Memoriam Day weekend naar de kerk geweest, er zaten geen kalmerende middelen in de communie.
Als de engel die Adam en Eva met een vurig zwaard uit de Hof van Eden jaagt.
 
Vast niet compliant
Vaak blijkt bij high profile cases dat het uiteindelijk toch net ff iets anders in elkaar steekt, maar voor nuance is dan geen ruimte meer.

Zoals Candace Owens over die hardloper zei:
1. He didn't deserve to die;

2. He wasn't just a jogger.

This can both be true. (Of zoiets)

Niemand is geïnteresseerd in de waarheid, alleen hoe het politiek gebruikt en gepolariseerd kan worden.

Het doet me iets beter begrijpen waarom er zoveel ophef was over die Karen met d'r Cocker Spaniel in New York. Al vind ik het oproepen om mensen te ontslaan altijd nogal wat. Wat bereik je daarmee.

Ik heb me weleens laten vertellen dat er verhoudingsgewijs meer blanke mannen sterven door politiegeweld als je dit afzet tegen het aantal aanhoudingen of verdachten ofzo. In hoeverre heeft Amerika niet op de eerste plaats een probleem met politiegeweld.

Als zo'n burgemeester zegt dat we allemaal de video hebben kunnen zien dan klopt dat, maar niet wat er daarvoor gebeurde. Als hij zich daadwerkelijk heftig verzet heeft wil een agent zich wellicht niet in de maling laten nemen. Al lijkt het erop dat ie er wel heel lang mee is doorgegaan.

Wat allemaal niet verandert dat iemand onnodig om het leven is gekomen. Het is hoe dan ook een triest verhaal.

Edit:
White woman walking her dog off a leash calls the COPS on black man https://www.dailymail.co.uk/news/ar...ked-on.html?ito=native_share_article-masthead
 
Laatst bewerkt:
Oordeel zelf.
Je weet inderdaad niet wat er van te voren heeft plaatsgevonden, maar dit gaat gewoon te ver. Filmer herhaalt ook vaker dat hij geen lucht meer krijgt en andere agenten staan er bij en keken erna.
 
Oordeel zelf.
Je weet inderdaad niet wat er van te voren heeft plaatsgevonden, maar dit gaat gewoon te ver. Filmer herhaalt ook vaker dat hij geen lucht meer krijgt en andere agenten staan er bij en keken erna.
Ik ben het helemaal met je eens.

Edit: ben nu nog niet eens op een kwart van het filmpje en deze is ff wat heftiger dan die bij de NOS.
 
Laatst bewerkt:
Ja ze zijn lekker bezig blacks vs white verhalen in de media naar voren te brengen. Vooral sneu dat het zo eenzijdig is terwijl er genoeg zielige verhalen van blanken zijn.

Wat was dat in dat artikel over tv kanalen? Fox kijkers zijn vooral blank en de cnn/msnbc/cia groep trekt grotendeels bruine kijkers? Doelgroep emotioneel geprikkeld houden?

Je weet inderdaad niet wat er van te voren heeft plaatsgevonden,
Daar wil ik juist ook over oordelen, maar wat we kunnen zien is sowieso verkeerd handelen imho. Aanhouding mag van mij best hardhandig waar nodig, maar eens er controle is en de suspect in handboeien ligt kan die druk er toch af. Knie op rug/nek mag vast ook wel, maar zal niet bedoelt zijn om zo lang te doen dat iemand stikt oid.
 
Vaak blijkt bij high profile cases dat het uiteindelijk toch net ff iets anders in elkaar steekt, maar voor nuance is dan geen ruimte meer.
Er zijn best wel eens uitzonderingen die in het licht mogen komen. Het jammerlijke is dat de media elke schermutseling opgooit tot er weer eentje blijft plakken.

Zoals Candace Owens over die hardloper zei:
1. He didn't deserve to die;

2. He wasn't just a jogger.

This can both be true. (Of zoiets)

Niemand is geïnteresseerd in de waarheid, alleen hoe het politiek gebruikt en gepolariseerd kan worden.
Dat is ook wel een interessant geval.

Het doet me iets beter begrijpen waarom er zoveel ophef was over die Karen met d'r Cocker Spaniel in New York. Al vind ik het oproepen om mensen te ontslaan altijd nogal wat. Wat bereik je daarmee.
Ging dat niet ook om hoe ze met haar hond omging? Die ze maar ingeleverd heeft.. Dat ontslaan is ook zo'n raar fenomeen ja. Kan me niet voorstellen dat zo iemand na alle ophef nog ergens aan het werk komt met al die overgevoelige corporate social justice warriors aan de macht.

Ik heb me weleens laten vertellen dat er verhoudingsgewijs meer blanke mannen sterven door politiegeweld als je dit afzet tegen het aantal aanhoudingen of verdachten ofzo. In hoeverre heeft Amerika niet op de eerste plaats een probleem met politiegeweld.
Dacht dat er wel eens vrij duidelijke stats van voorbij komen, onevenredig iets meer blanke slachtoffers dan donkeren. In elk geval niet onevenredig veel donkere slachtoffers zoals voor wordt gehouden. Ondanks alle disproportionaliteit die daar terecht toe zou kunnen leiden. Misschien gaat politie wel vaker voorzichtig met donkere mannen om dan met blanken.

Buiten politiegeweld om is het helemaal een lachertje. Als die 90-95% eens realistisch in de media naar voren kwam...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven