XXL Nutrition

Verenigde Staten

IMG_20201003_205936.jpg

Tucker weer eens op z'n best en het gaat over ACB:

Tevens nogmaals uw aandacht voor (deel 3 van) de uitstekende serie op GeenStijl over SCOTUS in het algemeen en de opvolging van The Notorious RBG in het bijzonder:
Supreme Court Battle Royale: Fatsoen & Kamala;

Fatsoen en Kamela in één zin, u begrijpt, een lastige combinatie.

:heart:

Kon er om glimlachen.

Erg benieuwd naar debat Pence - Harris, met die ongelofelijke nasale zeikstem van Kamela.

:wave:

Laatst bewerkt:
Due to a BRCA mutation that put her at high risk of developing breast cancer, McEnany underwent a preventative double mastectomy in 2018.[50]

:(
Wist ik al, zat er al mee te wachten voor als ik hier of elders het verwijt zou krijgen dat ik haar alleen maar bewonder vanwege blond en t**ten... well actually...

Mijn bewondering is niet afgenomen na deze info, hoogstens gestegen. Al komt ze wel iets tekort tov Amy Coney Barett. Zowel intellectueel als fitness, ACB schijnt goed in pullups te zijn. KM's armen vind ik wat tegenvallen.

Overigens, één van de eersten die belde na de operatie, een zekere Donald J. Trump.

Moet denken aan van van de week zei ik nog tegen een werkrelatie dat die conservatieve vrouwen er altijd wel goed uit zien. Moest die lachen daarop

Moet denken aan van van de week zei ik nog tegen een werkrelatie dat die conservatieve vrouwen er altijd wel goed uit zien. Moest die lachen daarop
Funny 'cause it's true!

Volgens iemand die ik sprak waren Hope Hicks en ook KM puur op uiterlijk geselecteerd, nu zal het best een factor zijn, maar had diegene McEnany ooit aan het werk gezien, collecting scalps van MSM reporters, tuurlijk niet. Echt schandalig hoe mensen conservatieve mooie vrouwen op hun uiterlijk beoordelen!

Van blauw haar, piercings op willekeurige plaatsen en vreemde uitdossingen knappen de meeste vrouwen niet op. Wel een goed waarschuwingsbord. De enige vrouwen die dat goed staat zijn vrouwen die er ondanks dat goed uitzien, niet dankzij.

Ieder z'n voorkeur, ieder z'n ding zoek, het uit.

Laatst bewerkt:
Moest het opzoeken, dacht even dat je een foefmuts bedoelde, die waren nogal in nadat Hilary de verkiezingen verloor, maar je zag ook wel de op de toefmuts lijkende Handmaid's Tale kapjes.

Denk dat de blote armen van McEnany echt niet kunnen in Staphorst, weet ook niet hoe ze daar tegen succesvolle vrouwen als Kayleigh McEnany en Amy Coney Barett aankijken.

Ahhh. When the media and celebrities used to suck up to donald
:yes:

Vroeger toen ik nog op de plee ipv op mn fone zit te koekeloeren tijdschriften las waaronder story en weekend van mn moeder stond ie er ook regelmatig in. Ene pagina over Prinses Caroline en Stéphanie andere pagina The Donald en zn vrouwtjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.719
Ivana sla ik toch even over.

What about Ivanka?

"The Donald and I have a lot in common: We both live in New York, we both play golf, we both fantasize about his daughter"

Terug
Naar boven