- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Zoals de voorbije 4 j van de democraten?Momenteel vind ik het lastig. Er komt weinig zinnigs uit het Republikeinse kamp. Alleen maar haat, jaloezie en boosheid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals de voorbije 4 j van de democraten?Momenteel vind ik het lastig. Er komt weinig zinnigs uit het Republikeinse kamp. Alleen maar haat, jaloezie en boosheid.
Die Jesse Waters klonk toch wel redelijk? Geen haat of gespuug. Van Trump en anderen wel. Zeker kritisch blijven op wat een ieder zegt.Momenteel vind ik het lastig. Er komt weinig zinnigs uit het Republikeinse kamp. Alleen maar haat, jaloezie en boosheid.
Als er op zulk klein lokaal niveau makkelijk 5-6% verschil voor 1 partij gecorrigeerd kan worden met een simpele recount door wat beter naar ballots te kijken, hoe kun je dan nog vertrouwen hebben in een landelijke verkiezinguitslag? Uiteindelijk komt het op minder dan een procent hier en daar neer. Is maar net hoe papiertjes geaccepteerd worden. Moet je dan al die duizenden districts volledig gaan auditen voordat het een beetje betrouwbaar wordt?
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">In case you're confused....<br><br>CONGRESS made an official statement THERE IS NO PRESIDENT ELECT AS OF NOW! <br><br>Which means JOE BIDEN, is falsely claiming to be president elect. The MEDIA, is falsely confirming a president elect. <br><br>Congress has made it official. <a href="https://t.co/T2N7qkX2ak">pic.twitter.com/T2N7qkX2ak</a></p>— ⚖️ The Justice Team ⚖️ (@LawDog323) <a href="">November 16, 2020</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
nu.nl zei:Het was zijn eerste toespraak sinds de uitslag van de verkiezingen, die hij verloor van zijn tegenstander Joe Biden
Verloren, al ben ik benieuwd wat er zou gebeuren in het geval dat Trump alsnog wint.@apfelstrudel Ben jij je inleg al officieel kwijt of staat de bet nog bevroren?

Schaakmat.he won... He won.... wat lees ik nu, Trump die een tweet start met de woorden HE WON!!!
![]()
Nu kan je weer verder met je leven,na 4 jaar onder de terreur van trump.he won... He won.... wat lees ik nu, Trump die een tweet start met de woorden HE WON!!!
![]()

Inderdaad, de middeleeuwen vaarwel zeggend en de renaissance tegemoet kijkend.Nu kan je weer verder met je leven,na 4 jaar onder de terreur van trump.![]()

Zucht, de mythe van de Duistere Middeleeuwen en de Verlichting die uit het niets komt.Inderdaad, de middeleeuwen vaarwel zeggend en de renaissance tegemoet kijkend.![]()