AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Jíj bedoelt dat niet, maar er zijn nu ineens mensen die dat haast wel willen.
Ik ben wel voor meer transparantie en bronvermeldingen. Wat je allemaal kunt lezen van links tot rechts, zoveel aantoonbare onzin. Er zijn hele groepen op Facebook die in een bubbel zitten. Gun iedereen zijn eigen bubbel maar het zou misschien goed zijn als er een alternatief is of tenminste een kans tot inzicht waar men in rondhangt. De meesten hier zijn creatief genoeg om informatie te zoeken en vinden, maar er bestaat ook een groep die misschien wel tegen zichzelf in bescherming genomen zou moeten worden. Hoe zoiets vorm moet krijgen geen idee, maar er is wel een probleem. Geldt niet voor alle gebruikers, maar wel voor een gedeelte.

Correctie: zij doen het wel, hij niet.
Ja dus, het leven is niet altijd even eerlijk.
Kunnen we wat aan doen.
Wat ik ervan begepen heb is het niet zozeer wat Trump tweet, maar wat de gevolgen kunnen zijn en angst voor herhaling of erger.
Inderdaad, hij is niet eens gebanned omdat hij daadwerkelijk tot geweld oproept, maar om het 'risico op'. 'wij zijn bang dat..' Komt dus gewoon neer op 'wij willen.'
Ja, laten we de overheid oproepen om de media in het “vrije westen” te monitoren en censureren.
Of om wetgeving uit te voeren die vrijheid van meningsuiting van mensen op publieke podia beschermt, ook wanneer die worden onderhouden door bedrijven.
Ik ben wel voor meer transparantie en bronvermeldingen. Wat je allemaal kunt lezen van links tot rechts, zoveel aantoonbare onzin. Er zijn hele groepen op Facebook die in een bubbel zitten. Gun iedereen zijn eigen bubbel maar het zou misschien goed zijn als er een alternatief is of tenminste een kans tot inzicht waar men in rondhangt. De meesten hier zijn creatief genoeg om informatie te zoeken en vinden, maar er bestaat ook een groep die misschien wel tegen zichzelf in bescherming genomen zou moeten worden. Hoe zoiets vorm moet krijgen geen idee, maar er is wel een probleem. Geldt niet voor alle gebruikers, maar wel voor een gedeelte.
Dit vind ik wel een enorm moeilijk probleem, hoe trek je de lijn tussen foutieve informatie en ronduit kwalijke komplotonzin. Elke publieke topfiguur van gezondheidsorganisaties, overheid, en wetenschappelijke instituten hebben inmiddels wel eens iets verkeerd gezegd over coronacrisis of klimaat of verzin het maar. Of er zijn gewoon kritische meningen die terecht bedenkelijke officiele redeneringen in twijfel trekken. Hoe kun je dat objectief onderscheiden van die qanon troep en eerlijk modereren? Of liever voordeel van de twijfel en mensen altijd zelf hun eigen mening laten vormen?

Wanneer een voormalig CIA directeur zo los tegen iemand gaat dan weet je dat die persoon goed bezig is.

CIA is evil incarnate.
Waarom zijn het allemaal van die corrupte creeps en kunnen er geen eerlijke professionele patriotten zulke functies bekleden?

Dit vind ik wel een enorm moeilijk probleem, hoe trek je de lijn tussen foutieve informatie en ronduit kwalijke komplotonzin. Elke publieke topfiguur van gezondheidsorganisaties, overheid, en wetenschappelijke instituten hebben inmiddels wel eens iets verkeerd gezegd over coronacrisis of klimaat of verzin het maar. Hoe kun je dat objectief onderscheiden van die qanon troep en eerlijk modereren?
Geen idee. Is ook een moeilijk probleem. Misschien beginnen bij zaken die overduidelijk achterhaald zijn. Wegblijven bij individuen meer het accent leggen op bedrijven, organisaties, websites. Beginnen bij oplichters, spamfabrieken etc. Om mensen die betalingen doen te beschermen, kinderlokkers op te sporen etc. Is een probleem en wordt van alle kanten gekeken hoe dat steeds effectiever kan worden aangepakt. Daar kan wellicht lering uit worden getrokken.
Of liever voordeel van de twijfel en mensen altijd zelf hun eigen mening laten vormen?
Sowieso. Dat bestaat dan idealiter naast elkaar. Je kunt als individu gewoon je eigen info opzoeken en een eigen mening vormen (ook al geloof ik niet in echt eigen meningen maar goed). Internet is een soort anarchie, is ook prachtig. Sommige mensen denken dat door het gebruik van eigen namen, bijvoorbeeld door DigiD inlog, er al een hoop minder rotzooi te vinden zal zijn. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Heb het niet zo op de aandacht richten op de eindgebruiker.

Jammer dat Arnie de daadwerkelijke kristalnachten van de afgelopen maanden nooit heeft besproken.

Ik mis de verontwaardiging van Democraten toen meerdere agenten door zwartjes werden neergeknald tijdens BLM-rellen.

Zo zie je maar, het is maar net hoe het iedereen daar uitkomt. Ben blij dat ik niet in dat land woon.

Denk die @8 seconden met die vlagstok slaat? Hoewel sommige reports zeggen dat hij met een fire extinguisher was geslagen dat zie ik niet in het filmpje.

The cop killed during the Capitol riots was also a President Trump supporter — and his father hopes his death will now help stop “the lunacy” crippling the US.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.496
Hij stierf ook niet ter plaatse.

Kan iemand mij uitleggen waarom ze in het land der vuurwapens plots hun vuurwapen niet gebruiken in zo'n situatie?

Hij stierf ook niet ter plaatse.

Kan iemand mij uitleggen waarom ze in het land der vuurwapens plots hun vuurwapen niet gebruiken in zo'n situatie?
Omdat ze dan gelyncht zouden zijn? En een bloedbad hadden aangericht? Ze hebben goed gehandeld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.500
Omdat ze dan gelyncht zouden zijn? En een bloedbad hadden aangericht? Ze hebben goed gehandeld.
Collega dood... Goed gehandeld. Jij wat, maat? Geen enkel weldenkend mens had het hen kwalijk genomen als ze waren beginnen schieten. Ashli Babbitt is toch ook doodgeschoten door een agent. 🤷‍♂️

Terug
Naar boven