Fitness Seller

Verenigde Staten

Wat wil hij de 6e gaan doen dan? ???

Is nou ook iedereen van de 'kritische' kant het er inmiddels mee eens dat Biden de legitieme nieuwe president is?

Is nou ook iedereen van de 'kritische' kant het er inmiddels mee eens dat Biden de legitieme nieuwe president is?
Nee, maar als niemand de checks wil doen die nodig zijn houd het op.

Volgens mij is er geen enkele full audit geweest? Nergens handtekeningen of personenregisters vergeleken?

En sowieso vind ik de demografische vervanging/uitbreiding van de dem's voter base illegitiem, maar dat is een constitutioneel issue dat nooit meer zal worden verholpen.

Je bedoelt dat je verwacht dat de "kritische" kant zich voorbeeldiger gedraagt dan de verliezende kant vier jaar geleden? Zoals Hillary Clinton die maar bleef volhouden dat ze van Trump had gewonnen en dat zo weer kon doen en hij niet echt de president was of Nancy Pelosi die ACB een illegitimate judge noemde? Zo diep kan toch niemand zinken, hoewel bij winst Trump de DNC en zogenaamd progressieven best een poging gedaan zouden hebben!

Is het heel flauw om de komende 4 jaar, als ie het al zolang volhoudt" te zeggen:
"Not my president!" of "This is what the Rule of Law looks like!" Gewoon omdat die zure "progressieven" dat ook hebben gedaan?

Over zuur gesproken, de naam Don Lemon is wel heel toepasselijk met z'n "Bye girl", was Kayleigh McEnany een Dem geweest en had Lemon bij FoxNews gewerkt dan was dit seksisme geweest, zo over een volwassen vrouw spreken. Ga toch janken, cry baby.

Het zijn slechte verliezers en nog slechtere winnaars.

LiveLeak-dot-com-StatlerAndWaldorfMuppetslol_1581700748.gif

Vanwaar die reactie? Als de kiesmannen Biden kiezen is hij gewoon de legitieme president.
Zie Hillary Clinton over Trump, zie Nancy Pelosi over ACB.

Het is toch tekenend dat iedereen meer fatsoen verwacht van conservatieven.

Ja, maar zijn begonnen met pesten. :treuren:
Dat is het punt niet, men verwacht van conservatieven meer en beter dan van progressieven. Dat is zowel tekenend als hypocriet en dat laatste is ook zeer tekenend.

Ik vond die pussyhat march belachelijk, met Madonna die het WH ging opblazen een dieptepunt. Dergelijke taferelen verwacht ik nu niet, ook niet zonder Covid19.

Is dat bij de vorige twijfelachtige uitslagen wel gebeurd?
Welke bedoel je? De dem primaries begin dit jaar waar Biden oneerlijk van Bernie zou hebben gewonnen? Mij zijn nergens full audits bekend nee, maar ik let alleen op nieuws rond de 2020 presidential election. Maar hoezo zou dat relevant zijn dan? Van mijn part gebeurt het elk jaar, dat maakt Biden toch niet legitiem?

Vanwaar die reactie? Als de kiesmannen Biden kiezen is hij gewoon de legitieme president.
This claim about the electoral proces is disputed. Ook daar zijn nog fallbacks in mogelijk wanneer de electoral college corrupt zou zijn gebleken en er nog disputes zijn over staten.

The next public step in the 2020 presidential election will happen on January 6, 2021, when Congress meets to validate the election.
Volgens mij verwar je legitiemiteit met de legale uitkomst van het systeem.

Terug
Naar boven