XXL Nutrition

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

  • Ben wel serieus overgestapt :roflol:

    tenor.gif
     
    ik zal dan maar gelijk de knuppel in het hoenderhok gooien,racisme onder allochtonen onderling is vele malen erger
    en gemener ,de eerste Turkse moslima die met een Surinaamse bosneger thuis mag komen en in leven blijft moet nog geboren worden,onder Surinamers is het heel normaal om met termen als bosneger of koelie te praten enz enz

    Is ook maar logisch he, aangezien deze allochtoonse bevolkingsgroepen elkaar dikwijls beconcurreren in het criminele circuit.
     
    welk merk scheermesjes heb je nu? ,ik heb ze nu van KKK ,was deze week in de aanbieding ,kreeg je gratis een wit laken erbij
    Steeds het koppie kaal kostte te veel mesjes. Ik bega nu gewoon genoeg hate crimes om steeds in de gevangenis kaal geschoren te worden, krijg daar dan mooie historische tatoos bij. Scheelt een hoop!
     
    Steeds het koppie kaal kostte te veel mesjes. Ik bega nu gewoon genoeg hate crimes om steeds in de gevangenis kaal geschoren te worden, krijg daar dan mooie historische tatoos bij. Scheelt een hoop!


    dit is mijn nieuwe hondje,lief he

    hitler-lookalikes2.jpg
     
    mooi dat de Antifa tactieken niet getolereerd worden,zouden de "strijders"in Nederland niet doorhebben
    dat het zwarte lijden slecht een vehikel is voor Antifa ,bij behaald resultaat mogen ze weer wegrotten in de ghetto


    Die reus in riotgear ook echt aan het einde.

    Relschoppers en revolutionairen verpesten het, met name 's avonds en 's nachts.
     
    ik zal dan maar gelijk de knuppel in het hoenderhok gooien,racisme onder allochtonen onderling is vele malen erger
    en gemener ,de eerste Turkse moslima die met een Surinaamse bosneger thuis mag komen en in leven blijft moet nog geboren worden,onder Surinamers is het heel normaal om met termen als bosneger of koelie te praten enz enz
    En toch is een belastingdienst die etnisch profileert erger, volstrekt willekeurig voorbeeld.
     
    En toch is een belastingdienst die etnisch profileert erger, volstrekt willekeurig voorbeeld.


    nee ,allochtonen frauderen veel vaker ,blijkt uit alle statistieken ,dat ze soms er naast zitten moeten we maar accepteren

    bij mij op de hoek zit zo'n Turks "zorgbureau" ,eigenaar rijd een mega foute dikke goudkleurige 500 serie en binnen een week was het raam al ingegooid ,nu is het volgehangen met camera's en ik zie nooit bezoekers,jij en ik betalen zo'n vogel en dat voelt voor mij niet zo fijn in de wetenschap dat ondergetekende om half zes in de ochtend weer voor slaafje gaat spelen tot 17:30
     
    nee ,allochtonen frauderen veel vaker ,blijkt uit alle statistieken ,dat ze soms er naast zitten moeten we maar accepteren

    bij mij op de hoek zit zo'n Turks zorgbureau ,eigenaar rijd een mega foute dikke goudkleurige 500 serie en binnen een week was het raam al ingegooid ,nu is het volgehangen met camera's en ik zie nooit bezoekers,jij en ik betalen zo'n vogel
    Als dat zo is, en daar zijn aanwijzingen voor, dan komt dat toch wel boven, etnisch profileren geeft een valse versterking van dat beeld. Ik doe later daar een column over linken.

    Bij dit voorbeeld bij de Belastingdienst ging men maar door met procedures, terwijl men wist dat de BD fout zat. Mensenlevens zijn kapot gemaakt.

     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Mensenlevens zijn kapot gemaakt.

    de schuldigen moeten keihard aangepakt worden en de slachtoffers ruimhartig vergoed ,inclusief een extra vergoeding voor alle stress die ze in de loop der tijd hierdoor hebben opgelopen,simpel ,ben wel rechts maar ook rechtvaardig
     
    Dit soort groepen bewijzen wederom dat het inderdaad mindere mensen zijn.
     
    "In Nederland is de politie nog erger dan in Amerika" man man man wat een losers ook. Ik hoop dat die zooi corona krijgt...
    Best heftig, te meer nu meer van de achtergrond van de agent duidelijk wordt. Eerder betrokken bij dodelijk incident, en tal van andere incidenten.
     
    Laatst bewerkt:
    Het leven wordt een stuk simpeler wanneer men elkaar bokoe, koelie, spleetoog, kaaskop, pinda, dikke zeug, skinny, faggot, etc noemt. Zeg wat je wilt maar stereotypen hebben toch echt een kern van waarheid.

    Krijg je ook een dikke huid van. Ik ben 1 van de enige blanke autochtone Nederlanders in mijn vriendengroep. Ik als echte ariër noem ze dan ook allemaal üntermenschen :D (no joke). De Afghaan noem ik altijd taliban. Vraag em altijd of ie nog wat bermbommen heeft gelegd. De Marokkaan noem ik natuurlijk een kleptomaan, zit immers in hun DNA. De indo's zijn pinda's. Mijn vriendin fuck ik altijd dat ze uit Portugal komt en dus praktisch buren is met Marokkanen en dus eigenlijk deels Marokkaans is. Kan ze echt niet tegen.

    En ik ben natuurlijk weer de gierige blanke. Het is een beetje zoals die scene bij die Poolse kapper in de film Gran Torino.
     
    Back
    Naar boven