- Waardering
- 20.663
Topwijfie die Melania
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF.![]()
Geschorste Simmons biedt excuses aan: "Tweet was niet racistisch bedoeld"
Update Trek-Segafredo en Quinn Simmons hebben gereageerd op het incident waardoor de 19-jarige Amerikaan in het oog van een Twitterstorm is beland. Simmons werd geschorst na een veelbesproken reactie op een bericht op Twitter. In een verklaring biedt hij zijn excuses aan. De ophef ontstond na...www.wielerflits.nl
![]()
Cultural appropriation van zwarte lichamen, danwel lichaamsdelen bedoel je en dat voor iemand uit de ultieme White privilege sport bij uitstek, wielrennen!WTF.
Hij zegt alleen ''Bye'' met een zwaaihandje en beantwoordt de vraag of hij Trump support en dat is genoeg om op de bank te komen?! Gaat toch helemaal nergens meer over.
En ik maar denken dat lynchings uit liefde gedaan werden.
Je mag hopen dat hij meer op zijn kerfstok heeft staan.Cultural appropriation van zwarte lichamen, danwel lichaamsdelen bedoel je en dat voor iemand uit de ultieme White privilege sport bij uitstek, wielrennen!
Een ongelooflijke racist die man en die vrouw die gevallen is (winst voor Anna) is er ook zoéén!
Mooi dat die Nederlandse helper whitey dit heeft blootgelegd, nu moet ze nog nadenken hoe ze haar baan kan opgeven aan iemand van kleur en werken aan haar eigen racisme van het focussen op witte sport.
/ sarc
"(former) allies"

Hou je bekEn ik maar denken dat lynchings uit liefde gedaan werden.
Ik zal het overwegen.
Ik tik je zo tegen je jassie aan
"Wij zijn zo antifacistisch dat we bereid zijn met geweld onze mening te verdedigen!""(former) allies"
Sommige mensen zijn zo naïef. Ik begreep het wel beter toen José een vrouw bleek te zijn.
Is maar een idee...."Wij zijn zo antifacistisch dat we bereid zijn met geweld onze mening te verdedigen!"
The Radicale Left: Godwhining...Pfff... Antifa was altijd gewelddadig. Dat was al in de Weimarrepubliek zo. 🤷♂️ (logisch ook)
JP zei:Because the Stalinists thought that murderers rapists and thieves that they were uhm, what would you call those - you could rehabilitate them. 'cause they were actually victims of an unjust class structure. So, you know, hypothethically you could save them. Wereas if you had rich parents or maybe your parents owned farmland or maybe they just had a bloody house - god only knows - then you were a socially suspect element because you came from the bourgeoisie and not the proletariat. So you got thrown in jail alongside the murderers and the rapists and the thieves and, you know, they were regarded as morally superior to you. Which is something that only a bloody communist could think through and come to that conclusion.
"(former) allies"
Sommige mensen zijn zo naïef. Ik begreep het wel beter toen José een vrouw bleek te zijn.