Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens, met veel haken, ogen en nuancering, maar ik wil eigenlijk vooral weten hoe jouw Legal Mind denkt overgedachten Amy Coney Barett?Het enige waar het tijd voor is, of eigenlijk al 40 jaar geleden had moeten gebeuren, is dat de Amerikanen een discussie gaan voeren op de inhoud van het beleid. In plaats van elkaar te bestoken met 'waarheden' die ze op C Span hebben gevonden en elkaar op de persoon aanvallen.
Ik vond de strijd tussen Hillary en Trump 4 jaar geleden al dramatisch "she hasn't got the looks, she hasn't got the stamina" en Hillary die alleen maar kon reageren op dit soort aantijgingen in plaats van zelf haar mening geven over zaken. Maar nu is het echt dermate slecht dat ik eigenlijk alleen maar persoonlijke aanvallen heb gehoord tijdens het debat. Ging echt werkelijk nergens over en zorgt alleen maar voor verdeeldheid tussen de 2 kampen.
Pff ja... een verwachtte nominering van Trump. Hoewel de andere dame hispanic is en uit Florida (swing state) komt, dus dat was strategisch wel een betere zet geweest.Eens, met veel haken, ogen en nuancering, maar ik wil eigenlijk vooral weten hoe jouw Legal Mind denkt overgedachten Amy Coney Barett?
Dat is niet de Amerikaanse manier. 🙈Het enige waar het tijd voor is, of eigenlijk al 40 jaar geleden had moeten gebeuren, is dat de Amerikanen een discussie gaan voeren op de inhoud van het beleid. In plaats van elkaar te bestoken met 'waarheden' die ze op C Span hebben gevonden en elkaar op de persoon aanvallen.
Onwaarschijnlijk, maar ben wel benieuwd hoe de reacties dan zijn.
Eerlijk gezegd, had de media en Team Hilary onze vriend Donald niet zo bestookt vier jaar geleden dan weet ik niet of hij president was geworden.
Trump is een bikkel, die kilt dit virusje wel even.Stel Trump sterft, stellen ze dan de verkiezingen uit of neemt Pence gewoon zijn plaats in?![]()