Fitness Seller

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Niet in de woonkamer, gatverdamme, maar bij de computer, zodat we in dit topic weten als wat wij strijden: Palladins of Justice!
Ik strijd voor niet veel hoor, heb ik de kennis en ervaringen niet voor :)
Dit Is voor mij gewoon een mooi voorbeeld dat het gans racisme-gedoe een politiek spelletje is, waar degene die het hardste roepen er het minste om geven.
 
Ik strijd voor niet veel hoor, heb ik de kennis en ervaringen niet voor :)
Dit Is voor mij gewoon een mooi voorbeeld dat het gans racisme-gedoe een politiek spelletje is, waar degene die het hardste roepen er het minste om geven.
Ik blijf onderschatten dat ironie en sarcasme zonder emoticons oid soms niet overkomen, zelfs als het in mijn ogen "lichtjes overdreven" is.

Eens met je punt, datdanweerwel.
 
Als ik het goed begrijp:
1. Open borders (geen uitzettingen, karavaan onderweg);
2. Oorlog in Syrië;
3. National Guard voor niets en te lang in DC, slapend in parkeergarages, superspread event;
4. De "Trump-leugen" dat JB stopt met fracken is geen leugen, stoppen met Keystone betekent meer vrachtwagens, meer uitstoot;
5. Het plan tegen de pandemie blijkt uitzitten van de rit;
6. Biden wordt in het openbaar gestuurd met een oortje, onduidelijkheid over geestelijke vermogens;
7. Bernie Sanders weggepromoveerd naar een plek waar hij weinig schade kan doen.

En dit allemaal in de eerste 3 dagen!
Bericht wat ik zag van een militaire colonne Syrië in kan ook gewoon bevoorrading/versterking zijn van de basis die daar nog is. Die waar de top generaals tegen Trump over hadden gelogen om er stiekem meer troepen te houden.


Mag nog bij dat hij de 1776 commissie heeft opgeheven - die werkt tegen equity indoctrinatie op school - en een leuke EO voor racial equity heeft uitgegeven.


En


En iets met 11 miljoen illegalen amnesty geven.

En


En misschien zit hier nog iets in, zag de berichten wel maar het is nog niet rond I guess

1611370106166.jpg
 
Bericht wat ik zag van een militaire colonne Syrië in kan ook gewoon bevoorrading/versterking zijn van de basis die daar nog is. Die waar de top generaals tegen Trump over hadden gelogen om er stiekem meer troepen te houden.


Mag nog bij dat hij de 1776 commissie heeft opgeheven - die werkt tegen equity indoctrinatie op school - en een leuke EO voor racial equity heeft uitgegeven.


En


En iets met 11 miljoen illegalen amnesty geven.

En


En misschien zit hier nog iets in, zag de berichten wel maar het is nog niet rond I guess

Als je die EO leest, dan zou dit ook gelden voor blanke/witte Amerikanen in Fly-Over Country, dat zijn toch ook underserved communities, in de praktijk pakt men vooral de kleurenkaart.

Dat met die illegalen sluit aan bij mijn eerste punt, dat van Texas bij het vierde. Tucker heeft ook eea gezegd over het feit dat er signalen zijn dat nogal wat Dems (en een aantal GOPs, oorlogje willen. Even laten merken dat de VS weer terug zijn op het wereldtoneel?
 
 
't Is een wonder dat het daar niet permanent 1776 is. De ene partij draait telkens terug wat de andere invoerde.
 
Ja weet niet of het slim is dat hij die muslim ban annuleert. Weet ook niet wat het precies inhoud maar ik neem aan verhoogde veiligheid tov terroristische landen die werden gedroned toen hij vice president was.
 
Ja weet niet of het slim is dat hij die muslim ban annuleert. Weet ook niet wat het precies inhoud maar ik neem aan verhoogde veiligheid tov terroristische landen die werden gedroned toen hij vice president was.
DM's kunnen wel weer een aanslag gebruiken hoor. Nog meer gov controll op dr eigen volk.
 
DM's kunnen wel weer een aanslag gebruiken hoor. Nog meer gov controll op dr eigen volk.
Desnoods vinden ze die vijand binnenslands:

Al heb ik het idee dat men ook op zoek is naar een buitenlands conflict.
 
Desnoods vinden ze die vijand binnenslands:

Al heb ik het idee dat men ook op zoek is naar een buitenlands conflict.
Daar is de deeps state/ millitair industrieel complex al een tijdje naar op zoek. Nu de orde in de overheid hersteld is zullen ze dat binnenkort wel krijgen. Of wie weet vinden ze deze zomer wel een hele nieuwe vijand joh

alien art GIF by Pastelae
 
Als er straks weer een oorlog is dan is het alsnog de schuld van Trump zo'n gevoel heb ik 🤣
 
Ik vond Tulsi Gabbard bij Joe Rogan zeer sympathiek en verstandig overkomen. Waarschijnlijk te verstandig om ooit president te worden, maar desalniettemin was het wel leuk om naar haar te luisteren.

En het is een lekker wijf
 
Back
Naar boven