- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Simp!Ik ben het eens met Famke Louise:
Ik heb heel veel respect voor corona.

Wist ik al, zat er al mee te wachten voor als ik hier of elders het verwijt zou krijgen dat ik haar alleen maar bewonder vanwege blond en t**ten... well actually...Due to a BRCA mutation that put her at high risk of developing breast cancer, McEnany underwent a preventative double mastectomy in 2018.[50]
![]()
Funny 'cause it's true!Moet denken aan van van de week zei ik nog tegen een werkrelatie dat die conservatieve vrouwen er altijd wel goed uit zien. Moest die lachen daarop
Een toefmuts daarentegen.Van blauw haar, piercings op willekeurige plaatsen en vreemde uitdossingen knappen de meeste vrouwen niet op.
Moest het opzoeken, dacht even dat je een foefmuts bedoelde, die waren nogal in nadat Hilary de verkiezingen verloor, maar je zag ook wel de op de toefmuts lijkende Handmaid's Tale kapjes.
Inhoudelijk krijgen ze alle hoeken van de kamer te zien dus ik snap wel dat ze niets beters kunnen bedenken.Echt schandalig hoe mensen conservatieve mooie vrouwen op hun uiterlijk beoordelen!