MuscleMeat

Verenigde Staten

Collega dood... Goed gehandeld. Jij wat, maat? Geen enkel weldenkend mens had het hen kwalijk genomen als ze waren beginnen schieten. Ashli Babbitt is toch ook doodgeschoten door een agent. 🤷‍♂️
Slechts 4 doden. Helaas ja. En ja, hadden ze kunnen doen. Ik denk dat dit nog de beste afloop gehad heeft.

Ik zou geen minuut korter slapen als er een paar meer doden gevallen waren. Maar ben blij dat het niet is gebeurd.

Ik denk dat hij dat zelf niet kon doen of omdat hij debilitated was, of omdat zo op de grond hangend tussen de menigte en dan je wapen uit z'n holster halen een goede manier is om je wapen aan iemand kwijt te raken die het dan op jou gebruikt.

Andere agenten hadden moeten zien wat er gebeurde. Ik beeld me wel in dat een paar schoten in de lucht vanuit hun op dat moment een goed idee waren. En dan snel ruimte maken en die gozer naar veiligheid trekken.

Dat of je moet bereid zijn om vanaf het eerste (waarschuwing of gerichte) schot iedereen die dan nog op je af komt te magdumpen.

Ik denk dat hij dat zelf niet kon doen of omdat hij debilitated was, of omdat zo op de grond hangend tussen de menigte en dan je wapen uit z'n holster halen een goede manier is om je wapen aan iemand kwijt te raken die het dan op jou gebruikt.

Andere agenten hadden moeten zien wat er gebeurde. Ik beeld me wel in dat een paar schoten in de lucht vanuit hun op dat moment een goed idee waren. En dan snel ruimte maken en die gozer naar veiligheid trekken.

Dat of je moet bereid zijn om vanaf het eerste (waarschuwing of gerichte) schot iedereen die dan nog op je af komt te magdumpen.
Bij zo’n grote groep zijn je kogels snel op als ze niet vluchten.

Staat ie nog online?

Verder ken je haar grappig of niet vinden, haar beroep is comédienne en dan moet zoiets toch mogen.
Ik ben een liefhebber van zwarte humor, heerlijk, maar dit is geen humor. Dit was een verkapte doodsbedreiging.

Goed dat ze het hebben weggehaald, al heeft het een paar dagen geduurd. Ik neem aan dat ze nu ook gepermbanned is voor opruiing, aanzetten tot geweld, bedreigen van de potus?

Als je dit bij Obama zou doen (of hebben gedaan) dan kan je een bezoekje van de FBI of secret service verwachten, en terecht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.507
1610373536053.png

1610373550691.png

1610373590141.png

• #12.508
1610373671917.png

1610373687001.png

???

• #12.512
🤦‍♂️

Waar koop je die dingen? Kunnen wel handig zijn..

Mag hem wel.
Begrijp echt de strekking van zo'n artikel totaal niet. Wat is nou de pointe van dit stuk? Vanwege de politieke voorkeuren van die agent hebben 'leftists' niet het recht om over hem te spreken of zijn dood te herdenken? Het is allemaal nog gissen naar de precieze omstandigheden waaronder deze man om het leven is gekomen, maar if anything is het toch juist zeer aan te moedigen dat politieke voorkeuren van een slachtoffer van geweld niet gebruikt worden om de herinnering aan hem te besmeuren? Ik zou het veel erger vinden wanneer dems laatdunkend over deze politieagent zouden spreken of zijn dood zouden negeren, alleen maar vanwege diens politieke voorkeuren.

Begrijp echt de strekking van zo'n artikel totaal niet. Wat is nou de pointe van dit stuk? Vanwege de politieke voorkeuren van die agent hebben 'leftists' niet het recht om over hem te spreken of zijn dood te herdenken? Het is allemaal nog gissen naar de precieze omstandigheden waaronder deze man om het leven is gekomen, maar if anything is het toch juist zeer aan te moedigen dat politieke voorkeuren van een slachtoffer van geweld niet gebruikt worden om de herinnering aan hem te besmeuren? Ik zou het veel erger vinden wanneer dems laatdunkend over deze politieagent zouden spreken of zijn dood zouden negeren, alleen maar vanwege diens politieke voorkeuren.
Denk niet dat het artikel daartegen bedoelt is, maar tegen hoe de leftists zijn dood willen gebruiken voor hun eigen agenda die niet overeenkomt met zijn politieke voorkeuren.

Gelukkig pakt big tech ondertussen nog zo'n prominente geweldadige extreemrechtse opruier aan..

• #12.519
In de Bundesrepublik zijn er in het verleden politieke partijen verboden en ga je de bajes in bij holocaustontkenning. Daarbij komt dat de CEOs van de desbetreffende bedrijven wel degelijk mogen bannen wie ze willen.

Next

Terug
Naar boven