Fitness Seller

Verenigde Staten

Heb het idee dat het er sinds het begin vrijwel overal zo is. Vraag me af waar niet.

Ik huil elke dag op werk in de keuken.
Uien snijden?

Zelf redelijk ervaring met Millenials, maar ken ook van hen wel de verhalen over mensen die ze kennen en die dan b.v. als bijbaan in de horeca willen werken en er dan slecht tegen kunnen dat er niet de tijd genomen wordt om te vragen of "het wellicht schikt dat ze even een tafel afruimen", maar dat de lengte en beleefdheid van de opdrachten omgekeerd evenredig is met de drukte en dat werken niet altijd "leuk" is.

Uien snijden?

Zelf redelijk ervaring met Millenials, maar ken ook van hen wel de verhalen over mensen die ze kennen en die dan b.v. als bijbaan in de horeca willen werken en er dan slecht tegen kunnen dat er niet de tijd genomen wordt om te vragen of "het wellicht schikt dat ze even een tafel afruimen", maar dat de lengte en beleefdheid van de opdrachten omgekeerd evenredig is met de drukte en dat werken niet altijd "leuk" is.
Het verschilt per persoon. Ik blijf altijd beleefd en respectvol naar anderen toe, ongeacht de drukte, ongeacht de fouten die ze maken.

Boos worden, schreeuwen, schelden, etc heeft totaal geen meerwaarde. Niemand gaat er beter of sneller door werken. Het is een teken van zwakte.

Als je zelf de rust houd dan straalt dat uit naar anderen en worden ze zelf ook rustiger, waardoor ze minder fouten gaan maken en hun werk leuker vinden. Wat op zijn beurt weer zorgt dat ik mijn werk leuker vind. Ik ga echt heel slecht op stressvolle schreeuwers die geen respect hebben voor anderen. Hetzelfde geldt ook voor luie mensen die hun snor drukken waardoor anderen harder moeten werken.

Wat betreft mensen die de druk niet aankunnen "if you can't stand the heat, get the f**k out the kitchen".

Boos worden, schreeuwen, schelden, etc heeft totaal geen meerwaarde. Niemand gaat er beter of sneller door werken. Het is een teken van zwakte.

Als je zelf de rust houd dan straalt dat uit naar anderen en worden ze zelf ook rustiger, waardoor ze minder fouten gaan maken en hun werk leuker vinden. Wat op zijn beurt weer zorgt dat ik mijn werk leuker vind. Ik ga echt heel slecht op stressvolle schreeuwers die geen respect hebben voor anderen. Hetzelfde geldt ook voor luie mensen die hun snor drukken waardoor anderen harder moeten werken.

Wat betreft mensen die de druk niet aankunnen "if you can't stand the heat, get the f**k out the kitchen".
Helemaal mee eens.

Het ging niet eens om boos worden of schreeuwen, maar: "ruim die tafel af, veeg dat op".

Tucker Carlson noemde laatst dat Amerikanen van die geweldige fooigevers waren als een enorm positief punt van Amerika (in een heel rijtje), maar de andere kant van die medaille is dat ze mensen in de horeca heel slecht betalen, het wat doorgeschoten klant is koning verhaal en dat je direct afhankelijk bent van de klant voor een deel van je salaris.

Trump en Biden zijn vrienden.

Ben ik de enige die bijna alle anti Trump memes en filmpjes helemaal niet grappig vindt?

Ben ik de enige die bijna alle anti Trump memes en filmpjes helemaal niet grappig vindt?
Ik zou mezelf hypocriet vinden als ik alleen om de Biden filmpjes moet lachen, maar de Trump memes zijn ook vaak gewoon echt niet grappig. Typisch voor extreem-links: het gebrek aan humor.

Zal er binnenkort nog maar een aantal plaatsen. Moslim terroristen vinden bepaalde cartoons ook niet grappig. Het gaat hierbij niet alleen om jullie. ;)

The State of Texas filed a lawsuit directly with the U.S. Supreme Court shortly before midnight on Monday challenging the election procedures in Georgia, Michigan, Pennsylvania, and Wisconsin on the grounds that they violate the Constitution.

Texas argues that these states violated the Electors Clause of the Constitution because they made changes to voting rules and procedures through the courts or through executive actions, but not through the state legislatures. Additionally, Texas argues that there were differences in voting rules and procedures in different counties within the states, violating the Constitution’s Equal Protection Clause. Finally, Texas argues that there were “voting irregularities” in these states as a result of the above.

The State of Texas filed a lawsuit directly with the U.S. Supreme Court shortly before midnight on Monday challenging the election procedures in Georgia, Michigan, Pennsylvania, and Wisconsin on the grounds that they violate the Constitution.

Texas argues that these states violated the Electors Clause of the Constitution because they made changes to voting rules and procedures through the courts or through executive actions, but not through the state legislatures. Additionally, Texas argues that there were differences in voting rules and procedures in different counties within the states, violating the Constitution’s Equal Protection Clause. Finally, Texas argues that there were “voting irregularities” in these states as a result of the above.
Gezellig

Yesterday was the safe harbor deadline for the U.S. Presidential election and enough states have certified their election results to determine a President-elect. Given that, we will start removing any piece of content uploaded today (or anytime after) that misleads people by alleging that widespread fraud or errors changed the outcome of the 2020 U.S. Presidential election, in line with our approach towards historical U.S. Presidential elections. For example, we will remove videos claiming that a Presidential candidate won the election due to widespread software glitches or counting errors. We will begin enforcing this policy today, and will ramp up in the weeks to come. As always, news coverage and commentary on these issues can remain on our site if there’s sufficient education, documentary, scientific or artistic context.

Hadden ze maar hetzelfde bedacht voor die grote 2016 election dispute

Heeft Barr wel goed gekeken?
Hij heeft de rijd gehad. En alle trump aanhangers. Meer dan wat verdachtmakingen zijn er niet uitgekomen. It’s over. Over vier jaar mag hij het weer proberen.

Terug
Naar boven