XXL Nutrition

Verenigde Staten

Momenteel vind ik het lastig. Er komt weinig zinnigs uit het Republikeinse kamp. Alleen maar haat, jaloezie en boosheid.
Die Jesse Waters klonk toch wel redelijk? Geen haat of gespuug. Van Trump en anderen wel. Zeker kritisch blijven op wat een ieder zegt.

Als er op zulk klein lokaal niveau makkelijk 5-6% verschil voor 1 partij gecorrigeerd kan worden met een simpele recount door wat beter naar ballots te kijken, hoe kun je dan nog vertrouwen hebben in een landelijke verkiezinguitslag? Uiteindelijk komt het op minder dan een procent hier en daar neer. Is maar net hoe papiertjes geaccepteerd worden. Moet je dan al die duizenden districts volledig gaan auditen voordat het een beetje betrouwbaar wordt?

Als er op zulk klein lokaal niveau makkelijk 5-6% verschil voor 1 partij gecorrigeerd kan worden met een simpele recount door wat beter naar ballots te kijken, hoe kun je dan nog vertrouwen hebben in een landelijke verkiezinguitslag? Uiteindelijk komt het op minder dan een procent hier en daar neer. Is maar net hoe papiertjes geaccepteerd worden. Moet je dan al die duizenden districts volledig gaan auditen voordat het een beetje betrouwbaar wordt?

Ik denk (hoop) dat al die signalen die nu naar voren komen ertoe leiden dat de SCOTUS alles laat auditen. In dat geval vraag ik me af of we januari halen.

Screenshot_20201116-141419_Facebook.jpg

Verander de naam dan gelijk in DSA.

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">In case you&#39;re confused....<br><br>CONGRESS made an official statement THERE IS NO PRESIDENT ELECT AS OF NOW! <br><br>Which means JOE BIDEN, is falsely claiming to be president elect. The MEDIA, is falsely confirming a president elect. <br><br>Congress has made it official. <a href="https://t.co/T2N7qkX2ak">pic.twitter.com/T2N7qkX2ak</a></p>&mdash; ⚖️ The Justice Team ⚖️ (@LawDog323) <a href="">November 16, 2020</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Is een brief van een GOP oversight lid om op die punten te wijzen, niet een mededeling namens heel congress?

(wel feitelijk juist zolang er geen certified winner of een concessie is)

@apfelstrudel Ben jij je inleg al officieel kwijt of staat de bet nog bevroren?

Heeft Trump zelf de sollicitaties gedaan?

@apfelstrudel Ben jij je inleg al officieel kwijt of staat de bet nog bevroren?
Verloren, al ben ik benieuwd wat er zou gebeuren in het geval dat Trump alsnog wint.

In anders nieuws, zelfs de NOS draait bij:

Die Amerikaanse verkiezingen zijn net een voetbalwedstrijd op een doordeweekse avond waar je je enorm op verheugd, maar dat je dan baalt dat het niet na de reguliere speeltijd over is.

Dan krijg je weer dat gedoe met verlengingen en weet je al bijna zeker dat het strafschoppen worden en ben je op zijn minst 3 kwartier verder in een Sunken Cost Fallacy.

Inderdaad, de middeleeuwen vaarwel zeggend en de renaissance tegemoet kijkend. :D
Zucht, de mythe van de Duistere Middeleeuwen en de Verlichting die uit het niets komt.

Ik ga er vandaag niet nog eens aan zoiets beginnen, dus gooi de Zwarte Legende van de Spaanse Inquisitie en in de Middeleeuwen dachten ze dat de aarde plat was er ook maar in....

Terug
Naar boven