MuscleMeat

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic


1.jpg

 
Laatst bewerkt:
Deze nieuwe republiek schijnt een vlag met het KFC logo erop te hebben.
 
Het is toch een prachtig experiment zo'n Vrijstaat:
1. Binnen 2 dagen het voedsel en andere voorraden op;
2. Machtsvacuüm en geweldsmonopolie ook weer ingevuld;
3. Zonder controle leidt dit meteen machtsmisbruik en afpersing.

Zou iemand al bedacht hebben dat je daar een politie zou kunnen oprichten?

Ik hoop dat dit soort experimenten voldoende is om het huidige imperfecte systeem te herwaarderen en revolutionaire alternatieven voldoende te vrezen.
 
Krystal en Sagaar van The Rising van The Hill zaten in het compilatie filmpje bij M!

Twan Huys zat er om over Trump, de peilingen, en de rally te praten.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat niet zozeer om het loven van Tucker, maar ook om de kritiek op de maatschappij en GOP, de rest is bijvangst.

 
Het gaat niet zozeer om het loven van Tucker, maar ook om de kritiek op de maatschappij en GOP, de rest is bijvangst.

Tucker is wel on fire met wijzen naar wat er toe doet. En dan nog een sincere apology erbij voor het meegaan in de politieke afleidingen. :heart:

Die linker is voor immigratie (of wil er niet tegen zijn) maar toch ook wel tegen de corporate uitbuiting ervan? Hebben ze ergens een discussie met hem of iets waar ik z'n standpunten en redeneringen daarover kan vinden?
 
Wat een vrouw op dyel na!


Die linker is voor immigratie (of wil er niet tegen zijn) maar toch ook wel tegen de corporate uitbuiting ervan? Hebben ze ergens een discussie met hem of iets waar ik z'n standpunten en redeneringen daarover kan vinden?
Heb ik niet paraat of ergens gezien.
 

wat gebeurt er allemaal in de Verrendigde Staten, lijkt echt met de dag gekker te worden daar.
 
1594407037487.jpg


Toch de beste presidentskandidaat op dit moment.
 
Back
Naar boven