AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Er zijn best wel eens uitzonderingen die in het licht mogen komen. Het jammerlijke is dat de media elke schermutseling opgooit tot er weer eentje blijft plakken.

Dat is ook wel een interessant geval.

Ging dat niet ook om hoe ze met haar hond omging? Die ze maar ingeleverd heeft.. Dat ontslaan is ook zo'n raar fenomeen ja. Kan me niet voorstellen dat zo iemand na alle ophef nog ergens aan het werk komt met al die overgevoelige corporate social justice warriors aan de macht.

Dacht dat wel eens vrij duidelijke stats van voorbij komen, onevenredig iets meer blanke slachtoffers dan donkeren. In elk geval niet onevenredig veel donkere slachtoffers zoals voor wordt gehouden. Ondanks alle disproportionaliteit die daar terecht toe zou kunnen leiden. Misschien gaat politie wel vaker voorzichtig met donkere mannen om dan met blanken.

Buiten politiegeweld om is het helemaal een lachertje. Als die 90-95% eens realistisch in de media naar voren kwam...
Ik ben eigenlijk vooral bang dat het niet om de slachtoffers gaat, maar om politieke motieven. Zie ook Jimmy Fallon. (Denk ook ff aan Tara Reade)

Heeft Biden al een running mate gekozen? De kansen van Kamela gingen zojuist omhoog.

Naar ik begrepen heb mag een agent in die staat z'n knie in iemands nek leggen, waanzin!

Het wachten is op S. Simons die dit naar Nederland gaat halen of DENK die dit uit gaat buiten.

Ja ze zijn lekker bezig blacks vs white verhalen in de media naar voren te brengen. Vooral sneu dat het zo eenzijdig is terwijl er genoeg zielige verhalen van blanken zijn.

Wat was dat in dat artikel over tv kanalen? Fox kijkers zijn vooral blank en de cnn/msnbc/cia groep trekt grotendeels bruine kijkers? Doelgroep emotioneel geprikkeld houden?

Daar wil ik juist ook over oordelen, maar wat we kunnen zien is sowieso verkeerd handelen imho. Aanhouding mag van mij best hardhandig waar nodig, maar eens er controle is en de suspect in handboeien ligt kan die druk er toch af. Knie op rug/nek mag vast ook wel, maar zal niet bedoelt zijn om zo lang te doen dat iemand stikt oid.
Eens.

Ging dat niet ook om hoe ze met haar hond omging? Die ze maar ingeleverd heeft.. Dat ontslaan is ook zo'n raar fenomeen ja. Kan me niet voorstellen dat zo iemand na alle ophef nog ergens aan het werk komt met al die overgevoelige corporate social justice warriors aan de macht.
Ze is trouwens al ontslagen.

Verder las ik dat zij nogal een geschiedenis had om haar hond te gebruiken (lees; mishandelen) om aandacht te krijgen.
EY5hTJNX0AAwTp8
1590565245331.png
1590565270406.png
1590565305624.png

Raar mens.

Bijlagen

• 1590565245471.png
    1590565245471.png
    586,6 KB · Weergaven: 35
Shit is going down in Minneapolis. Herhaling van Baltimore 2015?

Gast op 0:31 lijkt wel Antifa.

Verder las ik dat zij nogal een geschiedenis had om haar hond te gebruiken (lees; mishandelen) om aandacht te krijgen.
Is dat niet wat 99% van de gebruikers op social media doen? Daar is het toch voor?

Mag haar wel. Maakt zich zorgen om haar hond en is racistisch. Moment van zwakte?

Dat een financiele dienstverlener zich door die sociale onzin van een medewerker ontdoet. "put on administrative leave" het is toch geen agent of ambtenaar die moet zorgen niet racistisch te handelen..

In New York wonen is ook geen pretje, zou er gek van worden. Waar is die tijd dat NYers iedereen om zich heen kapot schelden en grote corporate firms te druk bezig waren hun winsten op te snuiven om zich druk te maken over wat iemand van hun imago vind?

Is dat niet wat 99% van de gebruikers op social media doen? Daar is het toch voor?

Mag haar wel. Maakt zich zorgen om haar hond en is racistisch. Moment van zwakte?

Dat een financiele dienstverlener zich door die sociale onzin van een medewerker ontdoet. "put on administrative leave" het is toch geen agent of ambtenaar die moet zorgen niet racistisch te handelen..

In New York wonen is ook geen pretje, zou er gek van worden. Waar is die tijd dat NYers iedereen om zich heen kapot schelden en grote corporate firms te druk bezig waren hun winsten op te snuiven om zich druk te maken over wat iemand van hun imago vind?
Volgens Candace Owens heeft de filmer geroepen toen zij niet haar hond wilde aanlijnen dat zij dan niet leuk zou vinden wat hij ging doen, waarop hij haar hond naar zich toe zou hebben geroepen.

Dat maakt het water wat troebeler, CO heeft het over "two Karens".

Laatst bewerkt:
Shit is going down in Minneapolis. Herhaling van Baltimore 2015?

Gast op 0:31 lijkt wel Antifa.

Zullen weer heel wat mensen een nieuwe televisie hebben vanavond.

Het ophitsen van dit geweld kost uiteindelijk ook agenten weer het leven, maar blue lives matter is dan weer racisme.

Volgens Candace Owens heeft de filmer geroepen toen zij niet haar hond wilde aankijken dat zij dan niet leuk zou vinden wat hij ging doen, waarop hij haar hond naar zich toe zou hebben geroepen.

Dat maakt het water wat troebeler, CO heeft het over "two Karens".
Mogelijke verbale bedreiging en aan iemands hond proberen zitten. Moet je niet bij de verkeerde doen. En dan klagen over raciale issues en aannames.

Die hele Karen meme is trouwens toch een racistisch stereotype :thinking:

Vind het vooral zielig dat de hond nu weer in het asiel zit.

[
k heb me weleens laten vertellen dat er verhoudingsgewijs meer blanke mannen sterven door politiegeweld als je dit afzet tegen het aantal aanhoudingen of verdachten ofzo. In hoeverre heeft Amerika niet op de eerste plaats een probleem met politiegeweld.

[

Zegt niets over mijn stelling, hoogstens dat zwarte Amerikanen disproportioneel vaker slachtoffer zijn van politiegeweld met een bevolkingsaandeel van minder dan 15% (iets wat de meeste Europeanen zich niet realiseren).

Ook zegt het niets over de achtergrond van de politieagent, maar daar had ik het ook niet over.

Mogelijke verbale bedreiging en aan iemands hond proberen zitten. Moet je niet bij de verkeerde doen. En dan klagen over raciale issues en aannames.

Die hele Karen meme is trouwens toch een racistisch stereotype :thinking:

Vind het vooral zielig dat de hond nu weer in het asiel zit.

[

Zegt niets over mijn stelling, hoogstens dat zwarte Amerikanen disproportioneel vaker slachtoffer zijn van politiegeweld met een bevolkingsaandeel van minder dan 15% (iets wat de meeste Europeanen zich niet realiseren).

Ook zegt het niets over de achtergrond van de politieagent, maar daar had ik het ook niet over.
Zou filteren naar "wrongfull police shootings by race" :P Terechte shootings zijn geen probleem. Of violence/deaths dan.

'
making a massive legalistic issue over something that she ought to have just let slide.
Nah vond dat de donkere meneer wel een punt had dat de hond aangelijnd moest zijn, dat is ook niet voor niks en je moet verantwoordelijk met je hond omgaan.

Maar dreigen iets te gaan doen dat iemand niet leuk vind en dan wat uit je broekzak halen is een goede manier to get your ass shot. Als hij dat bij politie deed was hij in de statistieken verdwenen.

Zou filteren naar "wrongfull police shootings by race" :P Terechte shootings zijn geen probleem. Of violence/deaths dan.
1. Dit geval was geen shooting, violence/deaths zou inderdaad beter zijn;
2. Als er in zwarte buurten meer criminaliteit is, dan zijn er ook meer verdwaalde kogels, vallen die er ook onder;
3. Waarom alleen de spotlight van witte agent/dader vs zwart slachtoffer. Zimmerman (Trevor Martin-zaak, dacht ik) bijvoorbeeld was een Latino, maar op alle foto's zag ie er zo blank mogelijk uit.

Wel verschrikkelijk dat die meneer Floyd dood is. Volgens buurtbewoners en vrienden was hij echt een super toffe kerel en modelburger die niemand iets kwaad deed. Sommigen noemen hem zelfs een peace activist..

Ze zijn alleen vergeten erbij te vertellen dat hij 5 jaar heeft gezeten voor armed robbery in a home invasion.
"Floyd was charged in 2007 with armed robbery in a home invasion in Houston and in 2009 was sentenced to five years in prison as part of a plea deal, according to court documents."

Neemt natuurlijk niet weg dat het een executie was en de agenten vervolgd zouden moeten worden voor moord.

Laatst bewerkt:
Ik moest lachen. Zegt iets over mij, I know.

Wel verschrikkelijk dat die meneer Floyd dood is. Volgens buurtbewoners en vrienden was hij echt een super toffe kerel en modelburger die niemand iets kwaad deed. Sommigen noemen hem zelfs een peace activist..

Ze zijn alleen vergeten erbij te vertellen dat hij 5 jaar heeft gezeten voor armed robbery in a home invasion.
"Floyd was charged in 2007 with armed robbery in a home invasion in Houston and in 2009 was sentenced to five years in prison as part of a plea deal, according to court documents."

Neemt natuurlijk niet weg dat het een executie was en de agenten vervolgd zouden moeten worden voor moord.
Plea bargaining zegt niets over schuld en waarheidsvinding.

Terug
Naar boven