XXL Nutrition

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 496898

Toch de beste presidentskandidaat op dit moment.
Over school prayer gesproken, houden we op zondagavond Amerikaanse tijd de dappere Rozenkransbiddende Katholieken uit St-Louis, Missouri in de gaten?

Een of andere radicale moslim activist heeft een "interfaith" prayer georganiseerd en wil niet gestoord worden door "witte supremacisten", want het is makkelijk als je iemand dat noemt dan is geweld altijd gerechtvaardigd. Was voor een BLMer met Crips achtergrond ook al een reden om te gaan meppen. Stond van de week ook al iemand met een toeter biddende vrouwen te bedreigen.
 

Klote dems wordt helemaal niks
Heels up Harris :roflol:
Eens kijken wat de woke-BLM-antifa van haar crime fight record vindt, dat zou je als normaal mens al om te gruwen moeten vinden.

Als Biden ook zo'n Axios interview gaat doen met Swan blijft er van hem nog minder over dan van Trump.
 
Trump word herkozen 10000 procent!!!
 
1597428463564.png

 
Throwback to Tulsi Trashing Heels up Harris:
Ik weet wel wie mijn favo "woman of color" is.

# team tulsi
 

Zeer ongepast. Zag je vroeger Barbara Bush al commentaar geven op Clinton?

Wtf is dit allemaal :dunno:
Zelfs ‘nucular’ Bush heeft commentary op Trump gegeven. Hij werd beschouwd als slechte president, nou zag ik een stukje op YouTube van hem. Hij klonk zo rationeel en logisch ivm Trump. Nee, Trump is echt een ramp voor de usa en de wereld.
 
Zelfs ‘nucular’ Bush heeft commentary op Trump gegeven. Hij werd beschouwd als slechte president, nou zag ik een stukje op YouTube van hem. Hij klonk zo rationeel en logisch ivm Trump. Nee, Trump is echt een ramp voor de usa en de wereld.
Bedankt voor je bijdrage.

Wtf is dit allemaal :dunno:
De pogingen om maar gewoon hun alternatieve verkiezingen te organiseren zijn nog schokkender.
 
Back
Naar boven