apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Het blijft ook altijd heerlijk om te provoceren voor mensen die er wel gevoelig voor zijn. Zo zat er in de buurt van mijn vorige woning een Jumbo. Naast de Jumbo zat een, voornamelijk, zwarte school genaamd het CSB. Wat vreemd is aangezien de school in Buitenveldert ligt (Joodse buurt in Amsterdam Zuid waar die advocaat kapot is geschoten).
Anyways, vanwege de veelvoudige diefstallen mogen de scholieren maar per groepjes van 3 naar binnen en de rest moet dan wachten onder toezicht van de manager bij de ingang van de winkel.
Elke keer als ik dan de winkel inliep en er zo'n groepje zwarte scholieren stond, zei ik tegen de manager "maak je geen zorgen hoor, ik ben blank" en liep dan met een grote grijns naar binnen. Die manager moest altijd lachen terwijl die n*gers natuurlijk meteen helemaal los gingen.
Mooie tijden waren dat.
Dat is ook heerlijk als je bijvoorbeeld naar de mediamarkt in de Bijlmer gaat en zo'n zwarte bewaker zegt dat je je tas niet mee naar binnen mag nemen. De blik op zijn gezicht als je zegt "maak je geen zorgen ik ben blank" terwijl je rustig doorloopt is priceless. Het zijn de simpele dingen in het leven waar je van moet genieten.
Anyways, vanwege de veelvoudige diefstallen mogen de scholieren maar per groepjes van 3 naar binnen en de rest moet dan wachten onder toezicht van de manager bij de ingang van de winkel.
Elke keer als ik dan de winkel inliep en er zo'n groepje zwarte scholieren stond, zei ik tegen de manager "maak je geen zorgen hoor, ik ben blank" en liep dan met een grote grijns naar binnen. Die manager moest altijd lachen terwijl die n*gers natuurlijk meteen helemaal los gingen.
Mooie tijden waren dat.
Dat is ook heerlijk als je bijvoorbeeld naar de mediamarkt in de Bijlmer gaat en zo'n zwarte bewaker zegt dat je je tas niet mee naar binnen mag nemen. De blik op zijn gezicht als je zegt "maak je geen zorgen ik ben blank" terwijl je rustig doorloopt is priceless. Het zijn de simpele dingen in het leven waar je van moet genieten.
Laatst bewerkt:

(no joke). De Afghaan noem ik altijd taliban. Vraag em altijd of ie nog wat bermbommen heeft gelegd. De Marokkaan noem ik natuurlijk een kleptomaan, zit immers in hun DNA. De indo's zijn pinda's. Mijn vriendin f**k ik altijd dat ze uit Portugal komt en dus praktisch buren is met Marokkanen en dus eigenlijk deels Marokkaans is. Kan ze echt niet tegen.