AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Waarom is Trump een gevaarlijke gek?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.463
Hij is niet gevaarlijk. De lat ligt gewoon zeer laag tegenwoordig. :roflol:

Volgens mij heeft hij ook niks ergers gezegd dan 'radical left' en nooit zulke dingen als oproepen om zo tegen ze te vechten. Misschien beledigend maar juist heel vreedzaam.

Echt totaal omgekeerde wereld wat die radical leftists zelf zeggen en projecteren op hem en z'n volgers. Als er voor opruiing vervolgd zou worden...

1610270401227.png

Ja, maar zij mogen het wel. :treuren:

The dems en tech giants hebben ook helemaal niks tegen geweld, zolang het maar de juiste kant op is.
Dat hele "ja maar Trump heeft de regels verbroken" argument is dan ook een wassen neus.

Khamenei roept op tot de totale vernietiging van Israel, daar heeft twitter blijkbaar geen problemen mee. Net als BLM rellers die oproepen tot geweld tegen blanken. Dezelfde mensen die de Plaasmoorden goedkeuren want het zijn toch maar blanken.

The dems en tech giants hebben ook helemaal niks tegen geweld, zolang het maar de juiste kant op is.
Dat hele "ja maar Trump heeft de regels verbroken" argument is dan ook een wassen neus.
Ja dus, het leven is niet altijd even eerlijk.

Dat krijgt mijn dochter ook te horen als ze blijft zeiken dat zij iets niet mag en haar broertje wel

Khamenei roept op tot de totale vernietiging van Israel, daar heeft twitter blijkbaar geen problemen mee. Net als BLM rellers die oproepen tot geweld tegen blanken. Dezelfde mensen die de Plaasmoorden goedkeuren want het zijn toch maar blanken.
Dat is inderdaad een dilemma. Het zou goed zijn als er bepaalde controle komt op dit soort "beleid" van tech reuzen misschien wel vanuit de overheid (lol). Er is al bemoeienis met facebook.

Ja dus, het leven is niet altijd even eerlijk.

Dat krijgt mijn dochter ook te horen als ze blijft zeiken dat zij iets niet mag en haar broertje wel
Leuk natuurlijk, maar als zelfrespecterend bedrijf is het op z'n minst vreemd te noemen wanneer je de regels nogal arbitrair naleeft.

Of in dit geval, met een bias.

Dat is inderdaad een dilemma. Het zou goed zijn als er bepaalde controle komt op dit soort "beleid" van tech reuzen misschien wel vanuit de overheid (lol). Er is al bemoeienis met facebook.
Ja, laten we de overheid oproepen om de media in het “vrije westen” te monitoren en censureren.

Leuk natuurlijk, maar als zelfrespecterend bedrijf is het op z'n minst vreemd te noemen wanneer je de regels nogal arbitrair naleeft.

Als de meerderheid van de gebruikers dat vind moeten en hun account opzeggen zal dat heus wel veranderen.

Wat ik ervan begepen heb is het niet zozeer wat Trump tweet, maar wat de gevolgen kunnen zijn en angst voor herhaling of erger. Op zich is dat begrijpelijk dat je vreest voor herhaling, maar je gaat daarmee op een stoel zitten die wellicht niet jouw stoel is als bedrijf én waar je bij andere situaties niet zomaar afstand van kan doen.
Ja, laten we de overheid oproepen om de media in het “vrije westen” te monitoren en censureren.
Dat is niet wat ik bedoel en bovendien wordt er al gemonitord (fake news). Het gaat om beleid dat eventueel duidelijkheid zou moeten bieden of het ingrijpen wel terecht is, een soort controle daarop. Ik vind het heel normaal dat claims van bedrijven over de werking van een product wordt gecontroleerd maar met dit soort ingrijpen ontbreekt er een controle.

Terug
Naar boven