FixedVooralsnog kan je alleen maar zeggen dat de zonen nog gekker is dan de vaders.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FixedVooralsnog kan je alleen maar zeggen dat de zonen nog gekker is dan de vaders.
Zijn!
Ik heb vaak het idee dat Amerikanen anders tegen de rechtzaken aankijken, deels volksaard, deels rechtssysteem en die zullen elkaar ook wel beïnvloeden.Ze weten dat ze dit soort zaken niet winnen. Maar zo kunnen ze lekker verder ophitsen en stoken.
Ja, zoiets. Maar ook wel een beetje een kat in het nauw.Ik heb vaak het idee dat Amerikanen anders tegen de rechtzaken aankijken, deels volksaard, deels rechtssysteem en die zullen elkaar ook wel beïnvloeden.
Misschien ook weer strategisch gedacht, als we verliezen, dan kunnen we zeggen dat Biden z'n presidentschap niet van de kiezer, maar van de rechter gekregen heeft. Ook met hagel schieten, er hoeft er maar eentje te blijven hangen.
Desinformatie. Het leger dat zich met de verkiezingen gaat bemoeien? Het is gvd noord Korea niet.![]()
US Election Sting? Will QFS Blockchain Encryption Code Technology Win It | Principia Scientific Intl.
Social media is buzzing over claims that the US Presidential Election 2020 was subject to a carefully planned military sting to catch out mass voter fraud using QFS Blockchain Encryption Code Technology. Supporters of Donald Trump have eagerly been searching for evidence as the mainstream media...principia-scientific.com
Zou mooi zijn als dit waar is.
Het lijkt me prima als ze de stemmen goed tellen en de controles doen. Tot nu toe geen bewijs van fraude. Massale fraude
Onafhankelijke controleurs geweigerd uit stembureau's? Het is toch gvd Noord-Korea niet?Desinformatie. Het leger dat zich met de verkiezingen gaat bemoeien? Het is gvd noord Korea niet.
Ik geloof geënterd van alles wat er door niet officiële kanalen gezegd wordt. Ze hebben liegen en desinformatie verspreiden tot een kunst verheven. Met Trump als nummer 1, die gast is echt de weg een beetje kwijt.Onafhankelijke controleurs geweigerd uit stembureau's? Het is toch gvd Noord-Korea niet?
"Onafhankelijk"Onafhankelijke controleurs geweigerd uit stembureau's? Het is toch gvd Noord-Korea niet?
50 protestanten met ar15’s waarschijnlijk.

Wie? De NOS? CNN?Ze hebben liegen en desinformatie verspreiden tot een kunst verheven.