XXL Nutrition

Verenigde Staten

Zucht, de mythe van de Duistere Middeleeuwen en de Verlichting die uit het niets komt.

Ik ga er vandaag niet nog eens aan zoiets beginnen, dus gooi de Zwarte Legende van de Spaanse Inquisitie en in de Middeleeuwen dachten ze dat de aarde plat was er ook maar in....
:eating: :lol:

Zucht, de mythe van de Duistere Middeleeuwen en de Verlichting die uit het niets komt.

Ik ga er vandaag niet nog eens aan zoiets beginnen, dus gooi de Zwarte Legende van de Spaanse Inquisitie en in de Middeleeuwen dachten ze dat de aarde plat was er ook maar in....
omdat er toen bijna geen geschreven teksten van die periode zijn noemen ze het de donkere middeleeuwen.

Noem eens 3 koningen uit de middeleeuwen :D

Als er op zulk klein lokaal niveau makkelijk 5-6% verschil voor 1 partij gecorrigeerd kan worden met een simpele recount door wat beter naar ballots te kijken, hoe kun je dan nog vertrouwen hebben in een landelijke verkiezinguitslag? Uiteindelijk komt het op minder dan een procent hier en daar neer. Is maar net hoe papiertjes geaccepteerd worden. Moet je dan al die duizenden districts volledig gaan auditen voordat het een beetje betrouwbaar wordt?

Wat dacht je van die hele grote districts in staten met allemaal kleine districts zoals bijv. Nevada. In zo'n geval kan een paar % in 1 district de staat al flippen.

Wow roasted!

Cult of Personality! :devil:
Goed nummer ook trouwens.

Ben wel benieuwd wat Tucker heeft gecheckt over die issues die hij op z'n show heeft genoemd, met name het stemmen door overleden mensen, hij zei expliciet dat eerst te hebben nagetrokken. Ik kan daar echter geen bevestiging van vinden. Zou wat zijn als hij daarover liegt. Zelfs zijn werk neem ik niet zomaar aan.

Daar is hij toch al op teruggekomen?

Was dit niet de vrouw, die lekker old-skool onder de naam van haar man stond geregistreerd?

Christina K die trouwt met Tucker Carlson staat dan geregistreerd als Mevrouw Tucker Carlson, maar dat mevrouw wordt niet geregistreerd.

Als deze dump ongeldig wordt verklaard pakt Trump Wisconsin.

1604061564249.jpg

:roflol:

Laten we het hopen zodat ik alsnog mn 800 euro krijg :mad:
Zeker, ik krijg dan ook nog een zak geld.

Laatst bewerkt:

Als deze dump ongeldig wordt verklaard pakt Trump Wisconsin.

Ben van dit soort staatjes niet echt onder de indruk, kan door verschillende zaken komen.

Vergelijk het met het melden van de coronacijfers, oh wacht, dat vinden "mensen die alleen maar vragen stellen" ook al heel snel verdacht.

Ben van dit soort staatjes niet echt onder de indruk, kan door verschillende zaken komen.

Vergelijk het met het melden van de coronacijfers, oh wacht, dat vinden "mensen die alleen maar vragen stellen" ook al heel snel verdacht.
Het gaat niet om de staatjes maar om het geheel, het grotere plaatje. Het zijn geen incidenten maar grootschalige fraude.

Terug
Naar boven