- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik ben eigenlijk vooral bang dat het niet om de slachtoffers gaat, maar om politieke motieven. Zie ook Jimmy Fallon. (Denk ook ff aan Tara Reade)Er zijn best wel eens uitzonderingen die in het licht mogen komen. Het jammerlijke is dat de media elke schermutseling opgooit tot er weer eentje blijft plakken.
Dat is ook wel een interessant geval.
Ging dat niet ook om hoe ze met haar hond omging? Die ze maar ingeleverd heeft.. Dat ontslaan is ook zo'n raar fenomeen ja. Kan me niet voorstellen dat zo iemand na alle ophef nog ergens aan het werk komt met al die overgevoelige corporate social justice warriors aan de macht.
Dacht dat wel eens vrij duidelijke stats van voorbij komen, onevenredig iets meer blanke slachtoffers dan donkeren. In elk geval niet onevenredig veel donkere slachtoffers zoals voor wordt gehouden. Ondanks alle disproportionaliteit die daar terecht toe zou kunnen leiden. Misschien gaat politie wel vaker voorzichtig met donkere mannen om dan met blanken.
Buiten politiegeweld om is het helemaal een lachertje. Als die 90-95% eens realistisch in de media naar voren kwam...
Heeft Biden al een running mate gekozen? De kansen van Kamela gingen zojuist omhoog.
Naar ik begrepen heb mag een agent in die staat z'n knie in iemands nek leggen, waanzin!
Het wachten is op S. Simons die dit naar Nederland gaat halen of DENK die dit uit gaat buiten.

Terechte shootings zijn geen probleem. Of violence/deaths dan.