Fitness Seller

Verenigde Staten

De man met het prettige stemgeluid, die bij de verkiezing van Trump z'n ruggengraat inleverde is alweer druk met overleven:
En 500k in het legal fund van Trump, en inlikken bij Biden.

Overigens heeft hij wel een verleden van samenwerking, misschien kan hij weer worden zoals hij was.

Ze weten dat ze dit soort zaken niet winnen. Maar zo kunnen ze lekker verder ophitsen en stoken.
Ik heb vaak het idee dat Amerikanen anders tegen de rechtzaken aankijken, deels volksaard, deels rechtssysteem en die zullen elkaar ook wel beïnvloeden.

Misschien ook weer strategisch gedacht, als we verliezen, dan kunnen we zeggen dat Biden z'n presidentschap niet van de kiezer, maar van de rechter gekregen heeft. Ook met hagel schieten, er hoeft er maar eentje te blijven hangen.

Ik heb vaak het idee dat Amerikanen anders tegen de rechtzaken aankijken, deels volksaard, deels rechtssysteem en die zullen elkaar ook wel beïnvloeden.

Misschien ook weer strategisch gedacht, als we verliezen, dan kunnen we zeggen dat Biden z'n presidentschap niet van de kiezer, maar van de rechter gekregen heeft. Ook met hagel schieten, er hoeft er maar eentje te blijven hangen.
Ja, zoiets. Maar ook wel een beetje een kat in het nauw.

1604722280728.png

Wat ik niet echt begrijp is dat Trump al dagen blijft hangen op 214 kiesmannen en Biden vanaf daar maar blijft stijgen.

Lijkt Erdogan wel met zijn fraude, lol.

Zou mooi zijn als dit waar is.
Desinformatie. Het leger dat zich met de verkiezingen gaat bemoeien? Het is gvd noord Korea niet.

Het lijkt me prima als ze de stemmen goed tellen en de controles doen. Tot nu toe geen bewijs van fraude. Massale fraude
Met mail ballots is trouwens erg lastig. Als het plaatsvinden zal het een enkele zijn.

Intussen staat Trump nog verder achter en gaan hij en zijn aanhangers nog harder om zich heen slaan.

Onafhankelijke controleurs geweigerd uit stembureau's? Het is toch gvd Noord-Korea niet?
Ik geloof geënterd van alles wat er door niet officiële kanalen gezegd wordt. Ze hebben liegen en desinformatie verspreiden tot een kunst verheven. Met Trump als nummer 1, die gast is echt de weg een beetje kwijt.

je zou haast denken dat als hij geen president meer is de lijken uit de kast gaan vallen en hij de rest van zijn leven ‘locked up’ gaat zijn.... dat ipv Hillary.

Terug
Naar boven