AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Het blijft ook altijd heerlijk om te provoceren voor mensen die er wel gevoelig voor zijn. Zo zat er in de buurt van mijn vorige woning een Jumbo. Naast de Jumbo zat een, voornamelijk, zwarte school genaamd het CSB. Wat vreemd is aangezien de school in Buitenveldert ligt (Joodse buurt in Amsterdam Zuid waar die advocaat kapot is geschoten).

Anyways, vanwege de veelvoudige diefstallen mogen de scholieren maar per groepjes van 3 naar binnen en de rest moet dan wachten onder toezicht van de manager bij de ingang van de winkel.

Elke keer als ik dan de winkel inliep en er zo'n groepje zwarte scholieren stond, zei ik tegen de manager "maak je geen zorgen hoor, ik ben blank" en liep dan met een grote grijns naar binnen. Die manager moest altijd lachen terwijl die n*gers natuurlijk meteen helemaal los gingen.

Mooie tijden waren dat.

Dat is ook heerlijk als je bijvoorbeeld naar de mediamarkt in de Bijlmer gaat en zo'n zwarte bewaker zegt dat je je tas niet mee naar binnen mag nemen. De blik op zijn gezicht als je zegt "maak je geen zorgen ik ben blank" terwijl je rustig doorloopt is priceless. Het zijn de simpele dingen in het leven waar je van moet genieten.
Om mensen met een bepaalde immigratieachtergrond over de rooie te laten gaan waren vaak de woorden 'je moeder' al ruimschoots meer dan voldoende. :P

hé dat is raar ,als een veroordeelde crimineel en harddrugsgebruiker doodgaat is de wereld te klein
en als een voorbeeldig staatsburger ,ook een Afro American word vermoord tijdens plunderingen hoor ik niemand

Laatst bewerkt:
ik hoop dat die f**got een red flag krijgt voor zijn Esta

Mag je er niet in als je iemand neonazi hebt genoemd? Dacht dat ze free speech hadden..

Mag je er niet in als je iemand neonazi hebt genoemd? Dacht dat ze free speech hadden..
Op een zgn. ESTA formulier wordt gevraagd naar social media accounts. Je hoefde hier niet op te antwoorden tot eind 2019, weet niet of dat nu wel moet maar verplichten is moeilijk voor CBP. Bij grenscontroles kan om inzage van de mobiele telefoon, tablet enzovoorts worden gevraagd en je bent dan verplicht om wachtwoorden te geven. CBP kan dan besluiten of je wel of niet toegelaten wordt.

EZg0jeTUwAYVJUf.jpg
Ik stel voor dat we die agent nu een lintje geven voor het verwijderen van dit stukje genetisch afval uit de genenpoel. Net als die Mitch Henriques.

Wat ik van de speech van Trump heb meegekregen (vnl via NPO) vond ik teleurstellend. Alleen maar gericht op Law & Order, op zich themata waar ik gevoelig voor ben, zonder het over de toestand in het land te hebben en daar een perspectief op te bieden.

Een vreedzame demo uiteen laten jagen om zelf naar een kerk te kunnen lopen om daar alsof je een vieze onderbroek omhooghoudt, niet jouw, maar, een bijbel te laten zien voor de foto is wat triest.
Vreedzame demo :roflol:

Er zijn inmiddels al meer dan 6 agenten neergeschoten, minstens 2 zijn er dood.

Trump moet dit tuig nog veel harder aanpakken. Begin maar met gericht scherp te schieten.

Ik stel voor dat we die agent nu een lintje geven voor het verwijderen van dit stukje genetisch afval uit de genenpoel.
alle 4.

Net als die Mitch Henriques.
Was die ook niet dom om te roepen dat hij een gun had oid? Volgens mij ook niet lang nadat een schietincident was. Die gast woonde hier niet eens, familie had hem in toom moeten houden. Ik loop nooit tegen een nekklem aan van politie.
Dat stoort mij ook zo vreselijk aan al die typetjes die vermoord worden of omkomen, zijn zulke lieve jongens volgens de familie.

Vreedzame demo :roflol:

Er zijn inmiddels al meer dan 6 agenten neergeschoten, minstens 2 zijn er dood.

Trump moet dit tuig nog veel harder aanpakken. Begin maar met gericht scherp te schieten.
De demo die er stond en werd verwijderd was volgens alle info die ik heb gezien vreedzaam en zo zijn er meer vreedzame demo's uiteengedreven. Als je die mensen met geweld laat oprotten voor een foto-opp ben je gewoon een sukkel.

Voor de rest vind ik dat geweld en wanordelijkheden proportioneel, en dus ook eventueel keihard, moeten worden aangepakt.

Vreedzame demo

Spullen verbranden van een zwerver. Only black lives matter dus f**k die blanke zwerver.

"I dindu nuffin"

Kontlikkende blanken krijgen instant karma.

Laatst bewerkt:
Was die ook niet dom om te roepen dat hij een gun had oid? Volgens mij ook niet lang nadat een schietincident was
Was een dag of 2 na een aanslag in Europa. Politie stond overal op scherp. Ging ie grapjes maken dat ie een wapen had.

Als iemand zo ontzettend dom is, dan is het goed dat je verwijdert wordt uit de genenpoel. Sommige problemen lossen gelukkig zichzelf op.

De demo die er stond en werd verwijderd was volgens alle info die ik heb gezien vreedzaam en zo zijn er meer vreedzame demo's uiteengedreven. Als je die mensen met geweld laat oprotten voor een foto-opp ben je gewoon een sukkel.
Had wel video gezien dat er een paar over de omheining waren geklommen. Vooral veel dreigingen dat men het witte huis zou bestormen maar heeft volgens mij weinig gevolg gehad. Ontruiming was ook minuten voor een curfew?

Alle gebruikelijke bladen vol headlines dat er zomaar uit het niets flashbangs en teargas op mensen werd geschoten en stampedes en tirannie. Op beeld valt het wel mee. Er is een rookgranaat te zien. Gewoon even luisteren en een straatje terug lopen.

:roflol:

Deze is ook leuk. Zegt genoeg.
Dezelfde ogen als AOC

Laatst bewerkt:
Vreedzame demo

Spullen verbranden een zwerver. Only black lives matter dus f**k die blanke zwerver.

"I dindu nuffin"

Kontlikkende blanken krijgen instant karma.

Dat er demo's zijn die niet vreedzaam zijn sluit toch helemaal niet uit dat er demo's zijn die wel vreedzaam zijn?

Het lijkt er wel op alsof jij doet dat er maar één demo is op één plek op één moment en dat die niet vreedzaam is.
Had wel video gezien dat er een paar over de omheining waren geklommen. Vooral veel dreigingen dat men het witte huis zou bestormen maar heeft volgens mij weinig gevolg gehad. Ontruiming was ook minuten voor een curfew?

Alle gebruikelijke bladen vol headlines dat er zomaar uit het niets flashbangs en teargas op mensen werd geschoten en stampedes en tirannie. Op beeld valt het wel mee. Er is een rookgranaat te zien. Gewoon even luisteren en een straatje terug lopen.
Dit maakt nieuwsgierig.

Dat er demo's zijn die niet vreedzaam zijn sluit toch helemaal niet uit dat er demo's zijn die wel vreedzaam zijn?

Het lijkt er wel op alsof jij doet dat er maar één demo is op één plek op één moment en dat die niet vreedzaam is.

Dit maakt nieuwsgierig.
BLM is geen vreedzame organisatie. Iedereen die meeloopt met deze demonstraties is onderdeel van het probleem. Van mij mag iedereen met een BLM bordje in zijn hand keihard worden aangepakt.

Om maar even de godwin erin te gooien, niet alle nazi's waren joden aan het vergassen, maar ze waren wel onderdeel van het probleem (die nazi's hè :D).

Ik zie hier geen tegenstelling in, wat zijn we het lekker oneens vandaag.
Cuomo veroordeelt Trump op 2 juni dat Trump het leger wilt inzetten op de bevolking.

Op 3 juni dreigt Cuomo zelf het leger in te zetten op de bevolking omdat Deblasio zijn werk niet doet.

Hypocriet dus.

Cuomo veroordeelt Trump op 2 juni dat Trump het leger wilt inzetten op de bevolking.

Op 3 juni dreigt Cuomo zelf het leger in te zetten op de bevolking omdat Deblasio zijn werk niet doet.

Hypocriet dus.
Of:
Cuomo veroordeelt Trump dat hij een zwaar handhavingsmiddel inzet voor een fotomoment.

Cuomo dreigt een zwaar handhavingsmiddel in te zetten tegen zware wanordelijkheden.

Zo kan het ook.

Ik ben niet echt een fan van de Verpleeghuis Vuller en zijn Corono Kelder broer, maar hier zou je hem eerder moeten complimenteren dat hij niet het leger weigert in te zetten omdat Trump zegt dat het moet.

^ Vraagt wat na en laat overheids bronnen een andere indruk maken dan dat Trump plots bedacht om die peacefull protestors te terroriseren. Waarschuwingen erbij misschien niet gehoord ken gebeuren maar niks aan de hand als ik het zo zie. Noemt ook een curfew en andere artikelen van jeweetwelwie titelen nu dat peacefull protests defied curfew for hours! Toch niet helemaal de grond in geslagen dus.

Ik had zelf al eerder een filmpje gezien van vlak voor deze volgende waarin wat jeugd over het hek geklommen was en die linie van agenten toen vanaf het veld naar voren naar het hek kwam.

Terug
Naar boven