- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is nou ook iedereen van de 'kritische' kant het er inmiddels mee eens dat Biden de legitieme nieuwe president is?
Nee, maar als niemand de checks wil doen die nodig zijn houd het op.Is nou ook iedereen van de 'kritische' kant het er inmiddels mee eens dat Biden de legitieme nieuwe president is?
Is dat bij de vorige twijfelachtige uitslagen wel gebeurd?Volgens mij is er geen enkele full audit geweest? Nergens handtekeningen of personenregisters vergeleken?
Je bedoelt dat je verwacht dat de "kritische" kant zich voorbeeldiger gedraagt dan de verliezende kant vier jaar geleden? Zoals Hillary Clinton die maar bleef volhouden dat ze van Trump had gewonnen en dat zo weer kon doen en hij niet echt de president was of Nancy Pelosi die ACB een illegitimate judge noemde? Zo diep kan toch niemand zinken, hoewel bij winst Trump de DNC en zogenaamd progressieven best een poging gedaan zouden hebben!Is nou ook iedereen van de 'kritische' kant het er inmiddels mee eens dat Biden de legitieme nieuwe president is?
Is nou ook iedereen van de 'kritische' kant het er inmiddels mee eens dat Biden de legitieme nieuwe president is?
Vanwaar die reactie? Als de kiesmannen Biden kiezen is hij gewoon de legitieme president.
Dominion voting systems is het eens met deze stelling.Vanwaar die reactie? Als de kiesmannen Biden kiezen is hij gewoon de legitieme president.
Zie Hillary Clinton over Trump, zie Nancy Pelosi over ACB.Vanwaar die reactie? Als de kiesmannen Biden kiezen is hij gewoon de legitieme president.
En waarom is hun mening over die stelling relevant?
Iets met fraude enzo.En waarom is hun mening over die stelling relevant?
Ja, maar zijn begonnen met pesten.Zie Hillary Clinton over Trump, zie Nancy Pelosi over ACB.
Het is toch tekenend dat iedereen meer fatsoen verwacht van conservatieven.

Ja en?
Dus is het relevant voor de legitimiteit?
Op dit moment niet meer.
Dat is het punt niet, men verwacht van conservatieven meer en beter dan van progressieven. Dat is zowel tekenend als hypocriet en dat laatste is ook zeer tekenend.
Welke bedoel je? De dem primaries begin dit jaar waar Biden oneerlijk van Bernie zou hebben gewonnen? Mij zijn nergens full audits bekend nee, maar ik let alleen op nieuws rond de 2020 presidential election. Maar hoezo zou dat relevant zijn dan? Van mijn part gebeurt het elk jaar, dat maakt Biden toch niet legitiem?Is dat bij de vorige twijfelachtige uitslagen wel gebeurd?
This claim about the electoral proces is disputed. Ook daar zijn nog fallbacks in mogelijk wanneer de electoral college corrupt zou zijn gebleken en er nog disputes zijn over staten.Vanwaar die reactie? Als de kiesmannen Biden kiezen is hij gewoon de legitieme president.
Volgens mij verwar je legitiemiteit met de legale uitkomst van het systeem.
Tuurlijk wel.
Ook niet minder legitiem dan enkele van zijn voorgangers.Van mijn part gebeurt het elk jaar, dat maakt Biden toch niet legitiem?
Dat zou zomaar kunnen.Volgens mij verwar je legitiemiteit met de legale uitkomst van het systeem.